Sziasztok!
Olaj téma ismét.
Most volt nálam egy nagyon komoly szerelő (restaurál és szerel is kb. 25 éve), és azt mondta, hogy az egyhengeresekhez nem feltétlenül javasolja a full szint olajakat, inkább félszint vagy jó minőségű ásványi.... Csak ezt akartam megosztani a T. Társasággal.
Helló,
Május 25-e, délután 4 körül.
Ezer szerencsém volt, hogy a jó öreg Skoda Favorittal mentem dolgozni, az Astra meg a garázsban vészelte át ezeket a jeges golflabdákat.
Egy-két autót megszórt, hát nem irigylem a tulajokat.
Nem jössz Donovaliba?
Ja, újabb 3 lehetséges résztvevővel bővültünk. (Igaz, hogy BMW GS 650 és 2 db Yamaha MT 01, de legyünk minél többen címszóval hajrá...)
A sok vagy kevés nagyon relatív.
Szerintem egy DRZ-nek simán el kell mennie 50 ezret, minden gond nélkül, ha odafigyelnek rá. Van persze akinél 10 ezer km-t sem bír ki generál nélkül, főleg trehanyság miatt (ha pl. olaj nincs benne, csak 4-5 deci fekete sár, az nem kifejezetten használ neki).
Ha visszaolvasod a fórumot, találsz 100 ezer körüli futásteljesítményeket is.
Két hónap után most vettem elő először a masinát, és visszatértem a duál túrázásra (gumicsere).
A másik kép a jégeső, szerencsére nem verte el a kocsinkat.....
Hát ez a DRZ-nél is természetesen használat / igénybevétel függő.
Az én DRZ-be még a héten "átfordul" a számláló 44.000 km-re. kb. 10000 km endurózás, a többi km dual túrázás meg egyéb ide oda motorozás. És még mindíg jól megy. Hogy meddig, nem tudom :D De vannak egyedek, melyek a 20.000-t nem érik el. El lehet képzelni mit kap az a motor! Én szalonból hoztam el 0 km-esen, tehát én tudom mit vettem. Használt motornál sosem tudhatod.
Szia, az E 50 Le, az S/SM 40 Le bár egyesek szerint annyi se max főtengelyen... aszfaltra csakis S vagy SM szerintem, mivel az E üzemórás... és nincs felszerelve indexekkel, távolsági fényszóróval és km órával sem (csak ha már felszereltet veszel esetleg), és az E 1 személyes, az S/sm 2 szem.
Nyár végén szeretnék DRZ-t venni. 99% aszfalton használnám csak! Mondták, hogy akkor S vagy SM verziót vegyek. Mert a E az üzemórás. Csak az E verzió olcsóbb. Mit ajánlatok gyűjtsek vagy nyugodta jöhet az E? Amúgy melyik az erősebb? Mert mindenhol szinte más Lóerő adatot írnak! Előre is köszönöm
Helló,
Igen, max. 350-nek számolom a kitérőkkel együtt. Ezt egyszer már lemértem autóval 2 éve gondolva a motoros túrára. De nincs kizárva, hogy még előtte megint megnézem autóval a túra előtt.
Tehát:
Akrapovicman
Dombi Zoli (S)
Dunai Laci (S)
Rottbali (S) + 1 haver DL 650
Zander
Danez (S)
Üdv!
Olaj téma ismét.
Most volt nálam egy nagyon komoly szerelő (restaurál és szerel is kb. 25 éve), és azt mondta, hogy az egyhengeresekhez nem feltétlenül javasolja a full szint olajakat, inkább félszint vagy jó minőségű ásványi.... Csak ezt akartam megosztani a T. Társasággal.
időjárástól függ.
üdv!
De még nem merek rábólintani. De nagyon jól hangzik
Mikor is? Júli vége? Jól emlékszem?
Május 25-e, délután 4 körül.
Ezer szerencsém volt, hogy a jó öreg Skoda Favorittal mentem dolgozni, az Astra meg a garázsban vészelte át ezeket a jeges golflabdákat.
Egy-két autót megszórt, hát nem irigylem a tulajokat.
Nem jössz Donovaliba?
Ja, újabb 3 lehetséges résztvevővel bővültünk. (Igaz, hogy BMW GS 650 és 2 db Yamaha MT 01, de legyünk minél többen címszóval hajrá...)
Üdv!
Ha minden igaz akkor most pénteken a sport1-en lesz a suzuki enduro kupáról készült összefoglaló.
Mikor volt ilyen jégeső?
Szerintem egy DRZ-nek simán el kell mennie 50 ezret, minden gond nélkül, ha odafigyelnek rá. Van persze akinél 10 ezer km-t sem bír ki generál nélkül, főleg trehanyság miatt (ha pl. olaj nincs benne, csak 4-5 deci fekete sár, az nem kifejezetten használ neki).
Ha visszaolvasod a fórumot, találsz 100 ezer körüli futásteljesítményeket is.
Két hónap után most vettem elő először a masinát, és visszatértem a duál túrázásra (gumicsere).
A másik kép a jégeső, szerencsére nem verte el a kocsinkat.....
KI JÖN MÉG DONOVALIBA?
üdv!
pl SAE,DIN,ECE...
Mert mindegyik lóerőt mér ,csak az egyiken 38 a mért érták a másikon 42...
Az én DRZ-be még a héten "átfordul" a számláló 44.000 km-re. kb. 10000 km endurózás, a többi km dual túrázás meg egyéb ide oda motorozás. És még mindíg jól megy. Hogy meddig, nem tudom :D De vannak egyedek, melyek a 20.000-t nem érik el. El lehet képzelni mit kap az a motor! Én szalonból hoztam el 0 km-esen, tehát én tudom mit vettem. Használt motornál sosem tudhatod.
csak nekünk ezt nem mondják
S~38LE
E~47LE
A japánok a lóerőt pónilovakban mérik
Nyár végén szeretnék DRZ-t venni. 99% aszfalton használnám csak! Mondták, hogy akkor S vagy SM verziót vegyek. Mert a E az üzemórás. Csak az E verzió olcsóbb. Mit ajánlatok gyűjtsek vagy nyugodta jöhet az E? Amúgy melyik az erősebb? Mert mindenhol szinte más Lóerő adatot írnak! Előre is köszönöm
a cs gyula meg háromnegyed6kor "tekert" velem szembe az öthuszonöt exc smel gondolo mment a pályára ingyen.......BESZÉLNI KELL VELE
Igen, max. 350-nek számolom a kitérőkkel együtt. Ezt egyszer már lemértem autóval 2 éve gondolva a motoros túrára. De nincs kizárva, hogy még előtte megint megnézem autóval a túra előtt.
Tehát:
Akrapovicman
Dombi Zoli (S)
Dunai Laci (S)
Rottbali (S) + 1 haver DL 650
Zander
Danez (S)
Üdv!