Hali!
Az lenne a kérdésem,hogy a képen látható menetes lyukba kell e az a csavar?Én beletettem de nem vagyok benne biztos, hogy kell az oda.
Egyébként a lyuk környéke(hűtő,kipufogó,váz stb) tiszta olaj volt.
Előfordulhat, hogy onnan jön az olaj?
Előre is köszönöm!
Üdv
Váltókart milyet érdemes venni?
Tartalékként vinném magammal, egyszer már megjártam, letört a vége nagyon kellemetlen, többször nem szeretném..
A gyári: 8000Ft,az utángyártott: 7500Ft-ért (lehet találni ennél olcsóbbat is?).
Aki tud az világosítson már fel egy kicsit mert én nem vagyok olyan nagy motorszakértő:D
86 os kiadású suzuki dr 125 ös tirisztorja stimmelne egy ugyanilyen márkájú ámde 94--es kiadásúval.Vagy attól mert későbbi kiadású ezen nem volt változtatás.Sürgős lenne.
Előre is kössz
nekem még azt is megakarta mérni barom hogy füstöl e.valami kábelt akart rárakni a gyergyapipára, odaért a forró kipufógó csöhöz azt megolvadt a kábelja
Mert milyen olaj van benn gyárilag? Sokan az E-be is félszintit tesznek... De sokan az S-be full szintit.... Sztem inkább tegyél bele full-t, például elég jó áron van a Repsol-ban 2500/liter... Nemsokára kicserélem...Mert eddig 300 V volt benn, de több mint 6000 Ft literje, de annak semmi értelme...És sztem az 5100 Több, mint 2500 és még csak nem is fullszintetikus...
egyébként, hogy legyen más téma is, neked a kipufogód full gyári, módosítás nélkül? mert szép hangja van a videókon lehet én is felpróbálom majd a gyárit, hogy azzal milyen.
Nekem is ilyen, sőt! Ha (városban 130 km, városon kívül 110 km után) nem rakom tartalékra LE IS ÁLL! Sőt indítózás után afféle brümm-brümm (vagy rata-ta-ta-ta) hangja is van, és sokkal-sokkal hangosabb mint amikor le van állítva.
A szerelők szerint ez normális, de én nem hiszem el, írok az importőrnek, a gyárnak, de ha kell a Mikulásnak is!
Az lenne a kérdésem,hogy a képen látható menetes lyukba kell e az a csavar?Én beletettem de nem vagyok benne biztos, hogy kell az oda.
Egyébként a lyuk környéke(hűtő,kipufogó,váz stb) tiszta olaj volt.
Előfordulhat, hogy onnan jön az olaj?
Előre is köszönöm!
Üdv
Tartalékként vinném magammal, egyszer már megjártam, letört a vége nagyon kellemetlen, többször nem szeretném..
A gyári: 8000Ft,az utángyártott: 7500Ft-ért (lehet találni ennél olcsóbbat is?).
be is tömöm nehogymááááááááááááááá
köszönöm
Aki tud az világosítson már fel egy kicsit mert én nem vagyok olyan nagy motorszakértő:D
86 os kiadású suzuki dr 125 ös tirisztorja stimmelne egy ugyanilyen márkájú ámde 94--es kiadásúval.Vagy attól mert későbbi kiadású ezen nem volt változtatás.Sürgős lenne.
Előre is kössz
Ui: Derékig érő sár van menni vele nem lehet, hogy a menetszél hűtse
söt be sem kell inditani a motort
ja és vettem 1gyári folytottat tartalékba azért
full kilett puculva aztán lett a végébe rakva 30cm hosszú folytás gyapottal jól körbetekerve
meg ha jól tudom versenygépekbe szoktak full szintetikust rakni
(wr,crfx,drz e)
DR/DRZ/OLAJ fórum
A szerelők szerint ez normális, de én nem hiszem el, írok az importőrnek, a gyárnak, de ha kell a Mikulásnak is!