Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Az lenne a kérdésem,hogy a képen látható menetes lyukba kell e az a csavar?Én beletettem de nem vagyok benne biztos, hogy kell az oda.
Egyébként a lyuk környéke(hűtő,kipufogó,váz stb) tiszta olaj volt.
Előfordulhat, hogy onnan jön az olaj?
Előre is köszönöm!
Üdv
hol tudsz 8e-ért gyárit? én Nyíregyházán bementem, aztmondták 13-14 ezer, és csak rendelésre, mert most költöztek, és nincs készleten
Váltókart milyet érdemes venni?
Tartalékként vinném magammal, egyszer már megjártam, letört a vége nagyon kellemetlen, többször nem szeretném..
A gyári: 8000Ft,az utángyártott: 7500Ft-ért (lehet találni ennél olcsóbbat is?).
de, lehet ott párolog ki
be is tömöm nehogymááááááááááááááá
akkor emlitsdmeg hogy az ennyémel is van ilyen probléma
köszönöm
Szevasztok!

Aki tud az világosítson már fel egy kicsit mert én nem vagyok olyan nagy motorszakértő:D
86 os kiadású suzuki dr 125 ös tirisztorja stimmelne egy ugyanilyen márkájú ámde 94--es kiadásúval.Vagy attól mert későbbi kiadású ezen nem volt változtatás.Sürgős lenne.
Előre is kössz
ja , és nincs valakinek eladó gyertyakulcsa ?
Hali . Mi a helyes ha felforr a víz ? Leállítani és várni még visszahűl ,vagy közepes fordulaton járatni ?

Ui: Derékig érő sár van menni vele nem lehet, hogy a menetszél hűtse
nekem még azt is megakarta mérni barom hogy füstöl e.valami kábelt akart rárakni a gyergyapipára, odaért a forró kipufógó csöhöz azt megolvadt a kábelja
nehogy azt hidd hogy szólnak,nekem 2szer se szóltak
söt be sem kell inditani a motort
ja és vettem 1gyári folytottat tartalékba azért
akkor már mindent értek, nekem tuningnak itt a nyitott dob, a gyárit viszont meghagyom gyárinak, mert műszaki vizsgán kapok a fenekemre
CASTROL 10w40 félszintetikus van benne gyárilag
igen gyári S kipuff,de kisebb módositással
full kilett puculva aztán lett a végébe rakva 30cm hosszú folytás gyapottal jól körbetekerve
Mert milyen olaj van benn gyárilag? Sokan az E-be is félszintit tesznek... De sokan az S-be full szintit.... Sztem inkább tegyél bele full-t, például elég jó áron van a Repsol-ban 2500/liter... Nemsokára kicserélem...Mert eddig 300 V volt benn, de több mint 6000 Ft literje, de annak semmi értelme...És sztem az 5100 Több, mint 2500 és még csak nem is fullszintetikus...
mert ez van neki gyárilag is
meg ha jól tudom versenygépekbe szoktak full szintetikust rakni
(wr,crfx,drz e)
Honnan veszed?
egyébként, hogy legyen más téma is, neked a kipufogód full gyári, módosítás nélkül? mert szép hangja van a videókon lehet én is felpróbálom majd a gyárit, hogy azzal milyen.
ja félre értelmeztem 1cseppet
nemgond,csak ötlet volt
kb. de nekem kifejezetten tetszik, mert nem vagyok egy tapasztalt ember e téren
új nevet kell adni a fórumnak:
DR/DRZ/OLAJ fórum
köszönöm
tudom,direkt azért kellene ilyen,S-be nem való full szintetikus
Nekem is ilyen, sőt! Ha (városban 130 km, városon kívül 110 km után) nem rakom tartalékra LE IS ÁLL! Sőt indítózás után afféle brümm-brümm (vagy rata-ta-ta-ta) hangja is van, és sokkal-sokkal hangosabb mint amikor le van állítva.

A szerelők szerint ez normális, de én nem hiszem el, írok az importőrnek, a gyárnak, de ha kell a Mikulásnak is!