sztem nincs semmi baja a gépednek, ezek a 3 percek csak ilyen kb. adatok. beindítod, mikor már meleg leállítod vársz kicsit és megnézed a szintet. a lényeg sztem hogy ugyanúgy nézd mindig, és akkor látni fogod ha fogyik. az én dr-emhez is 3 perc melegítés 1 perc pihi és mérés van előírva,de nem mérem az időt ha csapatás után maxon van neaggódj, ha meg enni fogja akkor észreveszed! SZTEM
idöjárás függö is lehet szerintem
másképp és több idö alatt melegszik fel esetleg a blokk
igy nem mindig azt mutatja
ha hülyeségeket beszélek kövezzetek meg nyugodtan
Csak nem akarom hogy beálljon. Főleg úgy hogy ma mentem vele jó 70 kmt és amikor megnéztem az olajat akkor mutatott tele jelzést. Na de akkor meleg motornál többnek kellene lenni benne. Bár van rajta rendszer meg kicserélt hengertalptömítés az is lehet az oka hogy csipné kicsit az olajat? De ha enné azt észrevenném hogy füstöl vagy kartergáz lenne, de nincs. Ti ha este leteszitek a motort, reggel járatjátok 3 percet aztán vártok 3 mat "könyv szerint", akkor faszául mutatja az olajat? Mert ha igen akkor az enyémmel valami gáz lehet.
szevasztok
kicsit dolgozgattam a héten a drzémel
váltókaron gumit cseréltem,vázvédö+lábtartó+sztendert lefestettem feketére
alapos mosást is kapott mindenhol
lánszettet nemsokára rakom fel az újat ha megjön
Kicsit aggaszt hogy ha hidegen járatom a mocit nem megy fel a nívóig az olaj, de ha megyek vele pár kmt felmegy. megnéztük olajszürőnél nem engedtük le, 1,68 volt benne. beleraktam 1,7 et. de így sem jön fel az olaj alapjárati járatástól. Mitől lehet ez? Arra is gondoltam hogy hidegen járatom 3 percet és utána feltöltöm úgy hogy tele legyen nívó szerint. Szerintetek ez jó ötlet? vagy mi a f@szt csináljak vele? Motul 300v 15w50 van a motorban és 6000 km. Nem hinném hogy annyira enné az olajat.
A jellemzően SM-ra használt motorkategóriában (normális karbantartottsági szintet feltételezve) semmivel nem könnyebb behúzni a hidraulikus kuplungot, ez a gyártók részéről egyszerű parasztvakítás...
semmi köze nincs, mert meg lehet vele csinálni, nem is azt írtam, hogy nem lehet, csak mivel a kuplungot lassan kell kiengedni, vagy van, hogy ki se kell engedni teljesen, amit az alábbi cikkben is olvashatsz, szerintem egy könnyebben járó hidraulikus kuplunggal könnyebb lehet. Vagy ha más nem hosszútávon kevésbé fárasztó.
igen
ha kell valami ktm alkatrész szólj, van otthon 5 pár tartalék fék-kuplung-váltókar készlet lc4,sc,sxc,smc-hez...
Ezeket cserélném Dr-z re valóra,vagy pénzre!
Mégis mi köze volna a csúsztatáshoz annak hogy hidraulikusan vagy bowdennel működtetetd a kuplungot?
De ha ennyire nem vágod a műszaki részét a dolognak (nem szégyen az, senki sem úgy született) akkor talán inkább ne szóljál hozzá és vezessél félre másokat...szerintem
ali tud segitsen
esetleg aki használ ilyet irjon
másképp és több idö alatt melegszik fel esetleg a blokk
igy nem mindig azt mutatja
ha hülyeségeket beszélek kövezzetek meg nyugodtan
nem kell a legrosszabra gondolni szerintem
több oka lehet az olajfogyasztásnak
húzd a gázt és goooooo
ember naponta vizsgálja az olajat arra rámegy agyilag
kicsit dolgozgattam a héten a drzémel
váltókaron gumit cseréltem,vázvédö+lábtartó+sztendert lefestettem feketére
alapos mosást is kapott mindenhol
lánszettet nemsokára rakom fel az újat ha megjön
http://www.supermotoracer.com/...
ha kell valami ktm alkatrész szólj, van otthon 5 pár tartalék fék-kuplung-váltókar készlet lc4,sc,sxc,smc-hez...
Ezeket cserélném Dr-z re valóra,vagy pénzre!
De ha ennyire nem vágod a műszaki részét a dolognak (nem szégyen az, senki sem úgy született) akkor talán inkább ne szóljál hozzá és vezessél félre másokat...szerintem
Most nézem csak
Terepre én sem használok