Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megtudnád mondani a lap címét? köszi
Tavaly november közepe óta És március közepéig tartott a bejáratás, mert olyan benzinár és -hóhelyzet volt itt hogy uhh Bejáratás után erősebbnek éreztem, de gondolom ez azért volt, mert elszoktam az erejétől amíg pötyögve jártam vele. Meg kapott egy Yoshimura ováldobot, ami az előző Remus hamisítványhoz képest .... ég és föld a 2 hangja
Szal szerintem ha a többi cumó (karbi, leömlő, légszűrőház) marad a gyári, nem dob nagyon sokat De én már nem fogom ezt motorikusan tuningolni Kap még egy iridiumos gyertyát, r.tartót, karbon deknivédőt meg bukógombát (atyaég mennyi pénz (lesz)) aztán ennyi
neked mióta van 440es henger a drz-n? fasza? nekem is az lesz rajta, csak 1-2 hét kérdése
Köszi a segítséget srácok Le is adtam a rendelést, remélem hamar megjön
Marco,
Nem vagyok szerelő, de szvsz a magas olajfogyasztás és a magas benzinfogyasztás két külön dolog, nem biztos hogy direktben összefüggenek. Az olajfogyasztás lehet az olaj miatt is, ezt már kiveséztük a fórumon párszor, tehát első körben próbálj más olajat. A magas benzinfogyasztást meg nézesd meg karbi specialistával, ill. gyertya, légszűrő, stb.
szerintem teljesen jó, páran panaszkodnak a ledekre de nekem eddig semmi baja.... 30°os
Ja, akkor felejtős, hogy megveszem a gyáridat Na de ha nincs vele gond, akkor valószínű megboltolom az universalost, kell rajta egy kicsit faragni, de már megvan hogy mit
Oké, köszi!

Áttételt szerintem 13ast veszek, hosszabb útra úgyis a kawával megyek, amíg megvan...
A benzincsapot én sose szoktam elzárni, nehogymá kopjon a tömítés
Biztosan így van
Szép teljesítmény.
Üdv!
Hali
van itt egy francia weblap dr-z robbantott ábrákkal
én ha kell vmi a DR-z-hez akkor mindig itt nézem ki, Euróban árat is írnak, ami tapasztalataim alapján 10%-al több mint a Debreceni márkakereskedés árai. Így előre tudom mi kell, és h mennyi lesz.
a himbába énis most cseréltem csapágyat, 3 db be volt állva a rozsdába, többi hibátlan volt. Mivel hasonlót se találtam csapágyboltokban, így muszáj voltam megrendelni azt a 3db-ot a szalonból, az volt 12 000, de most végre jó a gép :D
Kapott mellé új szimeringeket, meg zsírt bőven
Én is ott nézegetem most Neked melyik van? 45 oder 30 fokos?
szia, én is azért cseréltem le mert eltört a gyári, teljesen jó ez a ledes szerintem, jó erős fénye is van, meg E betűs szóval műszakin is átmegy elvileg... universalmotor.hu-ról rendeltem
Nekem ledes van..Racetech az universalmotorbol! teljesen szabályos senki nem baszogat vele, de a ledek minősége nem a legjobb(kiég, villog...),amugy tökéletes...azzal volt műszakin is
Üdv!
Te ugyebár lecserélted a gyári rendszámtartód egy ledesre. Nem b*szogat érte a rendőr? Műszakira mehet azzal is? A gyári rendszámtartód nem eladó? Az enyém elrepedt, meg lejjebb is lóg, a kipuffom már olvasztja is az indexet Kéne egy ledes de nem merek kockáztatni... szerinted
Nincs meg valakinek a MotorRevű 2008 3. lapszáma pdf-be vagy ilyesmibe?
Természetesen a dr-z átépítés cikk érdekelne:))
köszönöm!
Üdv mindenki.
Drz be való supermoto kerékszett érdekelne elsősorban fűzött.
Ha tud valaki irjon.
Előre is kösz.
Ma cseréltünk olajat, szűrőcserével 1,8 litert. De Melegen ellenőrizve magasabb volt a szint az F jelnél!
'cakát
okés, akkor most megnyugodtam, amatőr vagyok még ilyen téren, van mit tanulnom
Jó éjszakát...........bruma bruma brumadza.............
legalább tudom van benne
nekem is látszik hidegen az olajszint
ez nem vészes
13/47.................... és max 100km/h
de ugyebár terepen nem kell száguldozni?
ott elég a kényelmes 35-75 km/h
és arra nem tudsz valami tanácsot, hogy mi van akkor, ha hidegen is ugyanakkora az olajszintem, mint amikor melegen utántöltöttem?
Miért is nem? Mutass egy olyan gépet, amin nyitott kipuff van és nincs hozzálőve a karbi és nem durrog!