Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 2 hétig állt a motor. Járattam 3 percig, leállítottam vártam 3 percet megnéztem és egy csepp olajat sem mutatott. Megyek vele pár kört akkor felmegy maximum fölé. Idegesített ez a dolog, leengedtem vázból és a blokkból, de az olajszűrőtől nem. Megmértem 1,7 liter van benne. Valaki meg tudja mondani ez miért van? 3 perc alatt elméletileg fel kell nyomnia az összes olajat a blokkból. És egyébként én ha várok 5 percet leállítás után, egyből tűnik el az olajból. Nyilván a blokkba folyik. Csak engem ez kicsit zavar. Mondjatok valamit!
Bocsikaaa igazatok van!
Nem kell visszatekerni a nívót! ez 100% a könyvben is ez van írva, hogy nem kell!
Az egy karter cső. a kartergáz van a légszűrőházba vezetve, mint 1 ladánál is például.
Hello! Tehát nem kell visszatekerni, úgy valszeg jó a szint, majd holnap meglesem.

Köszi!
Oké!
várom, köszi!
Hát ez az!
Nem kell betekerni mert akkor nem valós szintértéket kapsz..........upsz!
Suzuki DRZ-400e kezelési útmutató
Sziasztok!
Szentes környékéröl van drz-s?
válasz saját magamnak:
amúgy soha nem tekerem vissza amikor olajszintet nézek épp
Szeretném én azt a könyvet látni ami azt írja hogy vissza kel tekerni!
Azt írja a könyv, hogy igen!
úgy tudom nem kell visszatekerni a nivót!
Holnap készítek egyet és akkor küldöm.
Leírás szerint úgy kell ellenőrizni az olajat, hogy hidegen beindítod, alapjáraton járatod 3 percig, majd leállítod és vársz 3 percet. És most ellenőrzöd úgy, hogy a nivót visszatekered teljesen miután letörölted, kiveszed és úgy nézed.
bocsesz hogy nem szóltam neked,voltam ferihegyi pályán mentem 6kört
kijártam 1kicsit mert látom senki nem megy rajta
simán lehet rajta menni csak mostmár endurósabb kicsit
75kmrt mentem ma,péteri+ferihegy+rákoskert fele
jó volt
ja és felfedeztem 1csomó új földutat is a két nap alatt
mármint nekem új
szeva te aztán egy arcvagy tegnap ki jötél volna Tarcsára igy néztél volna ki csak tásaságba volt egy kis kör verseny féle amibe utolso letem de nem én vagyok a hibás hanem a gumi de jó volt
itt is játrál és meg se csörgetsz
Sziasztok!

Tegnap hazaért a DRZ-m Tettem vele egy karikát a környéken, tetszik.
Valaki aztmondja, hogy ráz neki 115-125 körül, én mentem vele 0-135ig egyet, nem vettem észre. erről van tapasztalatotok?
Gyári áttétellel használjátok? 14-41re tervezem módosítani az enyémet szerintem.
Hideg állapotban (egy nap állás) fél szintet mutat az olaj, melegen, leállás után pár perc múlva max fölött 5-6 mm-el. Sok benn az olaj?
Gumiméretbe mi vált be a legjobban nektek? 120/70 gyári dunlop meg 160-60 van rajt. a hátsó kopott, mekkorára cseréljem?
Esetleg gyári sm-hez tartozó szervízkönyve nincsen valamelyikőtöknek pdf-ben?
Egyelőre szerintem ennyi Előre is köszi!

Edem
motorkerékpárnál nem kell leadni,csak a rendszámot,a motor nállad marad,tegnap néztem a neten,de kocsinál,kamionnál csak úgy tudod ha viszed a bontási igazolást,h leadtad...
Hát lehet felétek így megy, de sajna nálunk muszáj vinni a komplett autót és még a fontosabb alkatrészeket sem engedték kiszedni a szomszédnak.
Egy haverom vett egy 2006 os RXV-t ő hozta ki a szalonból.
Általában minden szombaton motorozgattunk egy kisebb kört, Ő nem volt ott ezeken a motorozásokon, mert szinte mindig szervízbe vitte az apriliát. Mindig volt valami elektronikus hibája. Hol az önindító szart be, hol a gyújtás. Kétségkívül gyönyörű a motor, meg erős is, de én nem vennék az biztos. Nem Ő az első akinél hallottam hogy befürdött az apriliával....
Nem mondanám magam különösebben keménynek, szerintem semmivel nem jobb az állóképességem mint az átlagnak, mégsem okozott különösebb gondot napi 4-500 km-t az LC4-en ücsörögni...600 km körül volt a maximum, azután mondjuk azért már fáradt voltam.
Ha már így kérdezed, 3,5 év alatt nagyjából 30e km-t tettem az LC4-embe...terepen, országúton, városban és pályán vegyesen.
Sőt, még cikket is írtam róla...
sziasztok nemtudja valaki pontossan hogy a dr 750nek a hengerfej tetején mijen szerepe van annak a vastag levegő csőnek ami a légszűrő házba megy bele? Mert az nekem elvan tőrve és most vettem csak észre lehet hogy ezért nem sikerűlt beálitanunk edig?
Na na! A bontósnak az alvázszám meg a motorszám kell.Soxor elég az alvázszám. De motornál