ez azért szerintem nem igaz
Azért tele ne töltse senki.......de ha a rece felett van egy picivel kb 5 miliméter max az még nem gáz,ezért a motor még nem harapja senki fejét
Most megnéztem, hogy kihűlve teljesen mit mutat az olajszint, és ugyanaddig volt a pálcán kb., mint amikor járattam és utántöltöttem. Pedig azóta állt majd' 2 órát! Ilyenkor nem vissza kéne csorognia elvileg hidegen nem kéne olajat találni a pálcával.... engedjek le belőle, mit csináljak?
Amúgy Finster dob van a gépen, de közepes gáz fröccsre (üresben) is durrog, kipu eléggé kormos. Motorféken meg szinte garantált ahogy elveszem a gázt...
Hello! Gyertyát beújítok vateráról. Gondolom rengeteget számít a 13as első lánckerék... de azért ilyen 100-110et tud azzal is szétforgatás nélkül nem?
Lehet hülyének néztek, de, hogy kell indítani a drz-t helyesen?
Melegen pöcc csak önindítóval.
de hidegen, ráadom a teljes szivatót, majd önindító, kb 5-6 másodperc mire elindul. Húzzak pár gázt még indítás előtt? vagy hogy a legjobb?
ja, mostmár vizsgaidőszak végéig nem megyek vele, de utána elviszem és széthúzatom az egész blokkot a picsába, annyira rohadt idegesítő, hogy mindig belenyúlok az ilyenekbe, de hát jónak tűnt a motor amikor megvettem, gyönyörűen járt meg jár még most is, nem csörög nem zörög, akkor még erős is volt mint a bivaly, és erre elkezd széthullani.. azzal meg csak nem kezdhetem motorvásárláskor, hogy akkor húzzuk már szét a blokkot légyszi nézzük meg közelebbről
azt még a hülye előző szerelőm töltötte fel ennyire, azóta már otthagytam most szépen 3 perc járatás, 3 perc állás, aztán feltöltöttem a pálca recés részének a tetejéig kb. az úgy jó lesz nem? 2,4dl ment bele
13-41-em van, az városba tökéletes, kisebb túrára rövid...Alu védőcuccokért keresd itt a fórumon Trobee-t! Gyári kipuffal nem szabadna durrogni, sportkipuffnál ez teljesen normális, látom az van rajt! Nekem Iridium van benn, valamivel jobb mint a gyári. bár sok különbség nincs. A Vaterán találsz iridiumot a gyári árában!
Most láttam karbon blokk védőt egy drz-n,olyat hol lehet kapni?
Anno volt ilyenem és amikor eldőlt a motor nem vágta ki a váltókar a blokk oldalát, hasznos volt...de akitől vettem csak ktm-hez gyártotta ezeket:(
Járkáltam kicsit a drz-vel. Városi huligán-országút 110-120nál 5,2-t evett.
Az megszokott, hogy gázelvételnél durrog? Jó jó egyhenger, de hogy ennyire... légszűrő tiszta, a motor nem hörög sehol, tökéletesen veszi a lapot.
12000 km lesz benn, gyertya csere esedékes, elég a gyári vagy irridium?
15-41es áttételem van most, 13-41-ről van valakinek tapasztalata? Városi használatra lenne csak szigorúan ez az áttétel
Visszaolvastam 300 oldalt,de nem találtam választ két kérdésre:
-hogy lehet kikötni a karburátoron található károsanyag/teljesítmény korlátozó elektonikát (sajnos nem tudom mi a pontos neve)?
Csak egy linket találtam egy gumiszervízbe..
-Van valami amire az 'S' modelleknél jobban kell figyelni?
valami típushiba,olvastam tekercs meghibásodásról többeknél...
Azért tele ne töltse senki.......de ha a rece felett van egy picivel kb 5 miliméter max az még nem gáz,ezért a motor még nem harapja senki fejét
250.000Ft-ig.
yahzee@freemail.hu címen elérhető vagyok.
Köszi!
Akkor az marad fent,semmit se vesz le az erőből gondolom?!
Enduro és Motocross Outlet NÉZZ BE!
Lehet hülyének néztek, de, hogy kell indítani a drz-t helyesen?
Melegen pöcc csak önindítóval.
de hidegen, ráadom a teljes szivatót, majd önindító, kb 5-6 másodperc mire elindul. Húzzak pár gázt még indítás előtt? vagy hogy a legjobb?
hengerszett + hajtókar felújjító szett, szelepszár szimeringek + csináltatok rá olajnyomás mérőt
Anno volt ilyenem és amikor eldőlt a motor nem vágta ki a váltókar a blokk oldalát, hasznos volt...de akitől vettem csak ktm-hez gyártotta ezeket:(
Köszönöm!
Eszembe se jutott,hogy youtube-on ilyenek is vannak!
Járkáltam kicsit a drz-vel. Városi huligán-országút 110-120nál 5,2-t evett.
Az megszokott, hogy gázelvételnél durrog? Jó jó egyhenger, de hogy ennyire... légszűrő tiszta, a motor nem hörög sehol, tökéletesen veszi a lapot.
12000 km lesz benn, gyertya csere esedékes, elég a gyári vagy irridium?
15-41es áttételem van most, 13-41-ről van valakinek tapasztalata? Városi használatra lenne csak szigorúan ez az áttétel
Edem
DRZ oil
-hogy lehet kikötni a karburátoron található károsanyag/teljesítmény korlátozó elektonikát (sajnos nem tudom mi a pontos neve)?
Csak egy linket találtam egy gumiszervízbe..
-Van valami amire az 'S' modelleknél jobban kell figyelni?
valami típushiba,olvastam tekercs meghibásodásról többeknél...