okés, megpróbálkozunk majd vele akkor, csak furcsa h ami eddig jól működő beállítás volt, az már most nem jó. mindenesetre ezzel el lehet szórakozni 1 egész napot meg 1 tank benzint mire belövi az ember de hát jó munkához idő kell
köszi!
Hali!
Szerintem a keverékállító csavarral próbálkozz! A karbi alján van besüllyesztve. Úgy kezd, hogy elkezded befelé csavarni koppig, és számold, hogy hány fordulatot tekertél. Erre azért van szükség, hogy erre az állapotra bármikor vissza tudd állítani. Kb. 3-3,5 fordulatot kell kitekerni és ott játszani vele.
Remélem tudtam segíteni
hali, lenne nekem egy kis gondom. nemrég csinálták a motoromat, volt egy kis tekercsújrahúzás, meg gyújtás-jeladó csere, utána meg egy komplett karbipucolás elemeire szedve
na most a karbi az vissza lett állítva arra a beállításra, ahogy eddig volt, de az istennek se jó a motor. hullámokban jön a teljesítmény, + 1-esben annyi nyomaték nincs benne h kihúzza gázra keróra( ami eddig simán működött). Próbáltam légszűrő meg oldalidom nélkül, hogy mi a stájsz, úgy jobb volt sokkal, de még mindig nem az igazi. Utána kimostam a légszűrőt, beraktam, oldalidom fel, mostmár több levegőt kap, de még mindig nincs benne elég nyomaték, h egyesben felvegye. ez mitől lehet? ezen nem akadnék fenn ha 3 hete nem keróztam volna gázra egyesben, meg még kettesben is igencsak emelgette az elejét, ahoz képest h S Szerintetek mit kell feljebb/lejjebb állítani?
Eladó a képen látható vadonatúj UNIVERSAL complett villahíd kormánybefogóval dobozában eladó!
Növeli a villa rögzítési felületét 30% -kal a jobb irányítás érdekében. 4 beállítási pozíciót biztosít a vezető legjobb elhelyezkedése érdekében. Minden villahíd CNC mart, pontos adatok szerint a legjobb minőségű, 6061 hideg kovácsolt alumíniumból. A ferdített rögzítési minta, maximális fogóerőt biztosít. Több motormodellhez is kapható! Kialakítása könnyíti a kanyarodást.
Nagyon jó minőségű anyaga könnyebb és strapabíróbb mint a gyári és nem utolsó sorban esztétikailag is sokat dob a mocin.
A MARTIN tud csinálni DRZ-re saválló leömlőt. Én tavaly beszéltem vele telefonon akkor 15 ezret mondott rá, és, hogy el kell vinni a motort is. http://martindob.hu
Kössz az infót srácok!És nektek nem szokott vissza hülni állandóan?Nekem egy hosszabb lejtő vagy finomabb menet közben simán,puffog durrog alapjáraton leáll, szívatózás. Szívás de hát akkor nem kell vele foglalkozni, csak forgatni
Srácok!
Tudom egyáltalán nem ide tartozó, de valaki nem tud 2fő részére a Balaton északi partján pofás kis apartmant?Fontos lenne ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném!
Na akkor.
Vettem én is 19x20 as gsxr 750 re pályázni. mert ugye a gyári elég kaka.Az első pofon a felszerelés után jött, olaj légtelenítés izombol, de 20 perc után semmi erdmény.(ez gyanús)Szétszedtük és a gyári karmantyúk olyan szarok voltak ujonnan mint egy gsxré 2220000 trilió km után.ja és a dugattyú is túlságosan elzárja a tartály furatát úgyhogyazt is hézagolni kellet.
Na igy már jó lett kemény lett a fék de mégsem lett totál jó mert a hézagolás miatt a rúd amit nyomsz a karral ferde lett és igy nem jól érezhető a fékhatás.első pályanapomon örkénybe kb 60km megtétele után kiesett a stift ami a kart rögzíti(amikörül forog) és kb 140 km/h ánál elszált a fék természetesen kavicságylett belőle + 80000 kár.(amiből kapásból futotta volna egy brembó rcs 19esre is)
kb ennyi
köszi!