Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okés, megpróbálkozunk majd vele akkor, csak furcsa h ami eddig jól működő beállítás volt, az már most nem jó. mindenesetre ezzel el lehet szórakozni 1 egész napot meg 1 tank benzint mire belövi az ember de hát jó munkához idő kell
köszi!
Hali!
Szerintem a keverékállító csavarral próbálkozz! A karbi alján van besüllyesztve. Úgy kezd, hogy elkezded befelé csavarni koppig, és számold, hogy hány fordulatot tekertél. Erre azért van szükség, hogy erre az állapotra bármikor vissza tudd állítani. Kb. 3-3,5 fordulatot kell kitekerni és ott játszani vele.
Remélem tudtam segíteni
hali, lenne nekem egy kis gondom. nemrég csinálták a motoromat, volt egy kis tekercsújrahúzás, meg gyújtás-jeladó csere, utána meg egy komplett karbipucolás elemeire szedve
na most a karbi az vissza lett állítva arra a beállításra, ahogy eddig volt, de az istennek se jó a motor. hullámokban jön a teljesítmény, + 1-esben annyi nyomaték nincs benne h kihúzza gázra keróra( ami eddig simán működött). Próbáltam légszűrő meg oldalidom nélkül, hogy mi a stájsz, úgy jobb volt sokkal, de még mindig nem az igazi. Utána kimostam a légszűrőt, beraktam, oldalidom fel, mostmár több levegőt kap, de még mindig nincs benne elég nyomaték, h egyesben felvegye. ez mitől lehet? ezen nem akadnék fenn ha 3 hete nem keróztam volna gázra egyesben, meg még kettesben is igencsak emelgette az elejét, ahoz képest h S Szerintetek mit kell feljebb/lejjebb állítani?
Sziasztok.
Aki mostanság vizsgáztatott motort az nem tudja véletlenül, hogy kormánymagasítóval lehet motort vizsgáztatni? Ja és repedt tükörrel?
Zoli
?
mi van nem attolfögg hogy E vagy S
hanem a átételtöl
Valakinek van itt e-s supermoto drz-je? milyen utazója van? és az s-nek? már kezdek bekattanni a sok idegeskedéstől mi legyen
Ez nagyon messze van!
Köszi!
Ez legalább nem a dunántúlon van!
Tudnál egy képet köldeni róla?
Hello

Eladó a képen látható vadonatúj UNIVERSAL complett villahíd kormánybefogóval dobozában eladó!
Növeli a villa rögzítési felületét 30% -kal a jobb irányítás érdekében. 4 beállítási pozíciót biztosít a vezető legjobb elhelyezkedése érdekében. Minden villahíd CNC mart, pontos adatok szerint a legjobb minőségű, 6061 hideg kovácsolt alumíniumból. A ferdített rögzítési minta, maximális fogóerőt biztosít. Több motormodellhez is kapható! Kialakítása könnyíti a kanyarodást.
Nagyon jó minőségű anyaga könnyebb és strapabíróbb mint a gyári és nem utolsó sorban esztétikailag is sokat dob a mocin.

Bolti ára 80.000Ft felett!

Anyaga: 6061 Hideg Kovácsolt Aluminium

Eljárás: CNC

2004-2005 Yamaha YZ 450F
2004 Yamaha YZ 250

2005-2006 Suzuki RMZ 250
2005-2007 Suzuki RM 125
2004-2007 Suzuki RM 250

Kormánybefogó mérete választható 22mm normál illetve 28mm (1-1/8") túlméretes kormányhoz való is kapható.

Érd.: 06703918024 rudolf.sandor86@gmail.com

ÁR: 35000Ft

nem tudom a suzuki miért nem csinált anno saválló kipufogó rendszert.
nekem is nagyon rohad a könyök
én 2km-re lakok a balatontól az északi oldalon balatonalmádi mellett
mennyi időre kellene az apartman?
talán tudok segíteni
Szia!

A MARTIN tud csinálni DRZ-re saválló leömlőt. Én tavaly beszéltem vele telefonon akkor 15 ezret mondott rá, és, hogy el kell vinni a motort is. http://martindob.hu
én vele csináltattam a leömlőmet és nagyon durva lett, megérte nem dolgozik drágán, hívd fel.
http://wagenmotor.hupont.hu/1/...
Kössz az infót srácok!És nektek nem szokott vissza hülni állandóan?Nekem egy hosszabb lejtő vagy finomabb menet közben simán,puffog durrog alapjáraton leáll, szívatózás. Szívás de hát akkor nem kell vele foglalkozni, csak forgatni
nincs
Hali zuzu78!
Tudomásom szerint nincs benne.
Srácok!
Tudom egyáltalán nem ide tartozó, de valaki nem tud 2fő részére a Balaton északi partján pofás kis apartmant?Fontos lenne ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném!
kollegák! valamelyőtök megtudná mondani, hogy van e drz-e ben termosztát vagy sem? köszönöm!
Azt hiszem te is meggyőztél.
Na akkor.
Vettem én is 19x20 as gsxr 750 re pályázni. mert ugye a gyári elég kaka.Az első pofon a felszerelés után jött, olaj légtelenítés izombol, de 20 perc után semmi erdmény.(ez gyanús)Szétszedtük és a gyári karmantyúk olyan szarok voltak ujonnan mint egy gsxré 2220000 trilió km után.ja és a dugattyú is túlságosan elzárja a tartály furatát úgyhogyazt is hézagolni kellet.
Na igy már jó lett kemény lett a fék de mégsem lett totál jó mert a hézagolás miatt a rúd amit nyomsz a karral ferde lett és igy nem jól érezhető a fékhatás.első pályanapomon örkénybe kb 60km megtétele után kiesett a stift ami a kart rögzíti(amikörül forog) és kb 140 km/h ánál elszált a fék természetesen kavicságylett belőle + 80000 kár.(amiből kapásból futotta volna egy brembó rcs 19esre is)
kb ennyi
természetesen érdekel.
hát igen. az tuti hogy egy gyári nem semmiért kerül annyiba. Bár azt is szokták mondani hogy van amikor a márkát kell megfizetni.
Úristen. Meg ne vedd!Ez egy rakás kula ha érdekel elmondom miért.
Nem úgy gondoltam,hanem padon mérve.Mennyit hoz egy házibarkács a gyárihoz képest.Te meg kipróbálhatod az enyémet oks?
majd ha egyszer lesz rá lehetőség, kipróbálod.