Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudtam meglesni amiket adtál linket!Szállítási idő álltalában megszokták adni de ha nincs megadva akkor is max 2 hét!Nekem ez volt a legtöbb amit várnom kellett!De pl most rendeltem ledes indexeket havernak 4db 26$ postaköltséggel ami sztem nagyon jó ár (6100ft-ra jött ki) és arra 10-20 MUNKANAPOT írtak de az hongkongból jön!Amikor megérkezik hozzám utána tudom neked postázni!
Arra azért kíváncsi lennék!
Nekem a házilag csinált rendszer is dobott rajta.
Egy bazi drága dob/rendszer biztosan számít teljesítményben is, de nekem pár LE nem ér annyit.
Ezt benyaltátok!
Szerintem 2N-nél a pont.Nem mindeggy,hogy veszel egy Finstert,vagy egy Yoshi-t.Nekem a Finsterrel gyengébb lett a mocim.Yoshinál lehet van +2-4Le különbség csak hát 150000Ft.=+3Le nem tudom megéri-e.
Nem tudom, nem hinném... Ha ez igaz lenne, a versenygépeken nem is lenne kipuff, még egy GP dob sem!
bár úgy lenne de nem, mert kell valamennyi fojtás a rendes működéshez
Akkor ha lebontom a rendszert egészen a hengerig az még +2 Le?Mert ott már tényleg nincs útjában a gáznak semmi.
Teljesítményben is 100%, csak nézd meg az S-SM gyári kipuffjának hangtompítási módszerét: labirintus és nézz meg egy sportdobot: perforált cső. Nincs ami útját állja feleslegesen a távozó gázoknak, biztos, hogy dob 1-2 lovat teljesítményben is! Meg szerintem a hang mellett lehet is érezni!
Igen, az az S gyári áttétele!
Hangban mindenképpen . Egy neves gyártóé biztos jobb, de nagyrészt hang okozta placebó-hatás. Majd nyitok a légszűrőházon, de előtte kipróbálom. (Leveszem a fedelet. Ha nincs különbség nem vágok.)
Az SM 15/41, de a kerékátmérő csak 17" (+ a gumi magassága), az is beleszámít.
Üdv mindenkinek.
Szeretrném kérdezni tőletek hogy mennyi a drz gyári áttétele az s és sm verziónak?
Mert nekem van egy s es és 15 44 van rajta és állítólag ez gyári.
Pedig érezhetően nagy különbség van a gyári és egy jó sportdob között.
Ma reggel a Dombóvári úton összefutottam egy kék DRZ-S-sel, rögtönöztünk egy gyorsulást, hihetetlen mennyire együtt ment a két gép (SM kontra S). Ő picit előrébb volt indulásnál és ez a táv nem is változott amíg húztam a gázt. (Korábban vettem el a következő lámpa előtt.) Döbbenetesen egyformák voltak. Az enyémen ARP dob van, azon szerintem gyári volt, most bebizonyosodott, hogy csak a hangban van különbség. Viszont az .
Az XT660 fórumon olvastam ezekről, ott is megjárta valaki, állítólag életveszélyesek ezek a hamisítványok.
Kossat ilyet szereltetett be szerintem, a supermoto topikban megtalálható. Bár elég hamar eladta a gépet, hosszútávú tapasztalata nincs szerintem.
Van vkinek ilyen hengerrel tapasztalata?
http://robogotuning.hu/spd/p40...
Az király. Akkor ez felejtős. am most írt vissza a srác 48$ postaköltséggel. Egyébként van sok másfajta is, de akkor gondolom ami ilyen olcsó mind szar is.
Üdv.
Nincs valakinek eladó tükör drz-hez? Műszakira kellene, csak jobb oldali kell. Ha van valakinek esetleg eladó vagy kölcsönbe veszprém környékén a műszaki erejéig azt megköszönném.
Nekem volt ilyen.Ez a Brembó másolat.Működik rendesen,csak a nyomáspont állító csavar kopik szét hamar,és beesik a fékkar .Nincs rajta féklámpakapcsoló,stb...Amúgy fasza ha meg akarsz dögleni!
láttam e-bayon radiális pumpát 16*18. 10-25 $ között. Az elég olcsónak tűnik. Vagy szar lehet a minősége?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Már látom hogy ma is...
nem lehet tudni, de olaj mindig volt benne nálam legalábbis, elözö tulaj baszta szét valószinű, mert az olajfogyasztással összefügg h. ennyire elkopott...