Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
Ezzel a kipuffal se hangos a régi SXC-m akrával amin volt E betű sokkal hangosabb volt:))
Ahogy néztem van írás ezen a dobon ,de E jelet azt nem találtam rajta:(
DRZ400s manuális utmutatók angol

A: szervizperiódus idő avagy mit, mikor kellene cserélni,ellenőrizni elvileg
csereidő pdf

B: mit,hogyan csinálj amikor szerelsz A-Z

szereldmagad
Köszi rottbali!

Megnézem még a suzukinál is, de ott biztos drágább.

Közben megnéztem és tényleg az a himba van kibukva.

"a motor 'S' kivitel de 'E' kipuff van rajta,ezzel le lehet majd vizsgáztatani vagy kell rá szerezni eredeti kipuffot?"

eredetivel!
mert be kell inditani az elején és hát tudod ha épp süket a vizsgabiztos...............akkor simán átmegy
Hali!

Olcsónak pont nem mondható, de legalább kapható:

http://robogotuning.hu/spd/261...

Üdv.: Balázs
Sziasztok,ha minden jól megy dr-z tulaj leszek hamarosan:)
rögtön pár kérdéssel indítanék:
-a motor 'S' kivitel de 'E' kipuff van rajta,ezzel le lehet majd vizsgáztatani vagy kell rá szerezni eredeti kipuffot?
-A másik, megvétel urán rögtön olajcserével szeretnék indítani,de nem tudom ezen hogy kell pontosan,találok valahol egy kezelési vagy szervíz könyvet /ami van abból pont ez a rész hiányzik:( /
köszönöm a segítséget előre is!
Hali!
Valakinek volt már a hátsó felfüggesztéssel problémája S ?
Én a napokban vettem észre, hogy valami nyikorog-nyekereg, mikor jár a futómű, aztán most alaposabban megnéztem és a gázteló alatt lévő egyik csuklópontnál a csuklás mellett vízszintesen is mozog a tengely, vagy csavar ami át van rajta tekerve, gondolom kiment nem gyengén a szilent.

Tudja-e valaki, hogy hol lehet olcsón beszerezni felújítószettet?
Köszi a választ előre is.
Az se jó ám,ha többet teszel bele..A könyv szerint a motor károsodhat,másrészt meg akkor jobban eszi....
valami a karbiban lesz szerintem, de most néztem olajszintet, 300km alatt az is lefogyott úgy, hogy 3 perc járatás után pálca legalja éppen súrolja (pedig 2 literrel volt feltöltve másfél hete)
Akkor a hiba az ön készülékében van, mert nem egy-nem két ember ment/megy elég hosszú túrákra LC4-gyel...nekem mondjuk csak 600 km volt a legtöbb egy nap alatt, de van ismerősöm, aki utassal, csomagokkal ment Olaszországba ugyanolyan 625-össel mint az enyém volt
Hát nem tudom, én egyenlőre csak gondolkodom rajta, nekem innen eléggé messze lenne, de tényleg úgy lenne jó, ahogy Danez mondja, hogy sátrazás náluk pl., és akkor onnan együtt lehet indulni...de nem tudom bevállaljak-e ekkora utat
persze, nekem 6e km van benne és most szorult meg a dugattyú, vhogy nem kapott olajat,
használtmotor=zsákbamacska...
Neked Kemenesmihályfa <=> Donovaly 312 km.
Nekem Gödöllő <=>Donovaly 192 km

Gonodolom 1 helyről kéne indulni?!? Vagy valami köztes ponton találkozzunk?

Csak dr-z-sek jöhetnek?
Esztergom - Donovali 320 km oda-vissza.
Nálunk sátrazás megoldható előző nap, aki messzebbről jön.
Donovaliban ebéd a faházban + fényképezés, nézelődés, stb.
Úgy tervezem, hogy kényelmesen, több szakaszban teljesítsük a távot.
üdv!
Hány km lenne kb?
Hali! Neked mi a gond a DRZ-vel? Hány km van benne óra szerint?
Hali
Nekem a fogyasztásom 5 liter ha nyúzom vagy terepen használom, és 3-3,5 ha állandó 90-es utazóval haladok. Nyitott dobbal kicsit magasabb. Áttételem 13-44
Teljesen meg vagyok vele elégedve
No problem.
A V-2 990 "edvencsődör" kellemes gép, nagyon kevés rezonanciával, jó tapasztalatom volt vele. Egy rövid túrát mentem kölcsön géppel (50 km), de úgy éreztem, hogy ezzel az 500 vagy több km sem lenne fárasztó.
GD, ne érts félre, a 640 etalon még mindig a 600-as duál enduró kategóriában. Én csak azt mondom, hogy túrázni biztos nem mennék vele, de ettől még terepen kiváló motor lehet.
üdv!
Héjj!
De lehet a vibráció a ktm 690-nél csak azért ennyire feltűnő, mert én már 4,5 éve egy szuper rezonancia mentes téelzével puhítom a seggem. De biztos vannak kemény seggűek, akiket nem zavar. Jah de am ha tele leszek lével, akkor meg egy edvencsört veszek, annak meg beleszarok majd a rezonanciájába. de addig is japónál maradok.
a 640-hez képest még az 520 EXC-m is finom úriember volt, pedig az versenygép

bruhhahha
"közel elviselhetetlenek a vibráció miatt."

Muhahaha
Zander, Kokó,

Növekszik a DONOVALI csapat, legyünk minél többen!
Igyekszem valami értelmes túratervet összedobni addig (hivatalos túravezető is leszek, ha sikerül a mai vizsgám ), és remélem, hogy jó hangulatú és érdekes gurulás lesz!
Üdv!
Marco,

Nézesd meg a karbit, állíttasd be, pucold ki alaposan a légszűrőt (bár gondolom ezt nem kell mondani), nézz rá a gyertyára, mert a 6-7 liter normál üzemmódban (finoman túrázva) sehogy nem normális. Az enyém is átlagosan fogyaszt, ha nem húzom a szarvát (90 körül - aszfalt) 3,5 - 4 liter, terepen szoft endurózva max. 5 - 5,5.
Üdv!
Kokó,
Kösz az alapos választ, erre voltam kíváncsi.
Akkor megint beigazolódik a régi igazság, hogy a DRZ tutti jó gép, ennek ilyen hibái nincsenek. Én csak a régi 640-eseket teszteltem, nos, azok közel elviselhetetlenek a vibráció miatt.
Őszintén szólva nagyon tetszett nekem a 690 E és titkon reménykedtem, hogy majd ha meglesz a lottó ötös, akkor.... Amit írtál nem túl csábító, de így legalább már nem izgatja a fantáziámat. Szóval továbbra is DRZ-s maradok

KI JÖN MÉG DONOVALIBA? (JÚLIUS VÉGÉN)
Üdv!