Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha egy autót végleg kivonatsz, azt csak úgy lehet, ha az autót elviszed bontóba...Szóval ennyit a saját tulajdonról!
Tudtommal csak a rendszámot.A jármű a saját tulajdonod!Vagy nem?
Tisztelt GD!Te biztos "keménypöcsü"gyerek vagy,neked nem rázza szét az lc 4!Te mennyit is mentél ilyennel,mert azt elfelejtetted lekarcolni?Be kell vallani,egy sm csak városban szaladgálni,pályán döntögetni,és egyéb őrültködésre jó,de ahhoz elég drága,és kiszálni belőle ha ráuntál,vagy már teljesen szétrázta,akkor nagyon nehéz!Csak segiteni szerettem volna valakinek avval,hogy elmondom én mit tapasztaltam.Az LC4-ről ezt a rezonancia hibát máshol is leirták már nálam tapasztaltabb és hozzáértőbbek is,de bizonyára ők is "JUZEREK".
megy ez, csak gyengébb, mint volt.. kerekezni jelen állapotban nem tudok vele, de egyébként bírja a túrát
Közben megtaláltam a választ a kérdésemre,okos ez a gugli
Elvileg ha kocsit kivonatsz a forgalomból véglegessen,akkor lekell adnod egy kijelölt telepen,mármint az autót!
Leadni mit?
megjavult a szekér ? v nem motoros túra?
ÜDV. Valakinek nincs véletlen tapasztalata forgalomból véglegesen kivonással kapcsolatban?Lehet rosszul tudom,de mintha azt olvastam volna h 400 ccm-ig nem kell leadni,mint pl. az autókat...
holnap jön valaki nyírtéti tájtúrára?
"Ne vegyél ilyet,rettenetes vibráció van benne,szinte elviselhetetlen.30km,és úgy érzed szétrázza a golyóidat."


Arról hogy a júzer puha..., nem a motor tehet
én időnként simán kb két tele tankhoz rakok ilyen adalékot.
karbitisztitó

2003-as a mocim és még egyszer se szedtem szét a karbit talán ennek köszönhetően nincs benne dugulás lerakódás
Koogabi!Nekem volt 2006-os Lc 4-em,gyári sm,Prestige változat.Gyönyör volt a motor,gyári új,de csak 1 évig volt meg.9e km volt benne,mikor elcseréltem egy Gsf 1250-be.Ne vegyél ilyet,rettenetes vibráció van benne,szinte elviselhetetlen.30km,és úgy érzed szétrázza a golyóidat.A kezeid elzsibbadnak,nem tudsz fogni vele.Az ülése mint a beton.Mindenképpen próbáld ki,de ne csak egy rövid körön,legalább 15-20km,és meglátod miről beszélek!A drz sm gyengébb,de nem vibrál,hosszabb útra nem az igazi,de elviselhetőbb a ktm-nél!Ha mindenképp sm-et szeretnél,próbálj ki egy Aprilia RXV-t!Na az nagyon brutál,és nagyon szép is!Csak segiteni szeretnék,nem okoskodni,ez a személyes tapasztalatom!Én adrz-vel endúrózni imádok,nyáron a városban használom sm-kerekekkel,nagyo jó!
szevasztok
mai termés képekben
nincs valaki DRZ-s Újfehértó/Nyíregyháza környékén, aki kölcsönadná a karbiját egy próbakör erejéig? az lenne a legegyszerűbb megoldás, hogy kiderüljön, ott-e a baj
hát nem mondom, hogy lehetetlen, mert az nem létezik, de 99,9%, hogy nem, elég tapasztalt már a témában, a városban szinte minden DRZ-t ő szerelt..
Az nem lehet, hogy az emberke véletlen összekeverte a fuvókákat?Vagy az lehetetlen?Szerintem valami a karbidban lett elbaszva.
igen, a karbi az elemeire lett szétszedve és úgy megtakarítva, kb olyan mintha most jött volna le a gyártósorról...
A fuvókák ki lettek szedve a karbiból?
igen, valószínűleg. egész délelőtt szórakoztunk a beállításokkal, de nem akarja az igazságot, visszaraktuk a gyári CR8E gyertyát, de nem lett jobb. alapjárati keverékcsavarral is szórakozott a szerelőm, de az se javított a helyzeten. gyönyörű az alapjárat, szépen visszaáll a fordulat, szépen húz, de hiányzik belőle a robbanékonyság, ami előtte volt. ha leveszem az oldalidomot a légszűrőnél, úgy már majdnem olyan, mint volt a lerobbanás előtt. azt meg ne magyarázza nekem senki (gondolok itt elsősorban apára ), hogy egy DRZ 1-esben nyitott dobbal ne dobja ki magát gázra keróra... kezdem feladni. valaki segíííítséég
nem duke 2 az nem tetszik lc4 sm néztem egyet 2004 20 ezer km szervízkönyves lehet ő lesz az igazi
Hááj!
Holnap,holnapután Enduró BÉR-en!
Környékbeliek esetleg kijöhetnének szurkolni vagy indulhatnak is napi licenszel. 409.
okéééééééééééééééééééééjjjjjjjjjjjj ,
Holnap sarazás?
Csáó!

Újfehértón ma 11-dél körül láttam egy kék S déerzét, Marco te voltál?
Én a szomszédban, Geszteréden tanyázok.