Hát Te tudod, én ha nem használnám földúton akkor tuti Duke II.-t vennék a drz helyett. Olyan motor meg nincs amire nem kell költeni, mindenképpen pénzigényes. Annyi hogy a KTM-hez drágább az alkatrész, de nem feltétlenül abból kell kiindulni, hogy mi van ha elromlik. Tehát annyi hogy a Drz a 120 as utazót, meg a 150 re való gyorsítgatásokat nem igazán tűri annyira mint egy 600 as.
Üdv! Amennyiben valaki DRZ-t szeretne venni, eladó sorba került a motorom! Friss műszaki, hibátlan állapotban van! Bővebb infót a 0620/333-4492 számon tudok adni. Sok balesetmentes kilométert mindenkinek!
Én kTm-et vennék a helyedben mindenképp!
Semmivel nem szervízigényesebb mint a Drz vagy bármely más japán gép! Kötelezőket elvégzed rajta és semmi gondod nem lesz velük!
Duke 2 is jó választás! Sok szerencsét ..olyat vegyél ami szervízkönyves és első tulajos lehetőleg!
Már tököm kivan az olajszinttől. másfél hetet állt a motor. járattam 3 percet aztán 3 at állt. megmértem az olajszintet semmit nem mutat. rátöltök és nem ment feljebb erre mentem pár kört és jócskán felül van a maximum jeltől
szerintetek attól lehet h most egy CR8EK gyertya van benne a gyári CR8E helyett, ami szerelés előtt volt benne? most jutott eszembe, hogy erre eddig nem is gondoltam
De ha most kevesebbet megy mint eddig, akkor más okozhatja a problémát, hiszen nem cseréltél főfúvókát, a szerelőnél meg nem koszolódott el a légszűrőd hirtelen.
Hogy kicsi vagy nagy nem tudom, de a levegő/benzin arány lehet, hogy rossz. Egy hozzáértő a gyertya színéből megállapítja, hogy sok vagy kevés a benzin a levegőhöz képest.
Én nem értek annyira hozzá, de KINDULÁSNAK itt ez.
hmm, akkor valami más se jó még, mert végre is kevesebbet megy jelenleg. ha felül elgyengül, úgy a fordulatszám felső 1/4-ében, az azt jelenti h kicsi a főfúvóka?
Az alapjárati keverékcsavarnak nincs hatása a végsebességre, csupán a fordulatszám kb. alsó 1/3-ára. (A tű formája/állása a középső tartományra, a fordulatszám végére pedig a főfúvóka mérete van hatással.) Ezen a három tartományon ezekkel a paraméterekkel játszva állítható be a keverék. Az alapjárati keverék beállítása néhány perc csupán. Csak kellemetlen, mert nehéz hozzáférni, a blokk meg meleg kell legyen...
Még egy kérdés. A gyári visszapillantóból ki lehet valahogy varázsolni a repedt üveget? Üveges ismerős van, vágatok bele másikat, csak hát így ránézésre nem egyszerű a csere. Van valakinek tapasztalata ebben?
nekem S supermoto van, vége bicajóra szerint 130, de az lefelé csal kb 140-145-öt mehet, áttételem nemtudom milyen, még úgy van ahogy vettem utazó olyan 90 körül, afölött már nagyon zavaró a menetszél...
Nekem van egy tükröm!
Odaadom occsóért! De tényleg! Megmaradt és már csak úgy van...
Semmivel nem szervízigényesebb mint a Drz vagy bármely más japán gép! Kötelezőket elvégzed rajta és semmi gondod nem lesz velük!
Duke 2 is jó választás! Sok szerencsét ..olyat vegyél ami szervízkönyves és első tulajos lehetőleg!
Én nem értek annyira hozzá, de KINDULÁSNAK itt ez.
Nekem e-s supermotom van és fogalmam sincs hogy mennyi a vége mert nem használok kilométerorát! Gyári áttételel szerintem 130 felett lehet!