Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hejjjjjjjjjjjj Bundi lesz menet ,
Spiler, dobtam emilt
Hát Te tudod, én ha nem használnám földúton akkor tuti Duke II.-t vennék a drz helyett. Olyan motor meg nincs amire nem kell költeni, mindenképpen pénzigényes. Annyi hogy a KTM-hez drágább az alkatrész, de nem feltétlenül abból kell kiindulni, hogy mi van ha elromlik. Tehát annyi hogy a Drz a 120 as utazót, meg a 150 re való gyorsítgatásokat nem igazán tűri annyira mint egy 600 as.
Üdv! Amennyiben valaki DRZ-t szeretne venni, eladó sorba került a motorom! Friss műszaki, hibátlan állapotban van! Bővebb infót a 0620/333-4492 számon tudok adni. Sok balesetmentes kilométert mindenkinek!
ne vágass!
Nekem van egy tükröm!
Odaadom occsóért! De tényleg! Megmaradt és már csak úgy van...
Én kTm-et vennék a helyedben mindenképp!
Semmivel nem szervízigényesebb mint a Drz vagy bármely más japán gép! Kötelezőket elvégzed rajta és semmi gondod nem lesz velük!
Duke 2 is jó választás! Sok szerencsét ..olyat vegyél ami szervízkönyves és első tulajos lehetőleg!
hát országúton is de kicsit félek hogy mennyire szervízes az lc4 meg azért drz olcsóbb is kevesebb kilóméterrel.
Akkor ha csak városban,akkor drz, ha országúton is,akkor lc 4. Vagy esetleg duke.
csak beton supermotoként
Ha inkább kövesúton akarod használni, akkor lc4, de ha mondjuk fel-fele, akkor egyértelműen dr-z.
Már tököm kivan az olajszinttől. másfél hetet állt a motor. járattam 3 percet aztán 3 at állt. megmértem az olajszintet semmit nem mutat. rátöltök és nem ment feljebb erre mentem pár kört és jócskán felül van a maximum jeltől
Igen! Szerintem a gyertyától is lehet.
szerintetek attól lehet h most egy CR8EK gyertya van benne a gyári CR8E helyett, ami szerelés előtt volt benne? most jutott eszembe, hogy erre eddig nem is gondoltam
szerintem elkoszolódott, mert tiszta feketés olajos volt, mondjuk mióta takarítottam azóta nem néztem végsebességet
De ha most kevesebbet megy mint eddig, akkor más okozhatja a problémát, hiszen nem cseréltél főfúvókát, a szerelőnél meg nem koszolódott el a légszűrőd hirtelen.
Hogy kicsi vagy nagy nem tudom, de a levegő/benzin arány lehet, hogy rossz. Egy hozzáértő a gyertya színéből megállapítja, hogy sok vagy kevés a benzin a levegőhöz képest.
Én nem értek annyira hozzá, de KINDULÁSNAK itt ez.
hmm, akkor valami más se jó még, mert végre is kevesebbet megy jelenleg. ha felül elgyengül, úgy a fordulatszám felső 1/4-ében, az azt jelenti h kicsi a főfúvóka?
én is ismerem ezt a srácot, nagyon korrekt, vettem tőle kipufogóba tömő anyagot olcsóér
és erőben hogy áll a gépezet? egy ilyen vásárlásán gondolkodom vagy lc4 és eléggé nehéz a döntés
Az alapjárati keverékcsavarnak nincs hatása a végsebességre, csupán a fordulatszám kb. alsó 1/3-ára. (A tű formája/állása a középső tartományra, a fordulatszám végére pedig a főfúvóka mérete van hatással.) Ezen a három tartományon ezekkel a paraméterekkel játszva állítható be a keverék. Az alapjárati keverék beállítása néhány perc csupán. Csak kellemetlen, mert nehéz hozzáférni, a blokk meg meleg kell legyen...
Még egy kérdés. A gyári visszapillantóból ki lehet valahogy varázsolni a repedt üveget? Üveges ismerős van, vágatok bele másikat, csak hát így ránézésre nem egyszerű a csere. Van valakinek tapasztalata ebben?
majd ha sikerül végre normálisan beállítani lemérem GPS-el
nekem S supermoto van, vége bicajóra szerint 130, de az lefelé csal kb 140-145-öt mehet, áttételem nemtudom milyen, még úgy van ahogy vettem utazó olyan 90 körül, afölött már nagyon zavaró a menetszél...
Kormánymagosito nem akadály?ugyse tudják hogy az gyárilag ugy van-e! Repedt tükör viszont bukta!
szia!
Nekem e-s supermotom van és fogalmam sincs hogy mennyi a vége mert nem használok kilométerorát! Gyári áttételel szerintem 130 felett lehet!