Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ami a hobbimotorozashoz kell azt ellestem,edzesen kivul is lehet gyakorolni.soha nem fogok versenyezni,orommotorozni akarok ha egyszer lesz idom motorozni.De megyek majd meg edzesre mert jo fej az edzo,nagyon birom.meg a csapat is jo.
szia mik a hirel ithon vagy külföldön ?
el vagy tünve nagyon szomoru
az nem jó akkor de mért nem
András állitólag arra az edzésre jár ahová te is jártál
hétköznap is van edzés
Szevasz,igaz.mar nem is nagyon motorozok.
szevasz
télleg nem jársz már cross edzésekre
hogy birnák elmenni nincs mivel
ezzel csak boltba járok
Kornel!mennyi volt a masina?
Csooooooooő
te nem jösz én valoszinüleg meg nézem
odáig van benzinem
menj akkor
remélem segitettem,nincsmit
jövöhéten Kerepesen lesz Trianon emlékmü vatás
szombaton 9-30 kor omv kuton van a találkozo
motoral kéne menni
NÉM is ott lesznek ök küldték a meg hivot
Hello! Alukézvédő van a motoron, meg gyári sm sárvédő.... de majd körbenézek, kapni-e kisebbet. Köszi
uuuuuuuu hát reméljük
most nekem kánaán volt motorozás terén mert mehettem sokat
de minden hétvégén motorozás az már luxus ilyen benzin árak mellet
remélem most a következö hónapba nem nekem lesz kényszer pihenöm annyagi miatt ,
harap ez mindent
kormányvég súly is ilyenek miatt van fent én úgy tudom,ennek kiküszöbölése végett
de sárvédö is lehet rossz valóban
kicsit kell feltenni
ilyenek voltak nekem az 5és fél éves folyadékok a motorban
1ik fék másik meg teló olaj
szóval érdemes lecserélni
Hello!

Tegnap mentem a DRZ-vel egyedül viszonylag nagy szélben, és 125 fölött elkezdett szitálni a kormány.
Ismerősöm XT 660ja is csinált ilyet régebben, új motorként vette, gumicsere megoldotta a problémát.
Gumi gondra utal, vagy szimplán a sárvédőbe kap bele a szél? Amúgy 2 személlyel egyik motornál se jelent meg a hiba.

Edem
csak nem harap
ja és megkell állipitanom hogy ha a drzém elvileg 40lóerös
akkor a CRF450 meg 80
én 1edül csináltam elöl hátul
mindenhonnan leengedve
és jó lett
voltunk ja,motorozgattunk ferihegy fele is
csö itt is voltál megen