Sziasztok!
Mostanában volt szó új dugóvásárlásról,meg talán főtengely felújításról is,de nem találom. Hol keressek ezekhez cuccot,és hol lehet a legjobb az ár?
Köszi
G.
Ebay-ról ha bármi kell én betudom hozni!Kinézed mi kell de ha nem értesz az angolhoz akkor segítek!Az alkatrész ára postaköltséggel együtt plussz megegyezünk egy kis felárban!Álltalában 10%-ot szoktam kérni de nagyobb tételnél ez sok lenne!Keress nyugodtan meg bárki és behozom ami kell!
9 hónap? aztaku... ez nagyon durva! De legalább egyik napról a másikra milliomos leszel Áhh baszki, de ennyi pénzzel tartozni
Vhova Debrecen mellé vitték, jó messzire.
áááá nem hajtom... nem lehet.. utána.. semmi... Válság van... ha beindul a munka és a főnök megadja az elmaradt 9 hó fizut akkor talán nézelődök.. valami NAKEM bike lesz az áldozat szerintem..
hova vitték el?
Biztos, hogy nagyon sok, sőt számtalan amcsi cég van, aki foglalkozik ezzel. Most hirtelen az ebay-en néztem, 450-es henger kit, dugóval, gyűrűvel, tömítésekkel mindennel együtt 65e ft.
Kintről pedig bárki behozza. Kivéve az eurocent kft! ! ! Aki viszont tuti, geryv8 itt az endurocross topicban, vagy alexcbr, aki hirdetett itt az apróban is.
egy blog bejegyzés az olaj hidegben való ténykedéséről.
ez egy magánvélemény nem szakmai!
Havazás, hideg.. autó, tesco vip car és szar olaj a cime!
"Nem is tudom hol kezdjem. Tudomásom szerint havazni 0fok környékén szokott, kemény hidegekben nem. Tegnap -12 fokban is esett. Reggelre hidegebbet, -19et mértem. Ilyen hidegben nem árt az autókba
a jó fagyálló folyadék (minőségben valamint mennyiségben is megfelelően legyen keverve!)
és a jó olaj. (viszkozitás legalább 5w-s, de inkább 0w - nálunk 5w30 van benne).
Sajnos egyre inkább azt veszem észre, hogy én vagyok az a hülye aki túlságosan foglalkozik az autóval.
Értem ezalatt, hogy a gagyi fagyállókat megvetem, ezért a gyári ajánlás van benne: Toyota Linglife Coolant, és olajból sem az olcsó 10w-XX, ne adj isten 15w40es nagyon szar olajat, hanem 5w hidegoldali viszkozitásút választok, persze még jobb lenne a 0w de abból nem sikerült számomra minden tekintetben (minőségi előírások, ár) megfelelőt találni így a Total Quartz Future 9000 5w30 olaja került bele ami Fuel Economy, tehát üzemanyag takarékos is.
Ezt észrevenni nehéz, de egy 15-ezres olajcsere alkalmával párezret így sikerül spórolni.
De itt a hangsúly nem is ezen van, hanem hogy kellően híg, könnyű futású olaj legyen, így kímélve az önindítót, aksit, generátort és lehetővé téve a gyors áramlás következtében a mihamarabbi átolajzást, és jobb kenést!
Egy 10w vagy 15w40es olaj sosem fog ennyire jól teljesíteni, még +40 celsius külső hőmérsékleten sem!
És ez a nem mindegy. A motorban vannak kis olajcsövek, pl. ami a vezérműtengelyt is keni, ezeken nagyon kis lyukak vannak. A sűrű olaj nehezen préselődik át rajta. Az olajnyomás magas lesz, de az olajáramlás, kenés rossz! Ebből is tudjuk - és ismét visszatérek a korábban leírtakhoz - hogy az olajnyomás nem kenés, ez egy tévhit. Az olajáramlás jelenti a kenést.
Menjünk tovább. Írtam ugye a sűrűbb olaj = magasabb olajnyomás. Ez így van. Az 5w-s olaj hígabb mint a 10w-s, ezért ugyanakkora hőmérsékleten és fordulatszámon utóbbival nagyobb olajnyomás mérhető.
Van a motor olajáramában egy bypass szelep, aminek feladata meghatározott olajnyomásnál kinyitni, és visszaengedni az olajat a teknőbe anélkül, hogy az betölthette volna kenési szerepét; eljutott volna a kenési helyre. A sűrűbb olajjal ez hamarabb fog nyitni, mint egy hígabbnál, ergo a kenés már csak emiatt is szarabb lesz, mert olajnyomás lesz is bőven, csak éppen áramlás gyenge!
Aztán az említett szűk olajfuratok a 15w40es olaj gyenge minősége miatt a kokszolódás miatt faszán el is tömődhetnek, keresztmetszetük még kisebbre csökken.
Aki ezeken elgondolkozik, az rájön, miért nem érdemes mondjuk a Tescoban Vip Car 15w40es olajat venni. De igaz ez bármely más márkára. Én azt vallom, 10w-s olajnál sűrűbb hidegoldali olajat nem szabadna az autókba rakni. Ugyanis hideg állapotba minden olaj túl sűrű, még a legkorszerűbb 0w-s is!
Mostanában volt szó új dugóvásárlásról,meg talán főtengely felújításról is,de nem találom. Hol keressek ezekhez cuccot,és hol lehet a legjobb az ár?
Köszi
G.
ez korrekt áron van itthoniakhoz képest, az tény
Sok jó üzemórát akkor a CR-hez
De most mennem kell, szevasztok!
Vhova Debrecen mellé vitték, jó messzire.
hova vitték el?
Mi lesz utána?
Enyém kimarottul olcsón, 660ért. De hirdettem vagy fél évig.
nekem most szombaton kelt el... viszont még 2 hétig nézhetem a pincébe. Utána viszi el. Foglalót hagytak..
És ha szabad mennyiért vitték el?
Te nem árultad? Rövid az eszem
Elkelt a DRZ-d?
Kintről pedig bárki behozza. Kivéve az eurocent kft! ! ! Aki viszont tuti, geryv8 itt az endurocross topicban, vagy alexcbr, aki hirdetett itt az apróban is.
Suzuki RMX 250 (1992-ben gyártott) kupufogó szelepet keresek. Lehet bontott, vagy utángyártott, esetleg ártól függően új is.
tuto1@citromail.hu címem
Nem tud valaki saválló leömlőt sm-re?
Emberi árba...
Téged is látni erre? Rég jártál itt, de gondolom sok meló volt a ducatival. Nagyon baba lett
ez egy magánvélemény nem szakmai!
Havazás, hideg.. autó, tesco vip car és szar olaj a cime!
"Nem is tudom hol kezdjem. Tudomásom szerint havazni 0fok környékén szokott, kemény hidegekben nem. Tegnap -12 fokban is esett. Reggelre hidegebbet, -19et mértem. Ilyen hidegben nem árt az autókba
a jó fagyálló folyadék (minőségben valamint mennyiségben is megfelelően legyen keverve!)
és a jó olaj. (viszkozitás legalább 5w-s, de inkább 0w - nálunk 5w30 van benne).
Sajnos egyre inkább azt veszem észre, hogy én vagyok az a hülye aki túlságosan foglalkozik az autóval.
Értem ezalatt, hogy a gagyi fagyállókat megvetem, ezért a gyári ajánlás van benne: Toyota Linglife Coolant, és olajból sem az olcsó 10w-XX, ne adj isten 15w40es nagyon szar olajat, hanem 5w hidegoldali viszkozitásút választok, persze még jobb lenne a 0w de abból nem sikerült számomra minden tekintetben (minőségi előírások, ár) megfelelőt találni így a Total Quartz Future 9000 5w30 olaja került bele ami Fuel Economy, tehát üzemanyag takarékos is.
Ezt észrevenni nehéz, de egy 15-ezres olajcsere alkalmával párezret így sikerül spórolni.
De itt a hangsúly nem is ezen van, hanem hogy kellően híg, könnyű futású olaj legyen, így kímélve az önindítót, aksit, generátort és lehetővé téve a gyors áramlás következtében a mihamarabbi átolajzást, és jobb kenést!
Egy 10w vagy 15w40es olaj sosem fog ennyire jól teljesíteni, még +40 celsius külső hőmérsékleten sem!
És ez a nem mindegy. A motorban vannak kis olajcsövek, pl. ami a vezérműtengelyt is keni, ezeken nagyon kis lyukak vannak. A sűrű olaj nehezen préselődik át rajta. Az olajnyomás magas lesz, de az olajáramlás, kenés rossz! Ebből is tudjuk - és ismét visszatérek a korábban leírtakhoz - hogy az olajnyomás nem kenés, ez egy tévhit. Az olajáramlás jelenti a kenést.
Menjünk tovább. Írtam ugye a sűrűbb olaj = magasabb olajnyomás. Ez így van. Az 5w-s olaj hígabb mint a 10w-s, ezért ugyanakkora hőmérsékleten és fordulatszámon utóbbival nagyobb olajnyomás mérhető.
Van a motor olajáramában egy bypass szelep, aminek feladata meghatározott olajnyomásnál kinyitni, és visszaengedni az olajat a teknőbe anélkül, hogy az betölthette volna kenési szerepét; eljutott volna a kenési helyre. A sűrűbb olajjal ez hamarabb fog nyitni, mint egy hígabbnál, ergo a kenés már csak emiatt is szarabb lesz, mert olajnyomás lesz is bőven, csak éppen áramlás gyenge!
Aztán az említett szűk olajfuratok a 15w40es olaj gyenge minősége miatt a kokszolódás miatt faszán el is tömődhetnek, keresztmetszetük még kisebbre csökken.
Aki ezeken elgondolkozik, az rájön, miért nem érdemes mondjuk a Tescoban Vip Car 15w40es olajat venni. De igaz ez bármely más márkára. Én azt vallom, 10w-s olajnál sűrűbb hidegoldali olajat nem szabadna az autókba rakni. Ugyanis hideg állapotba minden olaj túl sűrű, még a legkorszerűbb 0w-s is!