Szeva! Látom hogy jártál, részvétem. A henger nem olcsó mulatság, most néztem Athena-t, 160ezer. de ha a főtengely is kapott, akkor a javítókészlet még 50, úgyhogy nem olcsó mulatság. www.pinkmotors.hu Itt meg tudod nézni. Üdv
kb 120-130 lesz, de pontosat holnap tudok meg mi mennyi lesz, lehet több is lesz.... de valószinű 450es hengert kap akkor.... az a poén h. olcsóbb mint a gyári 400as....
Az ideg szétbasz :@ Megvan a hiba oka, ma szedte szét a szerelő a blokkot: megragadt 1 csapágy, de ez a kisebbik gond, másik: belemart a hengerbe a dugó! Szóval beszoptam, vegyetek ti is nyugodtan használt motort! :(
A motorshow1-ben mikor lesz a kiskunmajsai összefoglaló ?
És a rodeoride-ra kb mikor töltik fel a képeket ?
Ha tudtok valami infót akkor írjatok !
Köszi !
drz E gyorsulása 0ról 100ra ELVILEG 4mp enduro szettel....(utcán)
sm szettel kb5,5
sztem egy 250lovas autót is fognia kell
de nem ezért vettem én ilyet
Hali!
Nekem 9000-ezer körül kezdett el ciripelni, én is kétségbe estem és elvittem Kistarcsára a Suzuki Benkőhöz. Meghallgatta a szerelő gyerek (Lajoska) és egyből mondta, hogy szelep. Másnapra kész is volt. A kipuff szelepeknél volt nagy a hézag és ott cserélt korongokat.
sziasztok ! valamiért melegen elkezdett a hengerfejnél ciripelő hang előjönni van tippetek mi a büdös faszom lehet?, szelepek? vezérműlánc? valami értőt megkérnék villanyozzon már kicsit fel mielött lehúz a motorszerelő mert az egyből cserélniakar mindent amúgy a motor e-s
Sziasztok.Szerintem nem érdemes zsírzógombokat fúrni a himbába,mert a teló alsó csapágyába nem lehet zsírzót rakni,az E s ben sincs.Ahhoz,hogy azt zsírozni lehessen úgyis szét kell szedni a himbát.Akkor meg pont hozzáférsz a többi csapágyhoz.Ráadásul nem árt néha kivenni a csavarokat,mert be tud rohadni a perselybe és az nagy szívás.Meg nem árt úgy lezsírozni,hogy előtte ki van takarítva.Nekem is S van,csak a teló alsó csapágyát kellett egyszer cserélnem 30000 alatt.
Hát igen, tulajdonképpen el kellene dönteni, mire is akarom használni a motoromat. A nagy tempós motorozásoknak vége lenne az bizti. Amikor meg elmegyünk 20 motorral túrázni, úgysem száguldozunk. Max 110-120 az utazó azt meg simán bírná a drz. Főleg SM kerekekkel, áttétellel. meg rá kell faragni egy szélesebb ülést túrához. A kanyargós, szerpentines részeken meg úgysem a teljesítmény számít, mint az má kiderült párszor... Igen, és ezzel le tudnék menni az aszfaltról is. Milyen jó is lenne, Erdély, hegyek, stb... Egyébként köszi a kimerítő választ!
Szia!
Az unokaöcsém Hornetjét volt lehetőségem jócskán próbálgatni, nem keveset mentem vele. Röviden: jó utcai túramotor.
A Hornet jóval erősebb, mint a DRZ, még a 600-as is. Simább a járása, mivel négyhengeres, könnyedén tartja a 140-160 utazót, akár két személlyel is, hosszú távon is kényelmes, túrázni kiváló. Nos, a DRZ hosszabb távon nem túl kényelmes, töri a fenekedet 100 km után, utazóban 100-110 kényelmes neki, egyhengeres révén enyhén vibrál (bár az egyik legsimábban járó egyhengeres, ami valaha volt) viszont terepen dobogós helyezést kap, de lehet, hogy éppenséggel a legjobb hobbi enduró - szerintem az. Hornet után nagyon más lesz, arra készülj fel. Amennyi "negatívumot" fogsz tapasztalni, legalább annyi pozitívumot is. Erről felesleges sokat írni, ki kell próbálni. Az egyhengeresek lent és középen nyomatékosak, erősek, de fönt elfogynak, mint Mackó sajtból a brummogás kibontás után. Tehát ne várj hatalmas utcai menetteljesítményt a DRZ-től. Egy normál autó persze nem ellenfél neki 140-ig. Hornettel lazán lenyomod a Renault Mégane Sportot (250 LE), DRZ-vel ez nem fog menni. Milyen okos tanácsot lehet adni? Leginkább azt, hogy próbálj ki egyet egy napra, és eldöntöd, hogy tényleg kell-e neked ez a DRZ feeling (ami egyébként Q jó) A lényeg, hogy ez teljesen más műfaj, és ne feltétlen a Hornet-hez hasonlítsd utcán, egyébként meglepetés érhet.... A Hornet meg megadná magát egy rögösebb földúton is, ahol viszont DRZ-vel elporzol, mint a nyíl....
Üdv!
hogyha henger kell akkor lukesracing.com
"440-es" 94mm henger ócsóbb mint az athena