Kissé vacilálok, hogy alu vagy fűzött kerekek legyenek, de alu közül ritka az amelyik jól néz ki. Fűzöttből meg mindegyik frankón főleg a fekete felni aranyszínű aggyal.
Mindegyiknek ua. oldalon van a lánckerék meg a tárcsa? Vagy csak úgy forgatom, hogy ott legyen (arra gondolok, hogy nem-e kötött forgásirányú a felni)?
A DRZ elég tartós jószág, nincs igazán típushibája. Az, hogy a szívatót soká lehetett visszatolni valószínűleg normális, mert az E-nek nincs termosztátja. Az indulást nem tudom, nekem SM van az könnyen indul.
Én 13-án vizsgáztatom a E-met,csupasz gumikkal. Megvan rá a gumi,de azt mondta a biztos majd a vizsga után kicserélem... Egy kis toló kell a megfelelő embernek és átmegy.(remélem)
szeva én rossz idö be vetem alig indult be és nem szereti a hideget akkor sokáig van rajta a szivato . egyszer voltam kin térdig érö hóba akkor vissza se tudtam rakni a szivatot mert röktön le állt
pedig mentem vele egy ideje
Üdv mindenkinek!
Drz vásárlás előtt állok.Ha esetleg valaki szánna rá néhány percet,leírhatná,mire figyeljek oda,van -e az E-s drz-ken szériahiba,vagy egyéb külön figyelmet érdemlő alkatrész?Kettőt már megnéztem,mindkettő hosszabb tekerés után indult csak,szivatót meg elég sokáig rajta kellett hagyni.Ez normális?
Még egy kérdés,hogy a műszakiztatás mennyire bonyolult procedúra?
Igen vittem a mocim 2x is a kpm-hez veszprémbe.
Semmivel se szigorúbbak mint máshol "szerintem"
Csak eléggé nevetséges a procedúra...............fékpadra gondolok
Apropó!
Mikor jár le a müszaki?
Én úgy csináltam ,hogy mivel 2x kell bemenned elsőre időpontkérésre a vztán már csak a vizsganapja
Szabimotor. te műszakiztattad már a drz-d a veszprémi kpn-nél? mert látom, hogy veszprémi vagy. Mennyire szigoruak? És kb a lejárta elött mennyi idővel kell bejelenteni?
'kép van A dobrol?