Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

myki77@freeweb.hu
msnt dobsz?
hát milyen állás van?
ááá ez pályán van
és ezt hogy fogom emgoldani?
Látom rendszám meg hátsó lámpa se kötelező
Nem kötelező az index, de sztem jó ha van...
fel kell szerelned indexxel(kapcsoló, relé,vezetékek, indexek), féklámpával(kapcsolók,vezetékek) tükörrel, igazából egy szabályos hátsó sárvédővel, akkor már igazából egy szabályos első lámpával(fejidom), mert ezen nincs tompított-refi állás....
nekem nem volt gondom pedig sokat volt keréken nem kis ideig ,,,és ezt müüvelik vele a mai napig
nem kötelezőő az index nem?
Nem egy E-ről hallottam. A-dee kollégának volt 1-2 problémája...majd jön és elmeséli...de asszem a hajtókarcsapágy adta meg magát(ami valami bizonyos fordulatszám tartományban való használat miatt következhetett be a szerelő szerint, nem tudom mennyire igaz) meg a dekompresszor is elment benn vagy mi...Aztán lehet, hogy ezek csak ennek a motornak a hibái voltak(pl előző gazdi miatt), de akkor is meggyőződésem, hogy ha ugyanazt a technikát jobban kihegyezik, az előbb megadja magát...NEM SZIDOM AZ E-T, mielőtt valaki rám támad peace
de akkr közúton hogy fogom használni?
még az is szép lesz, ha külön-külön meg kell vennem rá mindent, és nem is biztos h passzolni fog :S
Ez a jobbik eset mindenki így járjon!
hát én semmit nem költöttem rááá,,, olaj csere azt kész, és a mai napig a mostani tulaj sem költött ráá
na hát ez engem is érdekelne ! mi is esik szét ?
nem jár
egyébként az e verzíóhoz járnak (indexek,műszerfal,kapcsolók, stb)?
na Szebb jövőt emberekek majd jövöhéten jelentkezek
minek akkora nyomaték ha nincs kihasználva
fele sem
persze nem nálam
arról nem is beszélve hogy az E-n gyárilag 14/47es fogaskerék van
nem is értem miért 50lovas enduróhoz minek ekkora fogaskerék
nekem 15/46van
forgasd agyon a drzéd a nyomatékért
gondolok itt az alacsonyabb fordulatra,én úgy érzem
most ezen minek röhögni
mentem már pár E-vel van összehasonlitási alapom
de az S nyomatékosabb


S,39,2/6600
E,46,3/7800
akkor hogy is van ez most