Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dugózni mennyi ü.ó után kéne?
Hát erre az üzemóra dologra én is kíváncsi lennék...! Az E üzemórás? Nekem az van sm-szettel! Én annyit tudok,hogy versenyendúró,vagyis egy nagyon eltalált endúró. Nem egy hiperszuper kütyükkel felszerelt masina,de nagyon sokan szeretik,mert igénytelen. Az igénytelent a szervizelésre értem. Valaki tényleg elmondhatná a frankót... Én is kíváncsi vagyok! Mennyit is bír, hány ü.óránként kéne szervizelni? Üdv mindenkinek
köszi szépen a segítséget rájöttem,hgy vmi nagy baj lehet, nézegettem és ien 60 ezer körül mozognak..... képen a 11-es!
pont ezért nem 250-est veszek, mert nem akartam üzemórásat, és akkr inkább ebből is a e változatot ami 50 paci..... ha üzemórás akkr max az s jöhetne szóba sajna :S
igen? ez biztos?
Itt egy rajz, hátha segít.
Azért kíváncsi volnék melyik Yamaha-kereskedésben adnak 20e-ért új dugót az YZ125-be...
Ha indítózáskor kerregő hangot hallasz, akkor valószínűleg gyenge az akksid vagy rossz az önindító és sokkal nagyobb áramot vesz fel mint kéne.
Ilyenkor behúz a behúzó tekercs =- beterhel az önindító =- esik a feszültség =- elejt az indító relé =- terhelés elmúlik =- fesz. nő =- relé behúz, majd kezdődik az egész elölről. Mindez gyors egymásutánban, ezért kerregő hangot ad.

Ha a CDI ad ki hangot ott valami nagyon nem jó!
A DRZ400E üzemórás. Volt tartósteszt a Motor Revüben.
nem igen szokták gyűrűzni őket, dugóval együtt cserélik
erröl a motorol már volt szó itt korábban
agyonhajtott elvileg vki ezt irta róla
minden verseny motor üzemórás legyen az 2T vagy 4T
Én is így tudtam ! Üzemórások a 2T verseny motorok amiket minimum gyűrűzni kell valahány óránként ! szerintem
fasza lett, jólnézki
ami a képen az 1-s az a rossz?
ilyen lett
amikor inditózól,kattan?jobb oldali idom alatt lévő fekete kocka, mert az az indíto relé eröl lenne szó
szia

NAGYON NAGYON érezhető! kocsik között is sok a 10 lóerő különbség nem pedig ilyen könnyű motorok között... kamu h üzemórás,1000-1500 km olajcsere és csá
csakis E-t ajánlom
rakhatsz rá km órát tükröt indexet stb... pont mint az S-en
ezeket, így naggyából,
Ő ennél a típusnál van vmi olyan hiba aminél oda kell figyelni vásárláskor?
na kész a kipuff, fasszányos hangja lett meg jobban veszi a lapot a vas
pontosan mit értesz komplett generálon dugó, szelepek vezérműlánc ?
mert ez így kb 70-80 csak alkatrészbe
köszi a segítséget bocsi de nem igazán értek az elektronikához most keresgéltem rá lényeg az hogy feltettem éjszakára tölteni önindítóznám és a cdi boxom ad ki ilyen trafó szerű hangot és az önindító meg se nyikkan.Ma reggel mentünk volna Gárgyánba versenyre és most először hagyott cserben a drz...
Pontosan nem tudom mire gondolsz, de amíg az S/SM változatot 6.000 km-enként kell szervizelni, addig az E-t x üzemóránként. (Talán 10, nem tudom pontosan, nem ismerem. Majd aki pontosabban tudja leírja.)