Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 komplett generál beleértve mindent, jó minőségű cuccokból árba kb mennyire jön ki?
közbe mennek fel a tegnapi lakiteleki verseny videói
kívülről egyben van csak krdés hogy belülről is mivel 2004-es lehet hogy már megkínozták
én eztnéztem szerinted?
hát ha mind a kettőre akkor vagy s vagy sm csak arra találták ki őket az e-n meg át kell alakítani ezt-azt
hát mind2re szeretném használni, de most főleg utcára, sm szettel
Hali. Ezt az üzemóra dolgot levezethetnéd nekem
érezhető a +10 le, de inkább a súlyban érezni hogy könnyebb
amúgy utcára vagy sárba kell?
Sok különbség van, olvass picit vissza, minden héten megkérdi valaki. Nem tudom mennyire érezhető az erőkülönbség, de az E üzemórás. Viszont azok közül az igénytelenebb, strapabíróbbak közül való.
és egyébként nagyon érezhető az a +10le? csak mert akkr inkább drz e-t vennék
A vezetékek generátor tekercseitől pedig a feszültségszabályzóba mennek, nem a CDI-be.
Ennek se füle se farka. Az akksitól nem megy csak két (+) kábel, az egyik a +12V, ami biztosított, a másik az önindító reléhez...
Ami képet belinkeltél az a gyújtás elektronika, közben pedig feltehetőleg a generátor tekercsekről beszélsz, amiknek a normál ellenállása 0,5 -1,25 Ohm, tehát közel rövidzár...
Ha rendesen leírod a problémádat lehet, hogy tud valaki segíteni.
szeva valakinek dr 600 van alkatrésze?
CDI gyujtás vezérlő
Valaki találkozott már olyan problémával,hogy a akksitól ami megy káb3l a trafóba az megadta volna magát?Éjszakára felraktam tölteni oan 4 órára kb,indítanám és ez a bizonyos trafója oan mintha zárlatos lenne vagy csak vmi féle feszültséget leszabályoz..Nagyon szar találmány volt ez h nincs a gépeen berugó...egyfeszt csak szívok vele..Szóval aki találkozott már iennel légyszi segítsen már mi lett vele mert mertem gyanítani hogy ez az uj consol drága mulatság lesz http://216.37.204.206/xtremepo...
helo,
megtudnátok mondani, h a drz 400 s-és e között az a 10le külömbség miben van elrejtve?
Én még enniy DRZ-t nem láttam egyrakáson mint ami a tesztnapon volt.
Az RMX meg nekem nagyon bejött, bár az nem volt nagyon szerencsés, h az amatőr pályánál (ahol elég volt a bukó is, nem kellett csizma, meg stb.) másfél órát vártunk az RMX-re. Mondjuk ameddig vártuk az RMXet, legalább kaptunk egy DRZ-t.
okés de már olyan kíváncsi vagyok
holnap!
Szilvi kéérem a sztárfotót
jó...asszem megyek inkább aludni
Legközelebb azért jü lenne egy enduros kör is...valami ilyesmi
Ez természetes!Nincs mit.
Köszönöm a tesztelési lehetőséget mindenkinek aki részt vállalt a feladatban, külön (még egyszer) TRobee-nak a "sárga angyal" szolgálatért
Az ismét kiderült hogy motorozni nem tudok...az RMX viszont igen jól sikerült gépezet Olyan kis rövidnek, tömzsinek érződik az EXC után, meg az én ropi testemhez kemény is a rugózása ráadásul mostanában nem is nagyon mentem 4T-vel, de abszolúte meg tudnám szokni