Sok különbség van, olvass picit vissza, minden héten megkérdi valaki. Nem tudom mennyire érezhető az erőkülönbség, de az E üzemórás. Viszont azok közül az igénytelenebb, strapabíróbbak közül való.
Ennek se füle se farka. Az akksitól nem megy csak két (+) kábel, az egyik a +12V, ami biztosított, a másik az önindító reléhez...
Ami képet belinkeltél az a gyújtás elektronika, közben pedig feltehetőleg a generátor tekercsekről beszélsz, amiknek a normál ellenállása 0,5 -1,25 Ohm, tehát közel rövidzár...
Ha rendesen leírod a problémádat lehet, hogy tud valaki segíteni.
Valaki találkozott már olyan problémával,hogy a akksitól ami megy káb3l a trafóba az megadta volna magát?Éjszakára felraktam tölteni oan 4 órára kb,indítanám és ez a bizonyos trafója oan mintha zárlatos lenne vagy csak vmi féle feszültséget leszabályoz..Nagyon szar találmány volt ez h nincs a gépeen berugó...egyfeszt csak szívok vele..Szóval aki találkozott már iennel légyszi segítsen már mi lett vele mert mertem gyanítani hogy ez az uj consol drága mulatság lesz http://216.37.204.206/xtremepo...
Én még enniy DRZ-t nem láttam egyrakáson mint ami a tesztnapon volt.
Az RMX meg nekem nagyon bejött, bár az nem volt nagyon szerencsés, h az amatőr pályánál (ahol elég volt a bukó is, nem kellett csizma, meg stb.) másfél órát vártunk az RMX-re. Mondjuk ameddig vártuk az RMXet, legalább kaptunk egy DRZ-t.
Köszönöm a tesztelési lehetőséget mindenkinek aki részt vállalt a feladatban, külön (még egyszer) TRobee-nak a "sárga angyal" szolgálatért
Az ismét kiderült hogy motorozni nem tudok...az RMX viszont igen jól sikerült gépezet Olyan kis rövidnek, tömzsinek érződik az EXC után, meg az én ropi testemhez kemény is a rugózása ráadásul mostanában nem is nagyon mentem 4T-vel, de abszolúte meg tudnám szokni
amúgy utcára vagy sárba kell?
Ami képet belinkeltél az a gyújtás elektronika, közben pedig feltehetőleg a generátor tekercsekről beszélsz, amiknek a normál ellenállása 0,5 -1,25 Ohm, tehát közel rövidzár...
Ha rendesen leírod a problémádat lehet, hogy tud valaki segíteni.
megtudnátok mondani, h a drz 400 s-és e között az a 10le külömbség miben van elrejtve?
Az RMX meg nekem nagyon bejött, bár az nem volt nagyon szerencsés, h az amatőr pályánál (ahol elég volt a bukó is, nem kellett csizma, meg stb.) másfél órát vártunk az RMX-re. Mondjuk ameddig vártuk az RMXet, legalább kaptunk egy DRZ-t.
Az ismét kiderült hogy motorozni nem tudok...az RMX viszont igen jól sikerült gépezet Olyan kis rövidnek, tömzsinek érződik az EXC után, meg az én ropi testemhez kemény is a rugózása ráadásul mostanában nem is nagyon mentem 4T-vel, de abszolúte meg tudnám szokni