én használom igy is ugy is
terepre valo motor elsö sorbe
ha kimélni akarod aszfalton akkor az átétel legyen más mert hosszutávon ha forgatják nem szereti
és nem lehet ki birni ugyse
ott ahol edig de lett egy fasza Ec körpálya nagyszerü edzési lehetöségel van benne minden ami kell sirato ,gyorsasági és a csiki csuki rész is nekem nagyon tetszik csak gyakorolni kell hogy tudjak menni egyhuzamba fél órát körbe körbe
Hát nem tom, de tényleg nem volt valami bitang! Ami bitang volt, az a 2010-es EXC 450 Akra rendszerrel! Erősebbnek éreztem anno a tesztnapon, mint a sima 2010-es 530 EXC-t!
Persze: Sűrűbb olaj+olajszűrő csere, ha utcai használatra is szeretnéd fel kell ugye szerelni jópár dologgal(index, féklámpa, km-óra) + mivel jobban ki van hegyezve ugyanaz a technika, ezért előbb esedékes lehet egy motorgenerál(csapágyak, főtengely, dugószett stb.) Persze nem azt mondom, hogy könnyen széthullik, hanem előbb mint az S vagy SM! És azt se mondom, hogy nem jó motor, mert nagyon is jó, csak EL KELL DÖNTENI KINEK MIRE KELL ÉS MENNYIT SZÁN RÁ! Ja és hagyjuk már ezt a témát, hogy az E-sek az S-t szidják, a S-esek meg az E-t! DRZ mindkettő és mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai is!
fövet kerülni jó tanács