Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen akki pancser annak van mit gyakorolni ( magam ra értem )
fövet kerülni jó tanács
de biztos :D
én használom igy is ugy is
terepre valo motor elsö sorbe
ha kimélni akarod aszfalton akkor az átétel legyen más mert hosszutávon ha forgatják nem szereti
és nem lehet ki birni ugyse
sm felnivel terepen
nem túl szerencsés
ugye noozsid
végülis akkr, nyugodtan vehetek "e" változatot, nem kell pl. 100 üó-nál szervizelni, mert én kint használnám, mint sm meg azért persze terepen is
és jelent meg valami ?
Bundi szed össze magad
csak feltartasz minket hogy a rákba fejlödjünk
medium se piskóta
na és a hevay szerinted pékfasza
na min
Én már most is csodálkozom
Majd lesz ám csodálkozás a részetekröl
igen hogy ne érjen utol az S ,
na mire edzel hatnapos enduró versenyre
ott ahol edig de lett egy fasza Ec körpálya nagyszerü edzési lehetöségel van benne minden ami kell sirato ,gyorsasági és a csiki csuki rész is nekem nagyon tetszik csak gyakorolni kell hogy tudjak menni egyhuzamba fél órát körbe körbe
amin ti egy órát
öszesen négyet de csak ketö ment le egybe
de a végére könnyebnek éreztem lehet hogy én is átestem a holtponton csak egy kicsit késön
hol motoroztatok
hallom Laci volt veletek múltkor
majd személyesen
Hát nem tom, de tényleg nem volt valami bitang! Ami bitang volt, az a 2010-es EXC 450 Akra rendszerrel! Erősebbnek éreztem anno a tesztnapon, mint a sima 2010-es 530 EXC-t!
Persze: Sűrűbb olaj+olajszűrő csere, ha utcai használatra is szeretnéd fel kell ugye szerelni jópár dologgal(index, féklámpa, km-óra) + mivel jobban ki van hegyezve ugyanaz a technika, ezért előbb esedékes lehet egy motorgenerál(csapágyak, főtengely, dugószett stb.) Persze nem azt mondom, hogy könnyen széthullik, hanem előbb mint az S vagy SM! És azt se mondom, hogy nem jó motor, mert nagyon is jó, csak EL KELL DÖNTENI KINEK MIRE KELL ÉS MENNYIT SZÁN RÁ! Ja és hagyjuk már ezt a témát, hogy az E-sek az S-t szidják, a S-esek meg az E-t! DRZ mindkettő és mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai is!
melyiken mentetek?
tegnap mentünk azért rendesen mire hazaértem
leengedett az első kerekem
szereted magad kínozni
még nem,de rajta vagyok az ügyön
többet nem mondhatok itt mert kitiltanak innen
akkor le lehetett esve róla a gyertyapipa
Mentem 520 EXC-vel! Igaz nem egy új darab volt, de az nem tűnt sokkal sokkal erősebbnek mint az E! Lehet leharcolt állapotú volt már.
csak nem beléptél