Nekem 3 drz sm-em volt eddig, mind ciripelt (8400, 2500, 9400 km).
Szerintem tök normális.
(Az XT 125-ömnek (820 km-rel vettem) olyan hangja volt mintha szét akarna esni. 12-13000 km-rel adtam el, még az olajat sem ette.)
Én most ellenőriztetem, mondta srác hogy megnézi bérmentve csak ha állítani kell akkor kell rendelni lapkát meg munkadíj. És ha jó akkor megnyugszok végleg
Az EU-ban nem árusítják 2009 óta, mert nem teljesíti a környezetvédelmi előírásokat. 2009-ben még eladtak párat, de azokat is előre üzembe helyezték még 2008-ban. Az E sem teljesíti, szerintem azt sem lehet üzembe helyezve kapni.
csá!hallod én is rendszeresen ezen görcsölök hogy jajj ciripel. Aztán mellém áll egy ktm és már nem is hallani. Ahhoz képest. Az ember bebeszéli magának.
Sziasztok!
Már több suzuki márkakereskedés oldalán is néztem ,hogy csak az E verziót árusítják az SM-et nem.Miért van ez? Mennyibe kerül egy 2009es vagy 2010-es SM?
Havernál ugyanez volt. Ülésig vízbe mártotta, de nem szívott fel semmit, csak a gyergya körül ázott be. De a motor még meleg volt, hamar kiszáradt és röffent gond nélkül.
Kösz, hogy hozzászóltál. Úgy látszik, hogy ez általánosnak mondható jelenség. Szerintem nem kritikus a dolog, ez legyen minden hibája.... Egyébként én is a vezláncra vagy a feszítőre gyanakodtam, mivel a szelephézag teljesen gyári értéken van. Esetleg majd 20 ezernél kap egy új vezláncot (ha kell), és akkor felülvizsgáltatom a feszítő rugóját is. Aztán kalap & kabát > húzd neki
Üdv!
Sziasztok!
Érdeklődnek, hogy tudja-e valaki, hogy a DRZ400E egy nagyobb pocsolyán való áthaladás után miért ál le, és kb. 1 perc múlva indul mint ha misem történt volna. Hol érzékeny a vízre?
Szerintem tök normális.
(Az XT 125-ömnek (820 km-rel vettem) olyan hangja volt mintha szét akarna esni. 12-13000 km-rel adtam el, még az olajat sem ette.)