Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fél három még mentem a kakukkékal is egy pár kört
de aztán ki voltam
még eröltetem egy kicsit ha nem megy olaj csere
a tegnepit a inkább a sörnek és a korán kellés együthatojának tekintem be a kezeim meg simán satnyák ,
hevay
na ide be fogok szökni vhogy
mendei volt szemétbánya belett temetve és vannak rajta fasza partfalak
jaj ne is mond (ujjab kifogás)
elsö fogaskerekem elég szarul néz ki sajnos,szóval láncszettet kell vennem
és utána bocs de ez van
mikor jössz felénk motorozni?
ja és szevasz
az ÖSSZESET
á semmi különös csak veni fogok fekete szerkót
Helló.
Na azért nem mindegyiket.
szevasz
meddig voltál tegnap?
mit nem logok itt mindig
irtam neked de nem válaszoltál
de az S nyomatékosabb
az E másabb(könnyeb,nagyobb lóerö)
de az enyimé endurózni tökéletes néhány dolog kivételével
pl nagytarcsán endurós ösvényeken és kaptatókon tökéletesen megfelelö az S ereje
Ok, addig is ismerkedem a tereppel. A mumus még nem megy nekem.
szeva medig voltatok kin ?
most is alig érzem a kezem pedig jó lett volna maradni azt a kört azt hiszem én is fogom eröltetni mig felnem tornászom magam egy félórára minimum
cső,nem vagy elfelejtve!lassan hívlak,csak összeszedem magam
nem a megfogásról írtam hanem a lóerőben lévő különbségről
Sziasztok.
Szerintem ez a cikk arról szól, hogy mennek x km-t majd szétszedik milyen állapotban van belülről a gép.
Ennyi.
nem kell leirni az S-t teljesen azért
megfogok terepen vele bármilyen E-t ha nagyon muszály
akkor te még nem mentél 520exc-vel,nemcsak 5lóerő a különbség.az E soha a az életben nem volt 50 lóerő!az egyiket keréken mérik a másikat főtengelyen vagy mi,nekem van E is és gyári 450es cross,kb 15 lóerő a különbség.az S se volt soha 40 lóerő,cr 125 sokkal erősebb mint az S,volt cr 125őm,mentem S-el.sokan megeszik ezt az 50 lóerőt és mikor kipróbálnak egy valóban 50 lóerős motort akkor leesik az álluk.
Lényeg az, és ezt mindenki beismerheti, hogy többet kell rá költeni, mint egy S-re vagy SM-re, elöbb széthullik,


ezt kifejtenéd bővebben
Felesleges azon vitatkozni, hogy az E üzemórás-e vagy nem. Lényeg az, és ezt mindenki beismerheti, hogy többet kell rá költeni, mint egy S-re vagy SM-re, elöbb széthullik, viszont +10 ló és -10 kg. Mindenki döntse el magának megéri-e... Ja és ha a kihegyezettségről beszélünk: DRZ 400 E: 50 ló és 400 ccm
KTM 520 EXC: 55 ló gyárilag és 510 ccm
És a KTM-re azt mondják ki van hegyezve...Akkor az E?
DRZ-vel érkeztem, 200 métert fékeztem. Gabi vagyok szép és laza, locsoljak vagy menjek haza?!

Húsvéti locsoló versnek jó 1 nek :-)
MOTUL!