Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém alatt sincs, mégsem folyik vissza.
Krisz,
A biztonság kedvéért szerelj rá pedálokat és egy pár evezőt is. Tutti ami sicher alapon.
Szvsz az olajfogyasztás erősen olajfüggő, ill. semelyik egyhengeres nem szereti pl. a pörgetést vagy huzamosabb nyélgázon való használatot. De ahogy ismerlek, itt erről nincs szó. Sztem próbálkozz más olajjal, a híg piros löttyöket nekem is csipegeti, pedig ismered a motoromat, az aztán nincs széthajtva. Felújítás sztem felejtős és felesleges. Üdv: Danez
Sziasztok!

Elkezdtem utcán használni a gépet (400E), és azt vettem észre, hogy kb. 600 km alatt elcsipegetett 1,5 dl. olajat. Szerintetek ennyi normálisnak mondható, vagy vár rá egy felújítás? Egyébként jól megy, és nem füstöl.

Üdv!
Szeva motorosok Király volt Nagytarcsa
Szevasztok!

Nem tudja valaki, hogy dr350 kerekei jók-e a drz be?
Tengely mértek, tárcsa méretek megegyezhetnek?
Köszi előre is a segítséget!
Szia igen megvan jo és müködik 3000 adom a képen látod
jogos. menő lesz krosszgumival stoppiezni
igen mert nekem SM teló van és azon 310esre van kiemelve a féknyereg, és nem tudnám megoldani kisebb tárcsával csak ha kicserélném a villaszárat.... a képen is láthatod hogy igy van öntve a villa h. csak ezzel a mérettel jó...
enduro szettre 310-es tárcsa? majd küldj képet! ebbe a fűrésztárcsába szerelmes lettem , csak most nekem a gumi az elsődleges kiadás
és ezt vettem most
ez a gyári sm tárcsa, alkalmi vétel volt, gondoltam megveszem, jó lesz az enduro szettre, szép apránként veszem meg, igy van pénz...
SM szettre marad a fűrésztárcsa
nem rossz, ez is hullámos? az előződ nagyon vad volt
Sziasztok

vettem egy 310es sm féktárcsát 8e-ért, vatta új, jó üzlet volt? olcsóbban nemigen tudtam volna...
Szia igen megvan és tökéletesen müködik,,,,
a képen látod,,,,,
3000az ára ha kell 06308435077
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy valaki rakott már drz400 E-re vízhőfokmérőt?Ha igen milyet és hogy kivitelezte, milyet rakott rá?Elszeretnék vele kezdeni túrázni csak jó lenne látni a vízhőfokot legalább!Találtam kocsikhoz valót itt de nem tudom h jó lenne e hozzá!Gondolom kell hozzá külön érzékelőt venni a hűtőbe!?
Én akkor nem tudtam szintet mérni,mikor az olajszűrő alól kimaradt az"O" gyűrű és mindig visszafolyt a blokkba az egész.
Én is így jártam, és csak öntöttem bele az olajat, de fél liter után rájöttem, hogy nem ez a baj.
Nem volt olajnyomás és nem jutott el az olaj a nívó pálcáig.
Az olaj pumpát egy műanyag fogaskerék hajtja meg aminek a fogai könnyen letörnek a blokkban elszabadult csavarok miatt. Járó motornál lazítsd meg a blokk oldalán lévő nívó csavart és kiderül van-e olajnyomásod.
A csavar lazulás a gyújtótekercsnél is jellemző, érdemes beragasztani, mert súlyos tízezrektől kíméled meg magad.
Feltéve, ha találsz hozzá alkatrészt.
nem állt a motor sokáig mielőtt megnézted?
köszi a választ! egyébként egy szerelő gyerek cserélte az olajat,tud mindent a motorokról állítólag... 1.8l öntöttek bele és ha jól tudom ennyi is kell? sajna nem tudom elérni ezt a srácot hogy megmondaná mi is a baj,ezért kértem segítséget
Abban bizony nincs olaj. Legalábbis annyi amennyi kéne. Szerintem cseréld le ami benne van, mert ezek után már semmi sem biztos...
hát igen celeb vagyok szemöldököm mint Tündéé
Ha a motor közben egyenesen állt akkor jól csináltad.
Pár percet várni kell ugyan járatás után, de az inkább csökkenti a szintet mint növeli, tehát kevés van benne.

Lehet, hogy eleve keveset raktak bele.
oké köszi
néztem a videókat elég sokszor látható vagy
pedig igy kell csinálni