Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ez neked kell eldönteni. mind a 3rom királygép:)
szia. hát nem tudom nekem s verziovan 8000ft vetem rá egy drz e fogaskereket meg egy kipfogot és a végeredmény ugyanaz mint az e nek a futomüvét feljeb álitotam a hátso rugot is feljeb tekertem és kész ojan mint az e nek a futomüve.én is terepre használom meg uton de legaláb nem kell félnem hogy nyáron meg fözöm.:)
Sziasztok!

Szeretnék vásárolni egy DR-Z-t. Lehetőleg az E-s verzió érdekelne, mert állítólag jobb a futóműve erősebb mint az "S" és valamivel könnyebb is. Ez fontos lenne, mert leginkább terepre használnám. Nem bánnám, ha lenne hozzá szupermoto szett, de ez nem létkérdés. A lényeg: Napokban egy kereskedő azt tanácsolta, hogy vegyek inkább egy gyári szupermorot, mert arra kapásból van 2 év garancia, nem úgy az E-re. Ez mondjuk akkor lenne érdekes, ha újat vennék. A másik dolog amivel érvelt, hogy a szupermoronak komolyabb a futóműve és egyébként is sokkal jobb alkatrészekkel van felszerelve mint a másik kélt testvére. Szerinte nem nagy ügy endúrokereket belefaragni, és már kész is a vegyes gép, ami nem mellesleg könnyebben műszakitható. Szóval mi a véleményetek ezzel az érveléssel kapcsolatban? Nem nagyon vettem szemügyre a szupermoto verziót eddig, de félek, hogy annak a fékfelfogatását nem olyan egyszerű visszaalakítani kisebb féktárcsához, hogy mást ne is említsek...

Előre is köszi a válaszaitokat!
Üdv! Krisztián.
Szia Zim

Nos én az E-t utcára használom inkább 95%-ban ráadásul BP-en a belvárosban. Most még nem téma a jó olaj, mert alig van kint 15 C-fok, de majd ha nyáron jönnek a 40 C-fokok, s netán te is akarsz a városba menni, ahol dugó van, ott azért elkél a jobb olaj. Városon kívül, meg terepen természetessen szerintem is jó az az olaj amit SPEED javasol. Hála isten még nem föztem meg a motort, de szerintem már sokszor a közelében voltam. Apropó, van aki már megfözte a DRZ-t? Tipustól függetlenül...
Én a városba a Castrol 10W 60 nyomom. Azért Castrolt, mert csak abba kapok 60-asat. Meghálálja a jó olaj! Én évente 3 szor cserélek olajat, tehát olyan 180 orát megyek kb...Eddig hibamentessen...
Csak ennyit akartam hozzáfűzni...
amerikából jött egyenesen?mipénz rá az usából a postaköltség?
2 hét alatt itt volt...
(1 héttel utána, hogy feladták! csak a szemetek 1 héttel később adták csak fel!)
mipénz a postaköltség és az idő mire megjön?
Télleg zsír! Mibe vót?
Ma megjött az új szerkóm! A nyári cucc! . .

Szerintem nagyon zsír!
az amcsiktól rendeltem!
Hát kimondottan erre vettük, meg gokartpályára járunk vele amennyit csak lehet( bérből-fizetésből)! Szervizben egyszersem volt, mindent magam csináltam meg. Párszor már el is dobtam, de kutyabaja. Van benne egy 160as fuvóka, egy mosható légszürő, Arrow karbondob, fémfékcső, minusz 4-5 kiló kacat ! Még veszek rá 2 karbon deknivédőt, azzal kész a tuning! Nem kell kimélni, ez egy igénytelen qrvajó motor!
jól nyomjátok! . .
nembj hogy nemte árulod.azért köszi ........az anyagi helyzetemen pedig mitsem változtat az hogy ki árulja drágán:))
szerintem félszintetikus bőven elég.
Gyárilag sem hiszem, hogy full szintetikusat írnának hozzá.
De én a szervízre bízom... úgyis a kereskedőhöz viszem szervízre.

Én most járok egyébként 52 üzemóránál a géppel. Még ca. 18 óra és szervíz. (10 óránál volt az első)
jah ezt nem én árulom
csak mondom segítek hátha ez jó vagy valami:):)
köszike szia
Gabor8181! Keresd meg Mitogeri-t a zxr400 topicban, talán tud segíteni felni ügyben...
Mi igy járattuk a drz-nket , azóta sincs semmi baja! Ipone 15 -50 fullsint.
szia!én kerestem felnit de látom te 80 rugóért árulod!őszintén megmondom hogy sajna anyit nemtudok érte adni........keresek valami olcsóbbat .ha éppen mitóét akkor azét csak nem 80 ért.....nekem csak a felni is elég a többit már megszerzem hozzá olcsóbban(lánckerék-tárcsa).de azért köszönöm
http://kepesmotor.hu/felni/i?p...
valaki ha jól tudom keresett dr-z be kerekeket(öntött) nem tudom h jó-e bele a dr-é sztem nem sok áttalakítással bele leeht simánn rakni
Kösz SPEED
Megnyugtattál, mert én is sokaltam az 1000-1500km-et de az 10 üzemóra az korrekt...
A következő kérdésem, h félszinti vagy full szintit tegyek bele?
Valaki véleménye az, h tegyek bele félszinti 10-40-est mert az egy kicsit testesebb olaj
Valaki meg esküszik a fullszintire....
Nos neked mi a véleményed?
Te milyen olajat használsz?
dr-sr ?
dr350 olyna van de ,hogy sr ?
na figyi!

Én is újonnan vettem az enyémet. Nekem azt mondták (a márkaszervízben), hogy 10 óra max. fél gázon.
Utána szervíz és utána mehet, ahogy akarod.

én í­gy csináltam.
Mivel a gép üzemórás... és ezzel nem hosszú távon motorozol (nagy tempóval)... í­gy az 1000 km az nagyon-nagyon sok bejáratásnak. Én úgy hogy húzom neki általában (nyilván nem folyamatos csőgázon), úgy 45-50 km/h -s átlagot szoktam motorozni a computer szerint.
Tehát az 1000 km egy DRZ E esetében bizony minimum 20 óra...
de ha fél gázzal jársz, akkor az lehet 30 is!

A GYÁRI kézikönyv 5 óra bejáratást í­r a DRZ E-re, de a szervízben 10 órát javasoltak!
na figyi!

�n is újonnan vettem az enyémet. Nekem azt mondták (a márkaszervízben), hogy 10 óra max. fél gázon.
Utána szervíz és utána mehet, ahogy akarod.

�n így csináltam.
Mivel a gép üzemórás... és ezzel nem hosszú távon motorozol... így az 1000 km az nagyon-nagyon sok bejáratásnak. �n úgy hogy húzom neki általában, úgy 45-50 km/h -s átlagot szoktam motorozni a computer szerint.
Tehát az 1000 km egy DRZ E esetében bizony minimum 20 óra...
de ha fél gázzal jársz, akkor az lehet 30 is!

A GY�RI kézikönyv 5 óra bejáratást ír a DRZ E-re, de a szervízben 10 órát javasoltak!
1.1-ért vettem év vesztes k7
minden nélkül,
hi,mennyi volt a drága?