szia. hát nem tudom nekem s verziovan 8000ft vetem rá egy drz e fogaskereket meg egy kipfogot és a végeredmény ugyanaz mint az e nek a futomüvét feljeb álitotam a hátso rugot is feljeb tekertem és kész ojan mint az e nek a futomüve.én is terepre használom meg uton de legaláb nem kell félnem hogy nyáron meg fözöm.:)
Szeretnék vásárolni egy DR-Z-t. Lehetőleg az E-s verzió érdekelne, mert állítólag jobb a futóműve erősebb mint az "S" és valamivel könnyebb is. Ez fontos lenne, mert leginkább terepre használnám. Nem bánnám, ha lenne hozzá szupermoto szett, de ez nem létkérdés. A lényeg: Napokban egy kereskedő azt tanácsolta, hogy vegyek inkább egy gyári szupermorot, mert arra kapásból van 2 év garancia, nem úgy az E-re. Ez mondjuk akkor lenne érdekes, ha újat vennék. A másik dolog amivel érvelt, hogy a szupermoronak komolyabb a futóműve és egyébként is sokkal jobb alkatrészekkel van felszerelve mint a másik kélt testvére. Szerinte nem nagy ügy endúrokereket belefaragni, és már kész is a vegyes gép, ami nem mellesleg könnyebben műszakitható. Szóval mi a véleményetek ezzel az érveléssel kapcsolatban? Nem nagyon vettem szemügyre a szupermoto verziót eddig, de félek, hogy annak a fékfelfogatását nem olyan egyszerű visszaalakítani kisebb féktárcsához, hogy mást ne is említsek...
Nos én az E-t utcára használom inkább 95%-ban ráadásul BP-en a belvárosban. Most még nem téma a jó olaj, mert alig van kint 15 C-fok, de majd ha nyáron jönnek a 40 C-fokok, s netán te is akarsz a városba menni, ahol dugó van, ott azért elkél a jobb olaj. Városon kívül, meg terepen természetessen szerintem is jó az az olaj amit SPEED javasol. Hála isten még nem föztem meg a motort, de szerintem már sokszor a közelében voltam. Apropó, van aki már megfözte a DRZ-t? Tipustól függetlenül...
Én a városba a Castrol 10W 60 nyomom. Azért Castrolt, mert csak abba kapok 60-asat. Meghálálja a jó olaj! Én évente 3 szor cserélek olajat, tehát olyan 180 orát megyek kb...Eddig hibamentessen...
Csak ennyit akartam hozzáfűzni...
Hát kimondottan erre vettük, meg gokartpályára járunk vele amennyit csak lehet( bérből-fizetésből)! Szervizben egyszersem volt, mindent magam csináltam meg. Párszor már el is dobtam, de kutyabaja. Van benne egy 160as fuvóka, egy mosható légszürő, Arrow karbondob, fémfékcső, minusz 4-5 kiló kacat ! Még veszek rá 2 karbon deknivédőt, azzal kész a tuning! Nem kell kimélni, ez egy igénytelen qrvajó motor!
szerintem félszintetikus bőven elég.
Gyárilag sem hiszem, hogy full szintetikusat írnának hozzá.
De én a szervízre bízom... úgyis a kereskedőhöz viszem szervízre.
Én most járok egyébként 52 üzemóránál a géppel. Még ca. 18 óra és szervíz. (10 óránál volt az első)
szia!én kerestem felnit de látom te 80 rugóért árulod!őszintén megmondom hogy sajna anyit nemtudok érte adni........keresek valami olcsóbbat .ha éppen mitóét akkor azét csak nem 80 ért.....nekem csak a felni is elég a többit már megszerzem hozzá olcsóbban(lánckerék-tárcsa).de azért köszönöm
http://kepesmotor.hu/felni/i?p...
valaki ha jól tudom keresett dr-z be kerekeket(öntött) nem tudom h jó-e bele a dr-é sztem nem sok áttalakítással bele leeht simánn rakni
Kösz SPEED
Megnyugtattál, mert én is sokaltam az 1000-1500km-et de az 10 üzemóra az korrekt...
A következő kérdésem, h félszinti vagy full szintit tegyek bele?
Valaki véleménye az, h tegyek bele félszinti 10-40-est mert az egy kicsit testesebb olaj
Valaki meg esküszik a fullszintire....
Nos neked mi a véleményed?
Te milyen olajat használsz?
Én is újonnan vettem az enyémet. Nekem azt mondták (a márkaszervízben), hogy 10 óra max. fél gázon.
Utána szervíz és utána mehet, ahogy akarod.
én így csináltam.
Mivel a gép üzemórás... és ezzel nem hosszú távon motorozol (nagy tempóval)... így az 1000 km az nagyon-nagyon sok bejáratásnak. Én úgy hogy húzom neki általában (nyilván nem folyamatos csőgázon), úgy 45-50 km/h -s átlagot szoktam motorozni a computer szerint.
Tehát az 1000 km egy DRZ E esetében bizony minimum 20 óra...
de ha fél gázzal jársz, akkor az lehet 30 is!
A GYÁRI kézikönyv 5 óra bejáratást ír a DRZ E-re, de a szervízben 10 órát javasoltak!
Szeretnék vásárolni egy DR-Z-t. Lehetőleg az E-s verzió érdekelne, mert állítólag jobb a futóműve erősebb mint az "S" és valamivel könnyebb is. Ez fontos lenne, mert leginkább terepre használnám. Nem bánnám, ha lenne hozzá szupermoto szett, de ez nem létkérdés. A lényeg: Napokban egy kereskedő azt tanácsolta, hogy vegyek inkább egy gyári szupermorot, mert arra kapásból van 2 év garancia, nem úgy az E-re. Ez mondjuk akkor lenne érdekes, ha újat vennék. A másik dolog amivel érvelt, hogy a szupermoronak komolyabb a futóműve és egyébként is sokkal jobb alkatrészekkel van felszerelve mint a másik kélt testvére. Szerinte nem nagy ügy endúrokereket belefaragni, és már kész is a vegyes gép, ami nem mellesleg könnyebben műszakitható. Szóval mi a véleményetek ezzel az érveléssel kapcsolatban? Nem nagyon vettem szemügyre a szupermoto verziót eddig, de félek, hogy annak a fékfelfogatását nem olyan egyszerű visszaalakítani kisebb féktárcsához, hogy mást ne is említsek...
Előre is köszi a válaszaitokat!
Üdv! Krisztián.
Nos én az E-t utcára használom inkább 95%-ban ráadásul BP-en a belvárosban. Most még nem téma a jó olaj, mert alig van kint 15 C-fok, de majd ha nyáron jönnek a 40 C-fokok, s netán te is akarsz a városba menni, ahol dugó van, ott azért elkél a jobb olaj. Városon kívül, meg terepen természetessen szerintem is jó az az olaj amit SPEED javasol. Hála isten még nem föztem meg a motort, de szerintem már sokszor a közelében voltam. Apropó, van aki már megfözte a DRZ-t? Tipustól függetlenül...
Én a városba a Castrol 10W 60 nyomom. Azért Castrolt, mert csak abba kapok 60-asat. Meghálálja a jó olaj! Én évente 3 szor cserélek olajat, tehát olyan 180 orát megyek kb...Eddig hibamentessen...
Csak ennyit akartam hozzáfűzni...
(1 héttel utána, hogy feladták! csak a szemetek 1 héttel később adták csak fel!)
Szerintem nagyon zsír!
az amcsiktól rendeltem!
Gyárilag sem hiszem, hogy full szintetikusat írnának hozzá.
De én a szervízre bízom... úgyis a kereskedőhöz viszem szervízre.
Én most járok egyébként 52 üzemóránál a géppel. Még ca. 18 óra és szervíz. (10 óránál volt az első)
csak mondom segítek hátha ez jó vagy valami:):)
valaki ha jól tudom keresett dr-z be kerekeket(öntött) nem tudom h jó-e bele a dr-é sztem nem sok áttalakítással bele leeht simánn rakni
Megnyugtattál, mert én is sokaltam az 1000-1500km-et de az 10 üzemóra az korrekt...
A következő kérdésem, h félszinti vagy full szintit tegyek bele?
Valaki véleménye az, h tegyek bele félszinti 10-40-est mert az egy kicsit testesebb olaj
Valaki meg esküszik a fullszintire....
Nos neked mi a véleményed?
Te milyen olajat használsz?
dr350 olyna van de ,hogy sr ?
Én is újonnan vettem az enyémet. Nekem azt mondták (a márkaszervízben), hogy 10 óra max. fél gázon.
Utána szervíz és utána mehet, ahogy akarod.
én így csináltam.
Mivel a gép üzemórás... és ezzel nem hosszú távon motorozol (nagy tempóval)... így az 1000 km az nagyon-nagyon sok bejáratásnak. Én úgy hogy húzom neki általában (nyilván nem folyamatos csőgázon), úgy 45-50 km/h -s átlagot szoktam motorozni a computer szerint.
Tehát az 1000 km egy DRZ E esetében bizony minimum 20 óra...
de ha fél gázzal jársz, akkor az lehet 30 is!
A GYÁRI kézikönyv 5 óra bejáratást ír a DRZ E-re, de a szervízben 10 órát javasoltak!
Ã�n is újonnan vettem az enyémet. Nekem azt mondták (a márkaszervÃzben), hogy 10 óra max. fél gázon.
Utána szervÃz és utána mehet, ahogy akarod.
Ã�n Ãgy csináltam.
Mivel a gép üzemórás... és ezzel nem hosszú távon motorozol... Ãgy az 1000 km az nagyon-nagyon sok bejáratásnak. Ã�n úgy hogy húzom neki általában, úgy 45-50 km/h -s átlagot szoktam motorozni a computer szerint.
Tehát az 1000 km egy DRZ E esetében bizony minimum 20 óra...
de ha fél gázzal jársz, akkor az lehet 30 is!
A GYÃ�RI kézikönyv 5 óra bejáratást Ãr a DRZ E-re, de a szervÃzben 10 órát javasoltak!
minden nélkül,