sziasztok!lenne egy k4 es drz 400 e-m...........fél év alatt kb 300 km -t tettem bele ,mikor megvettem tavasszal pövvre indult és semmi gond nemvolt vele de most 300 km után és olajcsere után keveset és óvatosan használva egy olyan jelenséget tapasztalok hogy ha pl terepen kanyarodás előtt visszaváltok és közben behuzva tartom a kuplungot akkor a motor felpörög és nem akar visszaálni alapjáratra és alapjárat felett pörög jóval...........a tankot is leszedtem és úgy is felpörög szóval nem a tankmiatt húzódik.......a gázbovden.......csak akkor áll vissza alapjáratra ha kikapcsolom és ujra indíttom a gépet-------kezdek bizalmatlan lenni a híres drz-vel kapcsolatban.......
Azt mondod az E-n nem húsz üzemóránként kell olajat cserélni, hanem 1500 kilométerenként. Az 75 km/h átlagsebességgel számolva pont húsz üzemóra :o)
Ha versenyszerűen használja valaki a motorját vagy sokat terepezik akkor szerintem érdemes inkább üzemóra alapján cserélni az olajat.
A DR350-nél a terepes verziónál 60 üzemóránként van olajcsere, az SE-nél 6000Km-enként.
Ja tényleg. Képzeljétek, ma kipróbáltuk Pyura-val az RMZ 450-et (K8) és az RMZ 250et is.
Szerintem egészen jó verdák. Pyura-nak már nem tetszettek annyira.
Baromi jól megy a 450-es. 3asban is nagyon könnyedén emeli még az elejét. (állítólag 4esben is)
Kétségtelen, hogy baromi kemény a gép. Kőkemény a futómű... egészen kényelmetlen.
Na és BE KELL RUGNI! Fuuuujjj . .
Most éreztem csak, hogy mennyire jó is a DRZ-n az a pici fekete gomb!
E-hez az olajszűrő 1500-2000körül van azt hiszem, sztem Sm-hez sem drágább, valamint a légszürő, nos ha jól tom a sport légszűrő megy 5-6 körül, sza...
dehogy kell 20üzemóránként az E-ben olajat cserélni az egy kicsit költséges lenne mikor 2liter olajat benyel:D az meg 6-7ezer forint:D az első olajcsere 500kmnél van, második 1500nál, harmadik 3000nél, és így tovább:D
Üdv DR-Z sek!
Kérdéssel fordulnék hozzátok! Van közöttetek alacsony (165-170cm) motoros? Ha van akkor gondot jelent e a magas ülés? Ha ilyen alacsony valaki annak le kell mondania a DR-Z ről? Vagy csak hozzá állás kérdése? Kössy előre is
A gumi szélén sajnos beleér a lánc egy kicsit néha mert 165-s gumi van fent...
K&N nem tudom hogy mennyit hozott, mert egyszerre raktuk a kipuffal. De szerintem egy teljes rendszer igényli a több levegőt meg persze a több benzint. Úgy tudom hogy 142-s a gyári főfúvóka, az E-nél pedig 165.
Raktam fel vidit csak még nem érkezett meg ide. Egyenlőre álló helyzetben, de majd lesz még, mert nagyon szépen durrog is most már!
Üdv Mindenkinek
Kakucs, Kakucs már nagyon várom!
Ha versenyszerűen használja valaki a motorját vagy sokat terepezik akkor szerintem érdemes inkább üzemóra alapján cserélni az olajat.
A DR350-nél a terepes verziónál 60 üzemóránként van olajcsere, az SE-nél 6000Km-enként.
info@carbonstuff.eu
itt meg tudjuk beszélni a "mi mennyi" kérdést.
Köszi!
Csaó!
És persze a Többieknek is
jaja, K7-es DRZ-m van.
Ja tényleg. Képzeljétek, ma kipróbáltuk Pyura-val az RMZ 450-et (K8) és az RMZ 250et is.
Szerintem egészen jó verdák. Pyura-nak már nem tetszettek annyira.
Baromi jól megy a 450-es. 3asban is nagyon könnyedén emeli még az elejét. (állítólag 4esben is)
Kétségtelen, hogy baromi kemény a gép. Kőkemény a futómű... egészen kényelmetlen.
Na és BE KELL RUGNI! Fuuuujjj . .
Most éreztem csak, hogy mennyire jó is a DRZ-n az a pici fekete gomb!
Én érdeklődnék ez felől,hogy milyen árba vannak (első sárvédő,hátsó sárvédő,lepkeidom,hátulra a 2idom)
Válaszát előre is köszönöm
Kösszi.
Nincs fotó de néz meg egy DR-Z sm-et ,hogy azon milyen táska van és ez is olyan. GYÁRI és ÚJ!
185 km táv, 3 érintett cross pálya, JÓ VOLT!
Néhány video:
kettős ugratás - Pyura és Speed (a sárga sitykás vagyok én)
Ugratás egy pattintón - közelről
és egy ugratás, majd egy rontott kanyar...
Kérdéssel fordulnék hozzátok! Van közöttetek alacsony (165-170cm) motoros? Ha van akkor gondot jelent e a magas ülés? Ha ilyen alacsony valaki annak le kell mondania a DR-Z ről? Vagy csak hozzá állás kérdése? Kössy előre is
Érdekelne hol lehet beszerezni olyan légszűrőt mint a tied.
Üdv.
K&N nem tudom hogy mennyit hozott, mert egyszerre raktuk a kipuffal. De szerintem egy teljes rendszer igényli a több levegőt meg persze a több benzint. Úgy tudom hogy 142-s a gyári főfúvóka, az E-nél pedig 165.
Raktam fel vidit csak még nem érkezett meg ide. Egyenlőre álló helyzetben, de majd lesz még, mert nagyon szépen durrog is most már!
Üdv Mindenkinek
Kakucs, Kakucs már nagyon várom!