Gábor....ez egy 4ütemű motor, 49 pacival, ezt nem kell kuplungolni, és nem kell hátsó fékkel játszadozni. De ha rám hallgatsz nem 400assal kezdessz el 1kerekezést gyakorolni. Amugy ha ezzel akarsz nagyon egyszerű. 2esbe, vagy 3asba pici gázrántással hamar felkapja az elejét, utánna már csak a holt pontot kell eltalálni. Ha nem sikerül akkor sem dőlsz hátra, elengeded a gázkart és vissza bassza az elejét! Ha mégsem, akkor az már holt-holt-holt-holt pont volt
De ha rám hallgatsz nem DRZ-vel kezdessz el 1kereket tanulni! Vagy vegyél elsőnek rá utángyártott idomokat me drága a gyári:D
Köszi a tippeket relé/önindító ügyben. Valszeg kontakt gond volt mert amit tudtam kábelt megmozgattam csatikat , akkut érintkezéseknél megsmirgliztem. Benzinkuton megálltam tankolni vele hát kb 300 volt a vérnyomásom mert 2 kutas meg 3 gyorsaságis ex kolléga ott bámult mikor visszaültem rá és az önindítót nyomtam. Mondom ha most szégyenbe hagy fűnyírót csinálok belőle:D
szia sada!GÁBOR VAGYoK látam a régi képet a csizmáról.........azt te külföldről rendelted?és ha igen akkor honnan és hogy miket lehet olcsón megszerezni onnan ahonnan te is rendelsz?köszi...
sziasztok drz sek.....lenne egy kérdésem.....hogyan lehet megtanulni drz vel egykerekezni(e tipus) úgy hogy ne törjek össze semmit se..se magamat se a motort........kuplungal vagy anélkül és ogy a hátsóféket hogy használjam egykerekés tanulása közben --mi a határ a holtpont vagy hogy egyáltalán ltezik e olyan mert van pár videó ahol már a sárvédő is leér és mégsem borulnak vele hátra........szóval hogyan tanulhatok meg drz e vel egykerózni ügyesen?
A lekönnyítést az S-hez viszonyítva írtam te:D
Nem Rmz kontra Drz viszonyítási különbségről van szó:D
Amugy én sem merek vele menni 2személlyel terepen,mert pl volt,hogy a sport dob 2személy alatt majdnem karcolta a gumit:D De ha ügyes vagy, beállíthatod a teleszkópod,hogy ne legyen puha, és nem ül le annyira 2 személy alatt:D
Rm-Rmz: Cross
E: endurocross( lekönnyítve, műszaki vizsgára alap állapotban alkalmatlan, műszakiztatni lehet, ha megfelelően,,felruházzuk" ,hogy forgalomban részt vehessen(féklámpa, visszapillantó, index) stb.stb
S: Enduro, műszakis vizsgára szalon állapotban is alkalmas
Sm: Supermoto
lassan viccesek ezek a kérdések :D
E = ENDURO terepre
SM = ASZFALTRA
S= VEGYES :)
no hol vannak a nehézségek?
SM telójával én nem mennék ki sarazni mert cserélhetnéd a szimeringeket kapcsibó.
Az osszes euro 2-es motorra vonatkozik? Mert tudtommal a ketkerekuek zome mind euro 2-es. Az nem csk a drz-t erintene. Ha ezt komolyan gondoljak akkor nem tudom mi lesz:D
akkkor miért van sok E VERZIÓN RENDSZÁM? HM?
ki melyiket ajánlaná nekem?enduro v supermot.... illetve E v S?
terepezek is,de néha jó az aszfalton is keménykedni...
szal?
ki mit mondd?
De ha rám hallgatsz nem DRZ-vel kezdessz el 1kereket tanulni! Vagy vegyél elsőnek rá utángyártott idomokat me drága a gyári:D
ha elviszik a motort és megmarad beszélünk rola::)
Nem Rmz kontra Drz viszonyítási különbségről van szó:D
Amugy én sem merek vele menni 2személlyel terepen,mert pl volt,hogy a sport dob 2személy alatt majdnem karcolta a gumit:D De ha ügyes vagy, beállíthatod a teleszkópod,hogy ne legyen puha, és nem ül le annyira 2 személy alatt:D
a müszaki vizsga meg ismerös meg csúszópénz kérdése :)
RM RMZről nem volt szó :) de azok egy lapon se említhetőek a DRZ szériával .
Rm-Rmz: Cross
E: endurocross( lekönnyítve, műszaki vizsgára alap állapotban alkalmatlan, műszakiztatni lehet, ha megfelelően,,felruházzuk" ,hogy forgalomban részt vehessen(féklámpa, visszapillantó, index) stb.stb
S: Enduro, műszakis vizsgára szalon állapotban is alkalmas
Sm: Supermoto
E = ENDURO terepre
SM = ASZFALTRA
S= VEGYES :)
no hol vannak a nehézségek?
SM telójával én nem mennék ki sarazni mert cserélhetnéd a szimeringeket kapcsibó.
ki melyiket ajánlaná nekem?enduro v supermot.... illetve E v S?
terepezek is,de néha jó az aszfalton is keménykedni...
szal?
ki mit mondd?