Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebay.com keress rá fox forma pro black van még egy pár darab .
Me kemény a koszponti telód azééé
Gábor....ez egy 4ütemű motor, 49 pacival, ezt nem kell kuplungolni, és nem kell hátsó fékkel játszadozni. De ha rám hallgatsz nem 400assal kezdessz el 1kerekezést gyakorolni. Amugy ha ezzel akarsz nagyon egyszerű. 2esbe, vagy 3asba pici gázrántással hamar felkapja az elejét, utánna már csak a holt pontot kell eltalálni. Ha nem sikerül akkor sem dőlsz hátra, elengeded a gázkart és vissza bassza az elejét! Ha mégsem, akkor az már holt-holt-holt-holt pont volt
De ha rám hallgatsz nem DRZ-vel kezdessz el 1kereket tanulni! Vagy vegyél elsőnek rá utángyártott idomokat me drága a gyári:D
E-t lehet 2 személyre vizsgáztatni, csupán még 2 lábtartó felszerelés kérdése, valamint a szervíz ígénye nagyon jó!
a tekercs behuzza a relét de az érintkező nem adja át a feszültséget ezért csak huzgálja és kattog de áram nem megy át rajta..
Köszi a tippeket relé/önindító ügyben. Valszeg kontakt gond volt mert amit tudtam kábelt megmozgattam csatikat , akkut érintkezéseknél megsmirgliztem. Benzinkuton megálltam tankolni vele hát kb 300 volt a vérnyomásom mert 2 kutas meg 3 gyorsaságis ex kolléga ott bámult mikor visszaültem rá és az önindítót nyomtam. Mondom ha most szégyenbe hagy fűnyírót csinálok belőle:D
elárulom neked h ezekkel rohadtul tisztában vok!nekem za a kérdésem h 2 személyre lehet e vizsgázttani az Et és h mekkora a szervízigénye?
Szeva!

ha elviszik a motort és megmarad beszélünk rola::)
bocsika.......javíttom a hibámat.............nekem is drz-m van ....
szia !nem is drz -m van de még nemhallottam fekete blokkosról...szerintem csak házi optikai tuning.........üdv
szia sada!GÁBOR VAGYoK látam a régi képet a csizmáról.........azt te külföldről rendelted?és ha igen akkor honnan és hogy miket lehet olcsón megszerezni onnan ahonnan te is rendelsz?köszi...
A dobot megvenném külön!
sziasztok drz sek.....lenne egy kérdésem.....hogyan lehet megtanulni drz vel egykerekezni(e tipus) úgy hogy ne törjek össze semmit se..se magamat se a motort........kuplungal vagy anélkül és ogy a hátsóféket hogy használjam egykerekés tanulása közben --mi a határ a holtpont vagy hogy egyáltalán ltezik e olyan mert van pár videó ahol már a sárvédő is leér és mégsem borulnak vele hátra........szóval hogyan tanulhatok meg drz e vel egykerózni ügyesen?
szia sorstárs.......:)) nekem is picit füstöl először mikor melegíttem.....de aztán már semmi füst:)
ezért fasza a DR350 :D ez két személy alatt se ült le ;)
A lekönnyítést az S-hez viszonyítva írtam te:D
Nem Rmz kontra Drz viszonyítási különbségről van szó:D
Amugy én sem merek vele menni 2személlyel terepen,mert pl volt,hogy a sport dob 2személy alatt majdnem karcolta a gumit:D De ha ügyes vagy, beállíthatod a teleszkópod,hogy ne legyen puha, és nem ül le annyira 2 személy alatt:D
Lehet feketére fújták, hogy passzoljon az ülés színéhez:S ilyet már láttam
Én még nem találkoztam fekete blokkal....
Miért van az, h pl 2002es drz-k közül vmelyiknek fekete a blokkja, vmelyiknek meg meg "sima fémszínű"?
azért az E nagyon levan könnyitve a fara pl 2személyezni nem mernék vele nehogy letörjön =/
a müszaki vizsga meg ismerös meg csúszópénz kérdése :)

RM RMZről nem volt szó :) de azok egy lapon se említhetőek a DRZ szériával .
Sada azért nem egészen így van, ahogy te írod:D

Rm-Rmz: Cross
E: endurocross( lekönnyítve, műszaki vizsgára alap állapotban alkalmatlan, műszakiztatni lehet, ha megfelelően,,felruházzuk" ,hogy forgalomban részt vehessen(féklámpa, visszapillantó, index) stb.stb
S: Enduro, műszakis vizsgára szalon állapotban is alkalmas
Sm: Supermoto
lassan viccesek ezek a kérdések :D
E = ENDURO terepre
SM = ASZFALTRA
S= VEGYES :)
no hol vannak a nehézségek?
SM telójával én nem mennék ki sarazni mert cserélhetnéd a szimeringeket kapcsibó.
Az osszes euro 2-es motorra vonatkozik? Mert tudtommal a ketkerekuek zome mind euro 2-es. Az nem csk a drz-t erintene. Ha ezt komolyan gondoljak akkor nem tudom mi lesz:D
mert mint írtam, a gyakorlatban szokták.
akkkor miért van sok E VERZIÓN RENDSZÁM? HM?
ki melyiket ajánlaná nekem?enduro v supermot.... illetve E v S?
terepezek is,de néha jó az aszfalton is keménykedni...
szal?
ki mit mondd?