Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszike , majd megpróbálok mindent beleadni
oké :) okosabb vagy a témához mint mi sztem ;) ott max a polya hajtja komolyabban aszfalton a DR-t :)
amúgy fejlődik a lap szépen lassan

Ha valakinek van még ötlete mi lenne jó a lapon akkor írjon sada1988@gmail.com
Mi (én és a volt párom)alakítottuk át a kidokit, de majd próbálok valamit alkotni.
azt hittem te is profi vagy benne :) és azoktól tudsz kérdezni részleteket akik átalakitották a tied?:) kerék távtartó stb én se értek hozzá csak gondoltam érdekességnek
a supermotohoz nem értek annyira Drága
hát vagy megírod wordbe vagy akármibe csapsz hozzá egy pár képet átküldöd e-mailben akkor kirakom :)
Hát még nem, de tavaszra/nyárra remélhetőleg igen.
KTM képviselet
Hali! Megtudnád mondani hogy hol vetted ezt a táskát?
nem hiszem, hogy annyira értek hozzá
Úgy tudom a drz E-ben húsz üzemóránként kell olajat cserélni, az S-ben hatezer kilométerenként. Szóval kb. jól mondták a szervízben.
átagsebességed szorozd be az órával és megkapod :P
de az mennyi kb kilóméterben? üzemórát nem nagyon tudok mérni.
mármint a DRZ E
szóval a DRZ nem km-es, hanem üzemórás!
Az első szervíz az 10 üzemóra után.
Utána pedig 60 üzemóránkánt. Ha azt nézzük, hogy nekem általában 50 km/h körül szokott lenni az átlagom (a computer szerint)... egy tankkal kb. 130-150 km-t megy el a DRZ, ez 30 üzemóra lenne...
szóval az kevés!

60 óránként menj vele! Ez a hivatalos!
u.i.: hidegben még mindig nem szeret indulni....
Jóestét!
Drz-E nél olajcsere intervallum?
Szervízben kb 10 telitank után mondták. (az olyan 2000 km kb)
így volna ez? szervízkönyvében mennyit írnak?
Szia Wency!


Meg van még a drz? Ha igen kéne róla kis info. Forgalomba van helyezve? Hitel van rajta? Minden ok. rajta? Eredeti gumik vannak fent? Terepen vagy közúton lett használva? Merre van a motor helyileg?

Előre is köszi. Örni
Valaki tudja hogy hány küllős a DR600 hátsó kereke? 36?írjatok
Ilyen problémával még nem találkoztam drz-nél, egyéb motortipusoknál igen (főleg robogóknál). Ott szinte mindig a tűszelep volt a hunyó. Ritkább esetben lehet valami belső tömités hiba, esetleg úszó elállítodás-rögzitési hiba.

Szerintem tűszelep.
2.650,- Ft
Szerintem nem vészes.
Csak kár, hogy KTM logo van rajta... De max majd lebontom! .
Arra gondoltam én is:)
és mennyibe lehet eggy ilyet venni?
például ha van kedved írhatnál egy cikket a SM proceduráról :) ha vannak képek akkor azokkal kiegészítve :)
új story és akkor berakod a menü beállításé és a kisdokihoz :)
Ez? Szerszámos táska a motor hátuljára (a sárvédőre hátul, az ülés tövébe).
4 csavar fogja oda és bele tudod dobni a legfontosabb szerszámokat amik kellenek, hogy ne kelljen hátizsák (ha csak ezért vinnél) vagy hogy ne a hátizsákban zörögjenek a cuccok, ne azt húzzák.
Ez mindig Veled van.
(néhány szerszám, szigszalag, gyorskötöző, stb)