jaj aén meg a polya balázs 3hete lőttük fel még fejlődés alatt megtudod nézni ,hogy milyen lesz a design csak még nem fejeztem be a főbb dolgok fórum galéria már müködnek ellenben kell belépés hozzá ha akarsz reget akkor írjál e-mailt :)
hoho zim kaptál egy meghívást most azonnal a dr350.bnet.hu -ra Polya barátom pont most vett DRhez SM szettet és lehet beszélgetne veled tapasztalatokról :)
sada1988@gmail.com dobj egy e-mailt felhasználónév jelszó e-mail 3assal és beléphetsz :)
Nekem E-m van.Az egyetlen indok ami ellene szól,a vizsga körüli bonyodalmak.Épp ma tettem fel a féklámpakapcsolót,meg a sárvédőt,hát elég röhejesen néz ki.Majd küldök képet mindenki örömére
Már a korrupció sem a régi.kenyőpéz mellé még egy csomót dolgozhatok vele. Faszom.Ha má pengetek,tolja át úgy ahogy van,nem?
Én Castrol actevo-t használok,sztem pont jó bele.Szépen összeszedi a koszt.
Én sokat motoroztam vele és nem igazán figyeltem hogy melegszik vagy nem tudtam, hogy van benne faxa oil, mert azt minden nap ellenőrizni kell 40 fokba!
Nekem azt mondta egy szerelő srác, hogy mindig a max jelzésnél legyen az oil szint és akkor nem lehet baj a kenéssel!
Amúgy nagyon ajánlom, mert király moci. É az enyémet 350-ért vettem 15000km es volt benne, bontatlan blokk, teljesen gyári volt, tán olasz!
Oszt lebontottam rólla a felesleget és úgy használtam!
üdv
Suzuki DR 350 vételen gondolkozom. Ugyebár ez olaj/lég hűtéses. A kérdésem az lenne h mennyire melegszik? Egy hosszabb kaptato, endurozás?
válaszokat előre is köszönöm
Ha jobban megnézed ez nem igazán SM szett..
Semmi meló nem volt vele, max annyi, hogy vettem 2 gumit és elvittem gumishoz!
amúgy semmi nem lett megválltoztatva (áttétel, elsőfék)
Metzeler az első 90/21, hátra már több lehetőség volt a gumimárkáknál! Én Avont vettem 130/18-ast
faxa puhát!
Szerintem elég jól nyomod már akkor......vedd meg a komolyabbat, de amúgy a terepen jó az S-es is, Ezt neked kell eldönteni, és csak azért tudom megérteni ezt, mert én is ezen dilemmáztem és E-s lett a vége...
Volt egy DR350-es motrom tavaly, nagyon jó motor és "olcsó"! Jártam vele Kecskemétre a Gokart-ringre
bohóckodni. Az volt a célom, hogy letegyem a térdem, mint Gagyi#88 supermotos srác!
Kb 2 óra kellett mire ráéreztem, nagyon -nagyon boldog voltam aznap.......
Köszi a véleményeket, valami nekem is ezt súgta, amit leírtatok. Annyi kérdésem lenne a tapasztalt Drezdások felé, hogy terepezés közben nagyon érződik az S-es verzió kisebb teljesítménye, vagy nem annyira feltűnő? Hozzáteszem jelenleg egy öreg TTR 250-t használok, ami szerintem úgy 25 LE lehet. Szinte mindehol tudok vele menni ahol a többiek a komolyabb endurókkal, kivéve a meredek felfutókat.
Ha terepezni akarsz a motorral, akkor nem biztos, h jó a fordított teló, mert hamar szimeringes lesz....
A fékfelfogatás az nem gáz, mert egy betétet kell kivenni (féknyerget hosszabbítja meg a nagyobb tárcsa miatt) És jó a 21-es kisféktárcsás kerékhez!
A gyári sm szerintem gyenge, de nem akarok senkit megsérteni...inkább E-s verzió 2SM kerékkel!
Az jobb választás mint SM-verzió 2cross kerékkel!
nem túl hosszú...:)
de akkor cross csizmát rakassál a róka lábai(d)ra a képen :)
neeeeeeeeeem, de lehet, hogy megfestetem valakivel a buksim és ezt a képet szeretném rá
te rajzoltad ?
Rég beindult?
Hirdeted valahol a motorodat?
sada1988@gmail.com dobj egy e-mailt felhasználónév jelszó e-mail 3assal és beléphetsz :)
Ezt a tartót hol vetted?meg tudnád adni lécci a cimüket?
előre is köszi!
Már a korrupció sem a régi.kenyőpéz mellé még egy csomót dolgozhatok vele. Faszom.Ha má pengetek,tolja át úgy ahogy van,nem?
Én Castrol actevo-t használok,sztem pont jó bele.Szépen összeszedi a koszt.
Nekem azt mondta egy szerelő srác, hogy mindig a max jelzésnél legyen az oil szint és akkor nem lehet baj a kenéssel!
Amúgy nagyon ajánlom, mert király moci. É az enyémet 350-ért vettem 15000km es volt benne, bontatlan blokk, teljesen gyári volt, tán olasz!
Oszt lebontottam rólla a felesleget és úgy használtam!
Suzuki DR 350 vételen gondolkozom. Ugyebár ez olaj/lég hűtéses. A kérdésem az lenne h mennyire melegszik? Egy hosszabb kaptato, endurozás?
válaszokat előre is köszönöm
Semmi meló nem volt vele, max annyi, hogy vettem 2 gumit és elvittem gumishoz!
amúgy semmi nem lett megválltoztatva (áttétel, elsőfék)
Metzeler az első 90/21, hátra már több lehetőség volt a gumimárkáknál! Én Avont vettem 130/18-ast
faxa puhát!
Félszintit teszek bele 10-40-est és lehet, hogy motult!
bohóckodni. Az volt a célom, hogy letegyem a térdem, mint Gagyi#88 supermotos srác!
Kb 2 óra kellett mire ráéreztem, nagyon -nagyon boldog voltam aznap.......
Köszi a véleményeket, valami nekem is ezt súgta, amit leírtatok. Annyi kérdésem lenne a tapasztalt Drezdások felé, hogy terepezés közben nagyon érződik az S-es verzió kisebb teljesítménye, vagy nem annyira feltűnő? Hozzáteszem jelenleg egy öreg TTR 250-t használok, ami szerintem úgy 25 LE lehet. Szinte mindehol tudok vele menni ahol a többiek a komolyabb endurókkal, kivéve a meredek felfutókat.
Üdv!
A fékfelfogatás az nem gáz, mert egy betétet kell kivenni (féknyerget hosszabbítja meg a nagyobb tárcsa miatt) És jó a 21-es kisféktárcsás kerékhez!
A gyári sm szerintem gyenge, de nem akarok senkit megsérteni...inkább E-s verzió 2SM kerékkel!
Az jobb választás mint SM-verzió 2cross kerékkel!