Szelepkattogás ne legen túl sok, olaj tiszta legyen és megfelelő mennyiségű.(ez persze még nem garantál semmit)
Felni ne legyen szétverve, telókból ne csordogáljon az olaj. A hátsó rugóstag himbájának a zsírzását szokták leszarni, ami pedig fontos a DR-Z-nél, mert különben gyorsan tönkremegy.
Érdemes alaposan benézni a hűtőkhöz, mert ha úgy dőltek vele, és deformálódott a hűtő, az nehezen észrevehető az idomtól. A hűtőnek meg 90eFt darabja egyébként.
Kormány elég papír rajta, tehát könnyen görbül, alaposan meg kell nézni a vége felől.
A töltést feltétlenül ellenőrizd, mert a generátor típushibás, csakran megsül.
Hátsó fék karja le-leragad ha ki van kicsit kopva.
ööö... akipu az jó, bár a könyök szerintem kicsit rozsdásodik.
Nos ha már így rákérdeztél hogy én hogy kezdtem...Robogóval már egész profin nyomtam mentek a forgások az elengedett gázzal vbaló gurulás(manual)...szóval tudtam....Ekkor már 5ik éve volt nagy motorom és rohattul idegesitett hogy csak erőből tudok ami azt jelentette hogy 1-tól ötig ugyan felváltottam de nem volt meg az IGAZI holtpont(Nem véletlenül írtam mert a kerekező emberek 80%-a azt hívja holtpontnak ahol el tud váltani a levegőben egy sebességet ugy hogy ne essen le az eleje...Ez közel sem holtpont) szóval volt egy junius 3vagy 4éve assziszem amikor elhatároztam hogy itt most farokidomkarcolás lesz...Tanácsot annyit tudok adni hogy nem kell egyáltalán hátra ülni mert akkor nem fogod tudni kontrollálni az oldalkilengéseket mert bizony ha felveszed holtpontra nem is aza a legnagyobb feladat hogy megtartsd fékkel a bringát hanem ezeket a kilengéseket felsőtesttel illetve (robogón én a lábam kinyujtogatásával szoktam motoron nem ajánlott..)..Én egybe szoktam felvenni és ráváltom a kettőt ekkor már fékezni kell és onnan akár 10000000km-ert is elmennék ha bírnék olyan sokat kapaszkodni a kormányba Jahén kb 3hét alatt tanultam meg IGAZI holtponton kerekezni maj további 3hét kb hogy tudjam huzni a farkát aszfalton....És íme egy s-es Drzvel másodikban való kerekezés...a gépet alámszponzorálta KOKODRZ
Hi! Légyszi írjatok pár dolgot, h használt drz (s/sm "02től) vásárlásnál miket kell megnézni. Nem volt még ilyen stílusú motorom és nem akarok mellényúlni...
Figyu. Van egy relé. Az áll egy tekercsből, meg egy vagy több érintkezőből. Ha a relé behúz, akkor kattan. Idáig egyetértünk, igaz?
Nnnna, a mi esetünkben meg KATTOG a cucc, tehát a relé folyamatosan behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-b
ehúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-be
húz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-beh
úz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behú
z-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz
-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-
elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-e
lejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-el
ejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-ele
jt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elej
t-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt
-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-
behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-b
ehúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-be
húz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-beh
úz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-
OK
É?
Ha Úgy lenne bekötve, hogy vissza van kötve a relére az éppen záródott érintkező(öntartás) AKKOR SEM KATTOGNA, mert folyamatosan nyomod a gombot, és a relé leszarja, hogy a kontakt záródott-e, tehát folyamatosan húzva vagyon.
A DR-Z rajzán egyébként sincs semmiféle öntartás. Mellékelem a rajzot, hátha könnyebb így megérteni ezt a dolgot.
TEHÁT NEM A RELÉ A ROSSZ, HANEM A RELÉ MÖGÖTT VALAMI ZÁRLAT VOLT, AMITŐL LEESETT AZ AKKU FESZÜLTSÉGE, AMITŐL ELEJTETT A RELÉ, ÉS EKKOR MEGSZŰNT A ZÁRLAT UGYE, ÉS EKKOR AKKU FESZÜLTSÉGE ISMÉT BEHÚZTA A RELÉT, AMI MÖGÖTT MÉG MINDIG OTT VOLT A ZÁRLAT, TEHÁT LEHÚZTA AZ AKKU FESZÜLTSÉGÉT ÉS ÍGY:
hehe, drz 2.be is simán kirántja magát, azé na.... lehet nem KTM, de nem is puch cobra
ez nem hátradőlés kérdése, kérlek, hátradőlsz, rárántod a gázt, szted mi lesz? felemeli az elejét az fix, dehogy holt pontot nem találod el az tuti. Lesz egy megoldás mikor vagy megtudod még fogni mielőtt hátra esnél, vagy már hátra esel.
Tessék azon a motoron középen ülni, vagy közel a tankhoz, így jobb a kilátás is előre, hamár levegőbe vagy, nem hülyeség ha előre is nézel.
Mellesleg gábor, ne úgy tanulj meg egy kerekezni,hogy egyből megtartod.
Ez nem idő kérdése, nem lehet meghatározni, mindenkinél más és más időpont. Elsőnek ismerd meg a motorod, majd ha már túl leszel rajt, és úgy érzed most már emelgetheti az elejét, akkor próbáld meg BETONON, ne terepen, mert csak elrúg, betonon emelgesd, de ne egyből magasra, hanem szép fokozatosan, és rájössz,hol a holt pont, és utánna már nincs probléma. Amugy visszatérve a KTM kontra DRZ-re, a drz nem csak 2.ba, hanem 3.ba is felkapja az elejét, sza nem puch
Szerintem meg ha erepen akarsz,egy új gumit tegyél fel... Már ha ez nem régi kép...
Én is fosok amúgy.Robogóval 2-300 métereket mentem régebben,de ez sokkal félelmetesebb
hi!
a legjobb az ha az első telót lenyomod , ez fékezzéssel első fék be vagy testsúlyt az első kerékre helyezve tehát berúgozik az eleje és egy gázadás !már keréken is van!60 pár kiló alatt sztem repülnie kell még egy drz-nek is!amúgy a drz-vel kva jól lehet kerekezni sztem.ja én 90 kiló vagyok.ezt meg kell tanulni mert váratlan helyzetekben mindig meg kell tudni emelni az elejét!nekem volt 450 exc -m és csak az volt a különbség hogy ott erős gázadásra is felállt 2ben kerékre.drz-nél csak talán 1 ben sikerült de az meg rövid.ja és a testsúlyod helyezd hátra.
gerre megnéztem pár videjódat.hogy a picsábatudod ilyen jól nyomni?eszméletlen......te hátsófékkel fogod meg a motort a holtpont körül amugy?mond el nekem hányadikban hogyan merre mettől -meddig miféle hányméter-mekkora-mindent tudni akarok hogyan kezdjem el mert hiányos az egykerekezős tudásom.....kuplunggal vagy anélkül?vagy hogy mit hogyan csináljak mire figyeljek.....én még csak a felemelem és egyből lerakomnál tartok:(( TANÍTS MESTER!SZOMJAZOM A TUDÁSODRA MERT AKAROK ÉNIS OLYAT MINT TE:))
és a ktm el hány hónak illetve hány kilóméter után tudtál megtanulni egykerózni,?
gondoltam ha már bicajjal jól nyomtam az egykereket akkor csak nemlehet gond majd a mocival sem megtanulni..........de eddig még nem éreztem rá.......félek hogy hátradőlök.pedig direkt figyelem a kisvidejókat az egykerekezőkről.........
Pedig egy Drz-nél kevés jobb motor van megtanulni az egykereket...mindegy hány ló mindegy hogy e vagy s...én a Ktm után fél perc alatt ráéreztem pedig teljesen más a két motor.
köszi a holt-holt-holt-pontos meghatározást..........betonon amugy nemmerek vele próbálgatni de sajna terepen meg mocskosul elkapar hiába ülök ki hátra.........amugy csak 61 kg vagyok.........szóval szerintem nem a súlyomon múlik:( egyesbe szoktam amugy próbálgatni kis gázfröccsel egy kissebb bukkanó segítségével...........de csak megemelem -felveszi--én megilyedek és visszarakom vannak videoplayeren is drz-s és ktm- es egykerekezők nekik viccesen jól megy és azthittem ennél könnyebb lesz megtanulni:( bepörögtem azon hogyan nyomják és boszúbúl vettem egy drz-t amugy már tervben volt a motor csak a tipusválasztást nemtudtam még...........ez lett mert erre volt pénzem de úgylátszik ügyetlen vagyok hozzá:(de azért próbálgatom finoman mert már van a lapockámban platina több mint a terminátorban......köszi a tanácsokat amugy te mivel nyomod az egykereket?és hogyan mennyi idő alatt tanultál meg?
hi,most vennék egy drz-et csak annyi van vele,hogy 3asban cső gázon megfullad,leáll.lehet valami komoly baja?oktoberben volt utoljára beinditva.k4. előre is kösz
Eredeti állapotú, nem festegetett DR 350 eladó. Olasz import, nagyon megkímélt, erős motor (második generációs blokk!), állítható teleszkópok elöl-hátul (keméység, nyomó-húzóerő) elöl-hátul tárcsafék, új kupplungbowden, lamellák, rugók, +1 garnitúra új szinter fékbetét, +2 db új scott markolat, utcai+terepgumik, megvan minden eredeti alkatrésze! (indexek, hátsó lábtartó, láncvédő) Garantáltan KÖLTSÉGMENTES ÁLLAPOT! Hobby célra eladó, olasz papírjai is megvannak!
Fent van a használtautó/képesmotor/apronet/expresszen, képeket ott tudtok nézni róla.
évj: 1994
Ára: 369000
Fórumot NEM olvasom, ha valakit érdekel, akkor email vagy telefon!
lordus@vipmail.hu - 0620-468-75-95
szerintem félreértetted, de nemérdekes.
A lényeg az hogy lehet a relé a hibás , mert van egy tekercs ami összehúzza a két érintkezőt eddig gondolom érthető, szóval az még működik mert behúz tehát kattan. De azok az érintkezők amiket összehúz azok már nem adják át az áramot mert be vannak égve vagy el vannak oxidálódva.
Szelepkattogás ne legen túl sok, olaj tiszta legyen és megfelelő mennyiségű.(ez persze még nem garantál semmit)
Felni ne legyen szétverve, telókból ne csordogáljon az olaj. A hátsó rugóstag himbájának a zsírzását szokták leszarni, ami pedig fontos a DR-Z-nél, mert különben gyorsan tönkremegy.
Érdemes alaposan benézni a hűtőkhöz, mert ha úgy dőltek vele, és deformálódott a hűtő, az nehezen észrevehető az idomtól. A hűtőnek meg 90eFt darabja egyébként.
Kormány elég papír rajta, tehát könnyen görbül, alaposan meg kell nézni a vége felől.
A töltést feltétlenül ellenőrizd, mert a generátor típushibás, csakran megsül.
Hátsó fék karja le-leragad ha ki van kicsit kopva.
ööö... akipu az jó, bár a könyök szerintem kicsit rozsdásodik.
Majd írok még ha eszembe jut valami..
Milyen legyen a hangja , hogy menjen, stb...?
Ezeknél az 1 hengereseknél mire kell odafigyelni?
Azt a #%@Ä�Ë�^Ë�va életbe máááá.
Figyu. Van egy relé. Az áll egy tekercsből, meg egy vagy több érintkezőből. Ha a relé behúz, akkor kattan. Idáig egyetértünk, igaz?
Nnnna, a mi esetünkben meg KATTOG a cucc, tehát a relé folyamatosan behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-b
ehúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-be
húz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-beh
úz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behú
z-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz
-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-
elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-e
lejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-el
ejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-ele
jt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elej
t-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt
-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-
behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-b
ehúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-be
húz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-beh
úz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-
OK
É?
Ha Úgy lenne bekötve, hogy vissza van kötve a relére az éppen záródott érintkező(öntartás) AKKOR SEM KATTOGNA, mert folyamatosan nyomod a gombot, és a relé leszarja, hogy a kontakt záródott-e, tehát folyamatosan húzva vagyon.
A DR-Z rajzán egyébként sincs semmiféle öntartás. Mellékelem a rajzot, hátha könnyebb így megérteni ezt a dolgot.
TEHÁT NEM A RELÉ A ROSSZ, HANEM A RELÉ MÖGÖTT VALAMI ZÁRLAT VOLT, AMITŐL LEESETT AZ AKKU FESZÜLTSÉGE, AMITŐL ELEJTETT A RELÉ, ÉS EKKOR MEGSZŰNT A ZÁRLAT UGYE, ÉS EKKOR AKKU FESZÜLTSÉGE ISMÉT BEHÚZTA A RELÉT, AMI MÖGÖTT MÉG MINDIG OTT VOLT A ZÁRLAT, TEHÁT LEHÚZTA AZ AKKU FESZÜLTSÉGÉT ÉS ÍGY:
behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz
-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-
elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-e
lejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-el
ejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-ele
jt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elej
t-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt
-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-
behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-b
ehúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-be
húz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-beh
úz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behú
z-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz
-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-
elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-e
lejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-el
ejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-ele
jt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elej
t-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt
-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-
behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt-b
ehúz-elejt-behúz-elejt-behúz-elejt
NA
Tudna Valaki segíteni abban,hogy hol lehet beszerezni idomszettet és matricákat?
köszi
ez nem hátradőlés kérdése, kérlek, hátradőlsz, rárántod a gázt, szted mi lesz? felemeli az elejét az fix, dehogy holt pontot nem találod el az tuti. Lesz egy megoldás mikor vagy megtudod még fogni mielőtt hátra esnél, vagy már hátra esel.
Tessék azon a motoron középen ülni, vagy közel a tankhoz, így jobb a kilátás is előre, hamár levegőbe vagy, nem hülyeség ha előre is nézel.
Mellesleg gábor, ne úgy tanulj meg egy kerekezni,hogy egyből megtartod.
Ez nem idő kérdése, nem lehet meghatározni, mindenkinél más és más időpont. Elsőnek ismerd meg a motorod, majd ha már túl leszel rajt, és úgy érzed most már emelgetheti az elejét, akkor próbáld meg BETONON, ne terepen, mert csak elrúg, betonon emelgesd, de ne egyből magasra, hanem szép fokozatosan, és rájössz,hol a holt pont, és utánna már nincs probléma. Amugy visszatérve a KTM kontra DRZ-re, a drz nem csak 2.ba, hanem 3.ba is felkapja az elejét, sza nem puch
Én is fosok amúgy.Robogóval 2-300 métereket mentem régebben,de ez sokkal félelmetesebb
a legjobb az ha az első telót lenyomod , ez fékezzéssel első fék be vagy testsúlyt az első kerékre helyezve tehát berúgozik az eleje és egy gázadás !már keréken is van!60 pár kiló alatt sztem repülnie kell még egy drz-nek is!amúgy a drz-vel kva jól lehet kerekezni sztem.ja én 90 kiló vagyok.ezt meg kell tanulni mert váratlan helyzetekben mindig meg kell tudni emelni az elejét!nekem volt 450 exc -m és csak az volt a különbség hogy ott erős gázadásra is felállt 2ben kerékre.drz-nél csak talán 1 ben sikerült de az meg rövid.ja és a testsúlyod helyezd hátra.
gondoltam ha már bicajjal jól nyomtam az egykereket akkor csak nemlehet gond majd a mocival sem megtanulni..........de eddig még nem éreztem rá.......félek hogy hátradőlök.pedig direkt figyelem a kisvidejókat az egykerekezőkről.........
Ha tudtok jó állapotban Eladót Szóljatok !
Kösszzz
Fent van a használtautó/képesmotor/apronet/expresszen, képeket ott tudtok nézni róla.
évj: 1994
Ára: 369000
Fórumot NEM olvasom, ha valakit érdekel, akkor email vagy telefon!
lordus@vipmail.hu - 0620-468-75-95
A lényeg az hogy lehet a relé a hibás , mert van egy tekercs ami összehúzza a két érintkezőt eddig gondolom érthető, szóval az még működik mert behúz tehát kattan. De azok az érintkezők amiket összehúz azok már nem adják át az áramot mert be vannak égve vagy el vannak oxidálódva.