Ja nézegetem most az "S" tipus Repair manuálban. Elöbb kipróbálom a kartonpapir megoldást. Ha nem müködik akkor jön majd a termosztát. Nem akarom a vizkört megbontani igy elsöre. Örülök, hogy nem folyik se az olaj, se a viz. Viszont ha igy vágod az E tipust akkor még egy kérdéssel tolakszom, ill. mindenkinek megy akinek van ötlete. Az utobbi fél évben a karbi legalsó tulfolyólya, ami az uszóház alján van folyik. Folyik attól, hogy felmegyek egy padkára....stb. Folyik csak ugy. He elfelejtem elzárni a benzincsapot, elöbb utobb áll a tócsa a moptor alatt. De nem mindig 10alkalomból csak 1-szer. Gondoltam, biztos magas az úszúszint... De mitöl lett volna magas. Amióta megvan a motor nem nyultam hozzá(4éve). Vagy nem zár el a tüszelep...De eddig elzárt?
Kitekertem a karbi alján a viztelenitö csavart, hátha látok koszt, vagy vízet, de se kosz se viz...
Mi van ilyenkor?
termosztátház van ( E esetében üres). A kipufogó kiömlőtől, jobb oldalon, ahol az az öblös
vízcsőcsonk csatlakozik a hengerfejhez. Na az a termosztátház.Szerintem az S termosztátja belemegy. De én csak úgy venném meg, ha a boltban le van mérve a termosztát átmérő meg a motorban is a fészek átmérő, hogy biztos egyforma legyen.
Ez lett volna nekem is a kérdésem, de megelöztetek... Kibb...idegesitö, hogy 0 fokban 50 km/h sebességnél a henger kéz melegnél nem melegszik jobban fel. ez viszont nagy kopáshoz vezet. Nem tudna valaki felnyomni egy képet arról, hogy hol helyezkedik el a termosztát az S és Sm tipusokban. Mese nincs, be kell tennem egy kartónpapirt a hütö elé, ha nem akarom hogy tavaszra már okádja a füstöt a gép, ill, ha lenne helye a termosztátnak, akkor vennék bele egyet télire. Egy termosztát fotó is jó lenne ha van valakinek
Szia.
Olvastam a karbi tuningot nyitott rendszerhez.
Én raktam fel egy yoshimura rendszert.
Néha befullad.
Gondolom kevés az anyag neki.
Ezek szerint ne vegyek hozzá fúvóka szettet?
Küldenél nekem egy telefonszámot az e.mail címemre? mobilcentrum@emitelnet.hu
Szeretnék kérdezni pár dolgot.
Üdv.BoB.
Termosztát az E-ben nincs, csak az S és SM-ben.
Több benzint kell adni a motornak és akkor megszünik a probléma.
Nekem is elég kellemetlen volt anno a dombon fölfelé visszaesni mert megállt.
-főfúvóka 165 helyett 180-as
-mennyiségcsavar fél fordulattal ki (a gyári másfél, tehát összesen kettő fordulat)
-karbi bal oldalán található vákuumos levegőszelep ledob és ledugóz
Hangsúlyozom, hogy ez nyitott dobnál értendő. Gyári dobbal ezt a beállítást még nem próbáltam, de a fúvókázást és mennyiségcsavar állitást az is elbírja, szerintem. Mellesleg, nyomatékosabb lett a motor, keményen érezhetően!
Van ezekben termosztát(E) ?Még nem köszönt rám sehol,bár nem is kerestem.
Ajégpályán nekem is leállt többször is.Égtem mint a rongy.Meg amikor 3X fődhövert
Brutál hidegben nekem is ue. ezt csinálta. De amióta a kipufogó miatt átalakítottam a karbit már nem.
A hideg és a szél, nagyon visszahűti a motort, meg a jéghideg beszívott levegő. Elvileg a hűtő eltakargatásával, orvosolható a dolog, tulajdonképpen ez a legegyszerűbb. Vagy a karbi átalakításával.
cross gumi se kopik aszfalton csak ha fékezel meg nagyokat gyorsítasz :) amúgy én legurultam elég sokat a régi c10emmel betonon is de nem kopott mert nem fékeztem nagyokat :)
Egyébként hazafelé kicsit élvezkedtem... és koptattam a gumimat!
Nem volt már kedvem hazafelé a várost megkerülni és terepen jönni, így átmentem a belvároson (kis utcákban). Időnként jól megtépkedtem a gázt!
Jóóó volt!
Íme:
Kitekertem a karbi alján a viztelenitö csavart, hátha látok koszt, vagy vízet, de se kosz se viz...
Mi van ilyenkor?
ha valaki esetleg tudja szóljon pls
Szeretném eladni motoromat...nem mindenáron...de stílusváltáson gondolkodom...
szóval...2007.2.22 K7-es drz sm...gyári minden+kézvédő+karbon tükrök+csomagtartó+givi doboz...7500km
Karcmentes...gyönyörű hibátlan állapot...1 év garival....
Szerintetek mennyiért lehetne reálisan eladni?
vízcsőcsonk csatlakozik a hengerfejhez. Na az a termosztátház.Szerintem az S termosztátja belemegy. De én csak úgy venném meg, ha a boltban le van mérve a termosztát átmérő meg a motorban is a fészek átmérő, hogy biztos egyforma legyen.
http://216.37.204.206/xtremepo...
Köszke
első:120/70-17
hátsó:140/70-17
Mi a DRZ SM gyári felni mérete? Gondolom elől-hátul 17"... és milyen szélesek?
kössze.
Olvastam a karbi tuningot nyitott rendszerhez.
Én raktam fel egy yoshimura rendszert.
Néha befullad.
Gondolom kevés az anyag neki.
Ezek szerint ne vegyek hozzá fúvóka szettet?
Küldenél nekem egy telefonszámot az e.mail címemre? mobilcentrum@emitelnet.hu
Szeretnék kérdezni pár dolgot.
Üdv.BoB.
szívószelep hézag: 0,10-0,20 mm
kipufogószelep hézag:0,20-0,30 mm
Több benzint kell adni a motornak és akkor megszünik a probléma.
Nekem is elég kellemetlen volt anno a dombon fölfelé visszaesni mert megállt.
-főfúvóka 165 helyett 180-as
-mennyiségcsavar fél fordulattal ki (a gyári másfél, tehát összesen kettő fordulat)
-karbi bal oldalán található vákuumos levegőszelep ledob és ledugóz
Hangsúlyozom, hogy ez nyitott dobnál értendő. Gyári dobbal ezt a beállítást még nem próbáltam, de a fúvókázást és mennyiségcsavar állitást az is elbírja, szerintem. Mellesleg, nyomatékosabb lett a motor, keményen érezhetően!
Ajégpályán nekem is leállt többször is.Égtem mint a rongy.Meg amikor 3X fődhövert
A hideg és a szél, nagyon visszahűti a motort, meg a jéghideg beszívott levegő. Elvileg a hűtő eltakargatásával, orvosolható a dolog, tulajdonképpen ez a legegyszerűbb. Vagy a karbi átalakításával.
Nem volt már kedvem hazafelé a várost megkerülni és terepen jönni, így átmentem a belvároson (kis utcákban). Időnként jól megtépkedtem a gázt!
Jóóó volt!
Csak kéne majd nyárra SM kerék / gumi!