Hogy is kattog ha be van égve? Nem értem a fizikáját.
Ha be van égve, az annyit tesz, hogy a két pogácsa a relékontaktuson vagy
- össze van olvadva
- nem tud összeérni az oxidtól
De ez mekkora egy faszság már....most ha nem lehet levizsgáztatni, mit kezd vele az ember? Menjen tovább forgalmi nélkül, vagy mi? Eladni se tudom akkor így, hisz forgalmi nélkül vagy a kutyának sem kell, vagy akkorát bukok rajt,hogy az év legnagyobb bukása lenne:S
ha be van égve a relé akkor is kattoghat !
és irta hogy auaksiról bikázta.. akor ott valami elektromos hiba van, ajánlom a multimétret , nekiülsz kiméred mi kinja..
Pedig ez tényleg tipikus "gyengeakkumulátor" hang
Ezek szerint a relének sincs baja, mert kerreg.
A kapcsolókkal biztos nincs gond, mert akkor meg sem nyikkanna.
Az én tippem az indítómotor, mert akkor kerreg így indításkor, ha az akksi feszültsége úgy leesik, hogy elejt a relé, majd újra behúz....stb.
Az akksi feszültsége meg vagy azért esik le mert szar, vagy azért mert az indítómotor zárlatos, és lehúzza az akksit.
Hali.
Van egy gyári dobom DRZ 400 E-re eladó.
Kicsit le van fojtva és így nem olyan hangos.
Nagyon szépen meg van csinálva,12e ft ért csinálták.
25e ft ot szeretnék érte.
Üdv.
az aksinál is van meg aszem az öninditónál is relé ami be tud égni azt ha ügyes vagy meg tudod csinálni vagy ki kell cserélni (cbr600on ugyanijen hiba volt) de ez csak egy tipp...
Engem már párszor agyonszopatott a kuplungkarnál levő retesz(E drz).Már át is hidaltam.Igaz,akkor nem krepegett semmi reléféle,csak kussolt minden nagyon és nem indítózott.
Talán tényleg csak valami kontakthibát kell keresned...
Esetleg indítóreléhiba(azt se tom van-e benne,de biztos)
Szombaton vettem egy DRZ SM-et és sajnos egyből beszívtam vele. Érdekelne hogy valaki találkozott-e
ilyen gondal esteleg valami típushiba-e. Szóval önindító ON- motor nem indul - valami relé szerű csörög benne.Volt pár motorom már tipikus akku lemerült hangja volt. Akkut kiszedtem feltöltöttem , utána kocsi aksijáról próbáltam bikáztatni de ugyanez a hang és nem indult. Szórakoztam még a kábelezéssel hátha kontakthiba de egyszer elindul egyszer nem. Ha van épkézláb tipped hogy mihez nyúljak magam kívűl írd le, köszi!
Hi!
Én 168 cm vagyok és terepen,bizonytalan talajon qrva soxor eldőlök .Az előző gazdája a gépnek is hasonló rövidlábú volt,ő szedetett ki az ülés szivacsából kicsit,de sokat nem számít...
Kell rá fasza deklivédő(mint már írtam vagy 3X),hogy ne járj úgy mint én,meg a kolléga,oszt hagy menjen.
Igazából én emeltem ki jól a moci hátulját,mikor SM kerék volt benne,de mivel így jobban tetszik,mintha kushadna,így maradt.Gyúrok,hogy könnyebb legyen felállítani ,a többit meg le...
Mostmár egy komoly kézvédő kellene,mert 7végén a kuplungkart törtem el
helobelo!
ugyanilyen problémával állok én is szemben, 4 napot áll a motor, alig akar beindulni, mentem vele pár nappal és a fennakadó alapjárat problémával is találkoztam. meg amikor beindul és hideg vagy áll pár órát, nem lehet vele elindulni, mert lefullad.hidegen egyébként még kicsit durrog is.
votlam szervízbe, a következőket mondták:mivel vettem egy sportdobot rá, eddig a gyári volt rajta, be kell lőni hozzá a karburátort, mert nem kap elég naftát. én jövőhéten hétfőn viszem be, na akkor írok, hogy változtak e a dolgok.
Ha be van égve, az annyit tesz, hogy a két pogácsa a relékontaktuson vagy
- össze van olvadva
- nem tud összeérni az oxidtól
De bármelyik is van, az nem fog kattogni, nem?