Hello
Lenne egy kérdésem drz400sm mel kapcsolatba
Ha valaki újat vett belöle annak menyit bírt ki a lánc
Mert az enyimbe 10.000km van és sajna már cserélnem kell
Kíváncsi vagyok kinek menyit bírt ki a gyári RK lánc
köszi!
Gábor, nem tudom, szó szerint másoltam ki. Biztos a légszűrőmosásra gondol.
Kispohi, hallgass a szívedre, vegyél drz-t!:) az xt-t nem is sm-nek mondják, hanem funbike-nak. Supermotonak túl nehéz, 180kg kb. És az nagyon sok. Nekem annyi volt a bandit. És közte meg a drz között az a 40kg akkora különbséget jelent, hogy azt nem lehet elmondani:)
Bazsi!Köszi!Igy azért könnyebb lesz!Sok motrot néztem de mindig a DRZ Sm-nél lyukadok ki
Sztem ez is marad.....bár bátyám XT660X-re akar rábeszélni,de azt nem is naon néztem még mert vhogy a DRZ Sm verseny sportosan néz ki Meg sokan mondják hogy kinyirni se lehet!CSak az a szar hogy sokan versenyeznek vele aztán meg úgy hirdetik hogy munka eszköz.....közbrn mrg minden kivan cserélve rajta.Az is lehet hogy munka eszközként gyorsabbra tuningolta meghát mindenki tuning mániás vmilyen szinten Amiket irtál azokra figyelek.
Kispohi, bemásolok pár fontosabb dolgot, amiket innen gyűjöttem.
Teograf:"Hogy olcsó legyen meg kevés a kilóméter
Szelepkattogás ne legyen túl sok, olaj tiszta legyen és megfelelő mennyiségű.(ez persze még nem garantál semmit)
Felni ne legyen szétverve, telókból ne csordogáljon az olaj. A hátsó rugóstag himbájának a zsírzását szokták leszarni, ami pedig fontos a DR-Z-nél, mert különben gyorsan tönkremegy.
Érdemes alaposan benézni a hűtőkhöz, mert ha úgy dőltek vele, és deformálódott a hűtő, az nehezen észrevehető az idomtól. A hűtőnek meg 90eFt darabja egyébként.
Kormány elég papír rajta, tehát könnyen görbül, alaposan meg kell nézni a vége felől.
A töltést feltétlenül ellenőrizd, mert a generátor típushibás, csakran megsül.
Hátsó fék karja le-leragad ha ki van kicsit kopva.
ööö... akipu az jó, bár a könyök szerintem kicsit rozsdásodik."
Asszem g.bábor írta, h eldőléskor/eséskor a fék/váltókar beüti az oldaldaklit -- karbon deklivédő.
MotorRevü tartósteszten csak jókat írtak. Egy szerelő nyilatkozott, h vittek már be hozzájuk 100e km-es bontatlan blokkot.
"A szűk keresztmetszetű olajfúvókák miatt érzékeny az olaj minőségégre, és szigorúan be kell tartani az előírt szűrőcseréket"
Köszi a választ !Az a baj hogy akik motoroznak haverok meg bátyám az mind sportmotoros(R1)!Nem naon értenek a supermotóhoz mert nekik csak a gyorsasági motor a motor !Jó igaz értenek a motorhoz...... de mégis mire figyeljek oda?Végülis egy motor blokkjába se lehet belelátni ahogy irtad is. Én
úgy tom hogy ezeket a motorokat nehéz kinyirni mégha versenyeznek pályán akkor is.Nem akarok szart megvenni.....
Gratulálok a motorhoz ! Remélem sok jó élményt nyújt majd ! Ma voltam Sóskúton az ec-n, örömmel nyugtáztam, hogy a mezőnyben legalább öt Drz pöfögött, és nem a legutolsó helyeken !
Ma megint immáron sokadszorra ráadásul 2személlyel lapján igyekeztem felfelé a visegrádi szerpentinen.
Olyan őrült nagyon jó volt hogy az már kimondhatatlan. Már csak a társaságotok hiányzott de nagyon...
Tehát uraim lóra fel had' kopjon a koptató..
Nehéz kérdés mert nagyon sokmindent meg kell nézni, ha nem értessz hozzá inkább vigyél valakit, már csak azért is mert több szem többet lát!
Esésnyomokat nézzél rajta elösszr is, ha volt gazdája és szép kivülröl( nincs összerugdosva a blokk,) akkor a motorja is jó szerintem, de szakemberel nézesd meg ha tudod, én elmernék menni egyedül is motort venni akárhova, mert tudom mit kell nézni, volt már egy pár motorom és be is vásároltam már egy párszor,(saját kárán tanul az ember), de ha jó a motor az látszik rajta, persze a blokkba nem látsz bele........
hallo
Kédésem lenne a suzuki dr-ben volt supermoto kerék én azt be tudom rakini drz-be minden passzol?
Ha valaki tudja segitsen mert van egy ajkán és nem akarok potyára menni!
SEGITSETEK.
JA HA VALAKI TUD ELADOT MAX 80.000FT ÉRDEKEL!
Ma próbáltam ki elösször a dr-t egy hosszabb túrán (kb80km), félgázon vigyázva, nagyon nehéz volt kibírni, hogy ne tegyem oda a gázt........de azért kibírtam!
Nagyon-nagyon jó motor, elötte dr350 volt és nagyon féltem, hogy nem lesz olyan fordulékony, mint a kis doki, de van olyan jó sőtt......kurva jó vele endúrózni.
Krosszpályán is jó, feszesebbek a telók nem olyan puha mint a kis dokin az olyan "hajó" volt!
Tudom ez sem krosszmotor de jobban hasonlít rá mint a dr350!
Nagyon örülök, hogy megvettem, és az önindító......egy csoda, soha nem volt önindítós endúróm!
Asszem megtaláltam a legjobb versenyendúrót (ár-használat) arányába, a többi mind sokkal sokkal drágább!
A hátsólámpát leszedtem, az elsőre meg kéne egy kapcsoló, hogy ne kelljen mindig lámpával menni.
Vettem kézvédőt rá, mást nem nagyon kell rákölteni.
Alig várom hogy megint mehessek vele....
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Lenne egy kérdésem drz400sm mel kapcsolatba
Ha valaki újat vett belöle annak menyit bírt ki a lánc
Mert az enyimbe 10.000km van és sajna már cserélnem kell
Kíváncsi vagyok kinek menyit bírt ki a gyári RK lánc
köszi!
Kispohi, hallgass a szívedre, vegyél drz-t!:) az xt-t nem is sm-nek mondják, hanem funbike-nak. Supermotonak túl nehéz, 180kg kb. És az nagyon sok. Nekem annyi volt a bandit. És közte meg a drz között az a 40kg akkora különbséget jelent, hogy azt nem lehet elmondani:)
Sztem ez is marad.....bár bátyám XT660X-re akar rábeszélni,de azt nem is naon néztem még mert vhogy a DRZ Sm verseny sportosan néz ki Meg sokan mondják hogy kinyirni se lehet!CSak az a szar hogy sokan versenyeznek vele aztán meg úgy hirdetik hogy munka eszköz.....közbrn mrg minden kivan cserélve rajta.Az is lehet hogy munka eszközként gyorsabbra tuningolta meghát mindenki tuning mániás vmilyen szinten Amiket irtál azokra figyelek.
Megkaptam a méled, vissza is írtam. Próbálj meg újra felvenni MSNen, mert nem írta ki, h felvettél. Ott pontosítunk... fepi3[kukc]freemail[pont]hu
A deklinek 30 picula darabja.
Más:szűrőcseréKET? Nem csak egy van benne(olaj)?
Teograf:"Hogy olcsó legyen meg kevés a kilóméter
Szelepkattogás ne legyen túl sok, olaj tiszta legyen és megfelelő mennyiségű.(ez persze még nem garantál semmit)
Felni ne legyen szétverve, telókból ne csordogáljon az olaj. A hátsó rugóstag himbájának a zsírzását szokták leszarni, ami pedig fontos a DR-Z-nél, mert különben gyorsan tönkremegy.
Érdemes alaposan benézni a hűtőkhöz, mert ha úgy dőltek vele, és deformálódott a hűtő, az nehezen észrevehető az idomtól. A hűtőnek meg 90eFt darabja egyébként.
Kormány elég papír rajta, tehát könnyen görbül, alaposan meg kell nézni a vége felől.
A töltést feltétlenül ellenőrizd, mert a generátor típushibás, csakran megsül.
Hátsó fék karja le-leragad ha ki van kicsit kopva.
ööö... akipu az jó, bár a könyök szerintem kicsit rozsdásodik."
Asszem g.bábor írta, h eldőléskor/eséskor a fék/váltókar beüti az oldaldaklit -- karbon deklivédő.
MotorRevü tartósteszten csak jókat írtak. Egy szerelő nyilatkozott, h vittek már be hozzájuk 100e km-es bontatlan blokkot.
"A szűk keresztmetszetű olajfúvókák miatt érzékeny az olaj minőségégre, és szigorúan be kell tartani az előírt szűrőcseréket"
úgy tom hogy ezeket a motorokat nehéz kinyirni mégha versenyeznek pályán akkor is.Nem akarok szart megvenni.....
Más: létezik olyan, hogy egy DRZ motorikusan besz*rik?
Olyan őrült nagyon jó volt hogy az már kimondhatatlan. Már csak a társaságotok hiányzott de nagyon...
Tehát uraim lóra fel had' kopjon a koptató..
Esésnyomokat nézzél rajta elösszr is, ha volt gazdája és szép kivülröl( nincs összerugdosva a blokk,) akkor a motorja is jó szerintem, de szakemberel nézesd meg ha tudod, én elmernék menni egyedül is motort venni akárhova, mert tudom mit kell nézni, volt már egy pár motorom és be is vásároltam már egy párszor,(saját kárán tanul az ember), de ha jó a motor az látszik rajta, persze a blokkba nem látsz bele........
Kéne a felni hol tudnám megnézni kedden lenne jo!
sügös!
Kédésem lenne a suzuki dr-ben volt supermoto kerék én azt be tudom rakini drz-be minden passzol?
Ha valaki tudja segitsen mert van egy ajkán és nem akarok potyára menni!
SEGITSETEK.
JA HA VALAKI TUD ELADOT MAX 80.000FT ÉRDEKEL!
Nagyon-nagyon jó motor, elötte dr350 volt és nagyon féltem, hogy nem lesz olyan fordulékony, mint a kis doki, de van olyan jó sőtt......kurva jó vele endúrózni.
Krosszpályán is jó, feszesebbek a telók nem olyan puha mint a kis dokin az olyan "hajó" volt!
Tudom ez sem krosszmotor de jobban hasonlít rá mint a dr350!
Nagyon örülök, hogy megvettem, és az önindító......egy csoda, soha nem volt önindítós endúróm!
Asszem megtaláltam a legjobb versenyendúrót (ár-használat) arányába, a többi mind sokkal sokkal drágább!
A hátsólámpát leszedtem, az elsőre meg kéne egy kapcsoló, hogy ne kelljen mindig lámpával menni.
Vettem kézvédőt rá, mást nem nagyon kell rákölteni.
Alig várom hogy megint mehessek vele....