Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:-)
Vadász magyaráz! :-)))
Sosem találnátok ki, ezért elárulom, mit hozott nekem a postás az imént!
Tükörszár hosszabbítót!
Eddig úgy gondoltam, hogy kipolírozom, és úgy teszem fel, de mikor megláttam, úgy döntöttem, hogy hagyom egyenlőre így, feketén, aztán meg majd meglátjuk!
na megyek, van még egy kis vakolni való odakint, aztán majd délután háta lesz időm feltenni!
Mikor megvettem a Banditot, itt, ebben a fórumban olvastam valakitől - még az elején - hogy simán belefér, viszont nem igazán volt megelégedve a menetstabilitásával, azt írta, a gyárival jobban, és könnyebben dönthető!
Csak azért írtam ezt el, hátha segítek.
Semmi gond, ha van időd, gyere le, hozd a legdrágább bukódat, ki flexelem neked hátul, és van itt egy régebbi Keeway bukóm, arról áttesszük a plekót!
Nálunk nem volt 6x55-ös csavar, szerinted a 6x60-as is belefér még hosszra, vagy vágjam el?
nem csak az a kerdes, hogy elfer-e, hanem a 5' széles felni elég-e hozza?
Én elég rég használom. Már láthattad.
Vatera bár nemrég lejárt az aukciót, de sztem ha írsz neki, felrakja újra. Ha jól emlékszem tőle vettük páran

Egyébként miért kell másik? Tönkre ment?
Lazán elfér akár a 190és is.hogy miért jobb.? Aki amit előnyben részesít.optika,dönthetoseg,stb. Nekem is 5 kereken van fenn a 180 as.idén még,és ha megmarad jön a 240;-)
Egy kis láncolajzás


Tudja valaki netán, hogy hol lehet ilyen csapot venni? (KÉP)

Ha igen akkor írjátok már meg nekem, mert a neten nem találok, csak másmilyet (BEN LOVATO) és ugye az nem fér be a régi helyére kép alapján.

Erik - neked ez ügyben írtam már "odahaza":-)
Én egy fórumon azt olvastam, hogy a gyárival megegyezőt érdemes venni. Kifejtenéd hogy miért jobb a 180-as guma....Gondolok itt kezelhetőség, tartósság, fogyasztáskülönbség. Egyébként én is elgondolkozok akkor rajta mivel gumivásárlás előtt vagyok, és elnézve az árakat a 180-as párban olcsóbb.
na, kiraly.
bőven elfert, vagy necces volt? esetleg ami nem tetszett? erdekel minden, nem azert tennék azt fel, hogy 'menozzek', hanem mert olcsobban hozzajutnék.
Én lenyomtam vele 18 ezret és nagyon tetszett!
Most raktam fel amit Tőled vettem, de utána megint 180-ast veszek!
be merjem tenni a 180-as hatso gumit a 650-esbe, 5-os felnire? most jo aron jutnek hozza, de szvsz sok lenne mar neki...
Én is lekoppintottam!
Az elektronikával már 5400km-t mentem a 1,5dl-es olajtartállyal, pedig sajnos eső üzemmódban is sokat mentem!
Igen 4, mivel hátul is van szemem! Csak mindíg nehezen kapok olyan bukót, aminek hátul is van plexije!
Gyári+4cm, ugyanolyan imbuszfejjel, nem végig menetes. Müa. dugók is visszamentek az imbuszfejbe!
Van már pumpás/elektromos Scottoiler is. Lekoppintották a mccoit.
Akkor most 4 tükröd van?
Dobsz egy fotót hová raktad őket?
Pedig az hamarabb elkopik mint a hátsó!
Az, hogy első lánckereket kellett cserélni, az honnan derült ki?
Csak mert az ember nem veszegeti le a deklit, hogy megnézze a lánckereket, vagy igen? Pláne ha a hátsó totál rendben van, nekem eszembe nem jutna az elsőt külön nézegetni
Egyetértek!
Ja és ráadásul nem is sokkal olcsóbb
Röviden: NEM!
Kicsit bővebben: köszönő viszonyban sincs a kettő egymással!
Volt már aki túrán lerángatta a gépről a scott-ot és elhajította
Köszönőm Erik látom azért fel készültél, hogy rá tud varázsolni milyen méretű csavarokat tettél bele?