Pontosítok, az új M0-t szoktam használni a régit soha. Arra nincs dolgom Nem panaszkodom, de tény és való, hogy 50-70km/h alatt nem kényelmes. Érdekes, hogy minél gyorsabban megy az ember annál kényelmesebb. A futómű, a motor nyomaték és teljesítmény miatt brutál jó. De komolyan gondolkodom, hogy kéne egy 650-es Burgman második vasnak, hogy a párommal kényelmesen kirándulgassunk.
ez a kép sok erőt adott nekem anno,,,mondom ha te ezzel már focizol,akkor az enyém is működni fog,,,,nekem a csontom szúrta át a csizmámat,,,,,nyíilt bokatörés sosem lesz az igazi már
komoly vagy nekem nem mozog fölfelé,csak annyit,hogy tudjak váltani a motoron én nem voltam gyógytornán,,,,fostam tőle na.....mondom még megtekergetik a másikkal fejberúgom,mint egy kapott labdát a vébén
Én bele se gondoltam, hogy így is járhattam volna, amikor jobb lábbal lebontottam egy vito lökhárítóját.. Mondjuk teljes szerkóban voltam, de a szerencse faktor is bejátszhatott rendesen.
Ez így van, de legalább 3 különböző kerületben!
Az alábbi halálosak viszont nem a városi közlekedéstől voltak, úgyhogy örülok, hogy Én legalább a saját kezeimmel írhattam le a saját tragédiámat, ami azokhoz képest nem is tragédia!
a 80-as régirész haláluncsi és simán fellöknek ott is.A felüljárókat 170-nél azért feltételesen tudom figyelni ott azért megnőtt a sünpopuláció......nameg a dunakeszi madaras tesco lehajtója körül a betonkordon mögött így nemnagyon érdemes száguldozni.
Amúgy én is kerülöm a városi bunyót de bemegyek ha kell.
Ezért nem kerülök,és nem teszem le a motort.
Nameg ha lecserélted a kényelmes banditát akkor tartsd magad a kényelmetlenen.
A horvát kiruccanáson volt egy 600-as a srác simán ment egy bazi hátizsákkal a hátán.Ő nem mondta hogy rossz lenne.
Bár sosem lesz csutkás/idomosom azt eldöntöttem.
Ezek szerint mindhárom eset városban történt. Éppen ezért én sosem fogok városban közlekedni, csak hétvégén hobbi célból túrázás. 3 hete, mióta eltaknyoltam a Hungária Krt-on a qva nagy dugóban ez a döntés még jobban megerősödött bennem. Most már a városon keresztül sem megyek sehova, inkább kerülök az M0-n.
Én mindíg!
Azóta a necces helyzetekben, mindíg lepereg előttem, hogy mi fog történni, és milyen sérülések lesznek. Aztán mégsem következik be.
A meggyőződésem viszont az,hogy 99%-ban a saját kezünkben van a sorsunk!
26 év alatt 3X gázoltak el autók, mindháromszor takarásból váratlanul, olyan helyen, ahol semmi keresni valójuk! 26 éve egy taxis, az elmúlt 3 és fél évben pedig 2 fogalmamsincshogytörténtnemisvoltittstoptábla NŐ.
Az elsőnél bal boka törés volt de hazamotoroztam, a 2. volt a csúnya eset, a 3.-at megúsztam zúzódásokkal. Az 1. és a 3. esetnél rendezve lettek az anyagi dolgaim, de a csúnyánál elmaradt a kártalanítás és a kinéző életjáradék.
Mikor a DL-em volt meg, egy idős nő kanyarodott ki elém.
Bal lában mögött 10 centivel csapódott bele hátulról a motoromba.
Csak a jó isten mentett meg, hogy én is ne így járjak, mint ti!
Én bele se gondoltam, hogy így is járhattam volna, amikor jobb lábbal lebontottam egy vito lökhárítóját.. Mondjuk teljes szerkóban voltam, de a szerencse faktor is bejátszhatott rendesen.
Az alábbi halálosak viszont nem a városi közlekedéstől voltak, úgyhogy örülok, hogy Én legalább a saját kezeimmel írhattam le a saját tragédiámat, ami azokhoz képest nem is tragédia!
Amúgy én is kerülöm a városi bunyót de bemegyek ha kell.
Ezért nem kerülök,és nem teszem le a motort.
Nameg ha lecserélted a kényelmes banditát akkor tartsd magad a kényelmetlenen.
A horvát kiruccanáson volt egy 600-as a srác simán ment egy bazi hátizsákkal a hátán.Ő nem mondta hogy rossz lenne.
Bár sosem lesz csutkás/idomosom azt eldöntöttem.
Azóta a necces helyzetekben, mindíg lepereg előttem, hogy mi fog történni, és milyen sérülések lesznek. Aztán mégsem következik be.
A meggyőződésem viszont az,hogy 99%-ban a saját kezünkben van a sorsunk!
26 év alatt 3X gázoltak el autók, mindháromszor takarásból váratlanul, olyan helyen, ahol semmi keresni valójuk! 26 éve egy taxis, az elmúlt 3 és fél évben pedig 2 fogalmamsincshogytörténtnemisvoltittstoptábla NŐ.
Az elsőnél bal boka törés volt de hazamotoroztam, a 2. volt a csúnya eset, a 3.-at megúsztam zúzódásokkal. Az 1. és a 3. esetnél rendezve lettek az anyagi dolgaim, de a csúnyánál elmaradt a kártalanítás és a kinéző életjáradék.
Bal lában mögött 10 centivel csapódott bele hátulról a motoromba.
Csak a jó isten mentett meg, hogy én is ne így járjak, mint ti!