Gyakorlatilag a hollósnál feldobták a gépre és utána igazítottak mindent. De ha beszerzekegyet akkor szerintem eszmét cserélek a sráccal, mit javasol. A szűrő karbantartással tisztában vagyok. Vágom hogy nedves szűrőről van szó és kell a spec. kenés neki ha el akarom érni és túlhaladni a gyári szűrő hatásfokát.
Zoole!Ezt a dobot én régebben vettem.Tavaly még a Full-Gas is forgalmazott szinte Yoshimura áron ami K... drága.Most azt hiszem az Ago motor forgalmazza szintén jó drágán.Cirka 100 ezer körül.Sajnos a nevet meg azt a fránya" E" betüt meg kell fizetni.Én voltam az öreg műhelyében csak tátogtam,csuda dolgokat csinál és több 10 millás gépekkel van telepakolva.Bár azt hallottam a szakemberei nem keresik magukat hülyére.
Banyek, szinte ugyanezt játszottam a mozaik utcában 2 éve. 6-ra ott voltam, 10-kor szabadultam. De a motor dugattyú meg főtengely nélkül is átment volna, mert én sem indítottam be...
Hát műszaki vizsgáról én is tudnék mesélni... igaz én hellyel közzel időbe végeztem de voltak veszélyes helyzetek... talán az első volt betoltam, megnézték a dudát, meg a fékeket (ami szerintem egy babettán is jó értéket mutatna) aztán rendben várjak a papirra! Jött egy csillivilli NSR (szanaszéjjel prizmázva, de még a tankon is volt macskaszem) aztán ilyen förmedten néz rám a vizsgabiztos hogy héé magának nincs is prizma a motorján! Hogy engedtem igy át?! Hát mondom azt te tudod barátom... Nah legközelebb prizmával jöjjön mert nem engedem át! Azóta sincs egy prizma se a motoron!
Szevasztok Banditák!Most lett 4 éves a nagybanditom és elvittem müszakira.Remélem Ti nem jártok igy!Már előre félek az ilyen "úri passzioktól"A motort felkészitettem a müszaki vizsgára ami abból állt,hogy betettem a Bódis dobba a betétet.11 -re voltam berendelve és ahogy illik elötte 10 perccel ott voltam a hatóság elött.Közben "benyomtak" közém 3 autós neppert igy 11.45-kor szóltak toljam be a motort a csarnokba.Közölték,hogy mivel ebédidő van menjek el a közeli plázába egyek-igyak kedvemre és jöjjek vissza 12.45-re.Visszamentem a megadott időre a vizsgabiztos megfékezte a motor első és hátsó fékét a padon és az utasitásának megfelelően nyomkodtam a számitógépük enter gombját.A gyújtást rá sem kellett adni a motort nem kellet elinditani.Közben lefagyott a számitógép nem ment át valamilyen adat az egyik helyről a másikra.A vizsgabiztos /ki egyébként egy szimpatikus figura/ hol eltünt hol megjelent sürü káromkodások közepette.Ez eltartott úgy 1 óra hosszat.Közben kezembe nyomott egy denaturált szeszes üveget meg egy rongyot,hogy törölgessem a rendszámtáblát.A technika negyed 3-ra helyreállt és fél 3-kor boldogan fejeztem be a müszaki vizsgát,tehát bő 3,5 órát vett igénybe a vizsga. Jövő héten az Alfám vizsgázik már előre félek az Ocsmányirodátol mivel betelt a forgalmim.Hiába halmozom az élvezeteket!Jó vizsgáztatást mindenkinek!Zolti
kb 70-80 környékén pontos. Alatta kevesebbet mutat. Felette többet. 130 környékén már 8% az eltérés. Mindez gyári mérettel. Erre tedd rá a méretváltozást.
Nincs valakinek elfekvőben egy sportlégszűrő egy k8 650-es bandithoz? Preferálnám a k&n-et Előre is respect.
Van egy egy szezont használt eladó plexim K6-K7-K8 (650, 1250) Banditra! Még tavaly, túraplexivel adtam el szeretett motoromat és onnan maradt.
Akit érdekel megegyezünk!
Keresek egy K4es 600-as banditra ,fekete első sárvédőt,faridomot, egy első lámpát ,és első irányjelzőket.
köszönöm
+36702564013
A DL tankjáról szedtem le agyári matricát, hajszárítót használtam, és tele volt a tank.
Én meg csurig tankolnám
Tudod, üzletpolitika!