Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abszolút nem az. A maxirobimat én guruló fotelnek hívtam.
Tavaly jött velünk egy csávó egy 400 Burgman-nal. Nem vagyunk hajtósak 100-110 de simán tudta tartani a lépést. Akkor a 650-es még jobb lehet. És amit írtál azok a bizonyos bőr fotelek, abban biztos nem fog fájni a segge az embernek.
Különben meg magadnak veszed nem másnak és ha van rá lóvéd akkor hajrá.
Ha + nem jön be akkor ........
siman jo.a horvat turan egy ur avval jott.sportrol szallt at.o szereti.de vannak hatarai.szal nem a kanyarvadasz turakra valo.
Skacok! Szerintetek asszonnyal való kényelmes, esetleg hosszabb távú motorozáshoz, amikor pár cuccot pakolni is kell egy 650-es Burgman nagy eretnekség? Csak kíváncsi vagyok. Láttam közelről egy ilyet és azok a bőr fotelek nagyon szimpatikusak. Na persze második motornak kellene
keress tovább ...
Sziasztok!
Keresek egy K4es 600-as banditra ,fekete első sárvédőt,faridomot, egy első lámpát ,és első irányjelzőket,meg a szívatókar is letört a markolatnál arra is szükség lenne.tud valaki valakit akinek van ezek egyike esetleg?
köszönöm!
+36702564013
Az AGO-nál biztos van, azon lövik be a PC-t
mindig tanul valamit az ember. még jó hogy elöbb kérdezek, nem miután már megvettem
És ha azt mondom halk szuggeráló hangnemben hogy siess,siess,siess.................?
Hát nem tudom, lehet van benne ráció, de fordítva biztos nem, ahogy te szeretnéd :)
nekem azt mondták... de ez mo itt bármi megeshet. Mondjuk ha nem volt padon nem értem, hogy mért búgatták kb. 35 percen keresztül és mért volt km többletem de megkérdezem jövő hóban.
Ezért cserélik vissza aki már tett bele......a sportmotorokon többnyire könnyebb mert a tank felhajtható, de a levét és visszarakás időigényes és legalább 1 nap a száradás is, siettetni nem szabad semmivel....
én több helyen azt olvastam, ha sportszűrő akkor kipuffal is operálni kéne. Jah nekem is a tanklevétele okoz csak gondot. Amilyen balfasz vagyok tuti odacsapnám a földhöz
A hollósnál van pad?....erről nem tudok ha csak tavaly nem vettek, de nem sok helyen van az biztos...
Attól nem lesz egyensúlyban, a kipuffnak is meg a levegőszűrőnek is az adagolt üzemanyaggal kell összhangban lenni, nem egymással
Igaza van tsanyinak, 2000 km-enként kiszedni, kimosni, megszárítani, bekenni. Nekem nem hiányozna ez a macera, főleg, hogy mekkora szopás kiszedni
még gondolkozok rajta. igazából csak a sportdörgő miatt akartam, hogy nagyjából kiegyensúlyozott legyen, nem érdekel a teljesítménytöblet
Akkor valószínű jó a beállítás, de a levegőszűrő után tuti állítani kell. Sokkal jobban megérzi mint a sportkipuffot.
Én sem sűrűn , de nagy szervízbe nem mehetsz be. de ott ültem 30 méterre tőle, oszt hallgattam a duruzsolását miközbe nyúzták
Ez viszont baj!
Soha nem hagyom a motoromat kettesben senkivel!
Ez a suzuki hollós szervíz volt. Egész nagy szervíz és padon is volt. Szerintem megbízható. Mondjuk nem álltam ott a motor mellett a padon.
Az tény, hogy padon lehet ezt korrektül elvégezni.....
Nemrég volt róla szó: lapkás.
Csak, hogy eloszlassuk a fogalom zavart: himbája mindegyiknek van. Az egyik lapkás a másik csavaros állítású
Hogy állították utána? Normális helyen (nem tudom a hollós milyen) fékpadra állítják és addig állítgatják, amíg jó nem lesz. Ha csak körkörös hasi integrállal állapították meg a 4%-ot vagy esetleg tapasztalatból az nudli.
Egyébként mezei szerelő nem igen tudja utána állítani mert ahhoz számítógép és megfelelő program kell. Ja meg persze a fékpad
szia. nemtudnád nekem megmondani hogy a bandit 400 himbás rendszerü vagy lapkás?
Nem csak a kenés hanem előtte a tisztítás és szárítás.....a sportszűrővel óvatosan : link .....végig olvasni ajánlatos...