Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnéztem az adatlapod és láttam, hogy 2007-be több motoros barátod is itthagyott minket, plussz 2008-ba a te eseted. Hát ilyenkor komolyan felvetődik a kérdés bennem, hogy megéri-e felülni egyáltalán? De aztán a mindig a szív dönt a józan ész helyett.
De miért kell ezeknek megtörténnie? Tudja valaki a választ?
Ja,és rendes motor méretű kereke van...ami ezen a jó magyar utakon nem hátrány....Menet közben állítható a hátsó rugóelőfeszítés stb.Szóval rohadt kényelmes.
NE MÁR AZ MÁR NAGYON ROBOGÓ STÍLUS .Inkább vegyél egy
NT 700 Deauville-t.Legalább az még valamennyire motor formájú,rendes sebváltója van,rohadt kényelmes a fotel,a lábtartó is ,nagyon kényelmes szöget eredményez a térdnek,Túra plekóval 190cm-es kollégám feje fölött süvít el a szél és széles is a túra plekó,egész jól dönthető és jól is megy.Szóval szerintem inkább ezt.
Kinek a pap, kinek a paplan Én majd egy huszassal fiatalabb vagyok nálad, de én sem tudok sokat menni egyhuzamba. Nekem is jó lenne egy fotel a gépre
ne aggódj,majd meg is talállak
Hát kövezzetek meg,de én amint el tudom adni a Banditát,egy 650-es Burgmant fogok venni! Vagyis a fürgeséget felcserélem a kényelemre! Habár a 650-es "fotellel" simán tudom majd tartani a tempót a túrákon! Csak nekem nem fog zsibogni a valagam,és a szélvédelem pedig fenséges a Burgmanon!
Ja, de ha egyszer eljutunk odáig akkor nem lesz ilyen rövid mint amit ma produkáltál
240km volt ma

leveledet még nem olvastam ,oda még nem jutottam,majd holnap,JÓÓÓ

ha,mondom ,ha mégis elenged szóljál ,neked is gyüjtünk km-et

most pedig iszok egy sört ,jóéccakát,elfáradtam
Mennyi volt a mai termés?

Megkaptad a levelem?

Beszélgettünk asszonykámmal és arra jutottunk, hogy ez így nem mehet tovább, el kell engednünk egymást néha. Én megyek gurulni, asszony meg nemtom
Én csak tippeltem, nem tudok semmi pontosat
Az én órám ma érte el a 68-ezret! Akkor Erik megelőzött!
voltam tegnap felvonulni,lassú menet nagy gázfröccs,kuplung oldali dekli tömítés elszállt,olaj spriccelt ,kis pihi,majd szerelés vagyis nem tudtam mit kitalálni gondoltam megnézem a csavarokat hátha utána tudok húzni,hát bakker nem is keveset ,olaj továbbra is folyt de már nem annyira,igy haza jutottam ,dekli le,papírból ujat vágtam,Palitól kapott pasztával beken és visszaszerelés
Ma kipróbáltam faxa lett ,menet közben megálltam és ellenőriztem töbszőr is
Erik elég sokat tekert bele viszonylag rövid idő alatt olyan 70.000 km környékén jár, de neki 650-es van
Ja Rudi, de ha szóra bírod nagy császár vagy
a bandit.hu-n van egy csóka aki valami 100000km fölött van és most kiváncsiságból szétszedi,hogy hogy néz ki belülről

közbe eszembe jutott a neve a srácnak ,talán Rudi,de Pali ill. Zöldi jobban tudja a sztorit,.majd megírják pontosabban
próbáld meg felvenni a kapcsolatot valamelyik totálbike népítélet írójával. pl. van ott egy 47 ezret futott 1200-as.
Mi az induló árad?
Urak! Kiről tudtok akinek a legtöbb megtett kilométer van a Banditájában?
Üdv! Segítséget kérnék a 250,vagy a 400-as bandithoz. Egy olyan kép kellene nekem amin jól látszanak a karbisortól illetve ahhoz csatlakozó csövek. Köszönöm

Zsoty
Azért nem sírod vissza ugye? Én a banditára gondoltam hogy azt dobozold fel!
A Banditon az egyik legelső dolgom volt egy kétsisakos túradoboz felszerelése amúgy
Már nincs meg, a Banditra cseréltem 2008-ban. Amúgy vettem rá túradobozt is, azzal együtt adtam el. Rengeteg pakolóhely volt benne. A két tükör is úgy volt kialakítva, hogy a kezemet abszolút nem érte menetszél. Kurva kényelmes volt!
Dobozold fel!
Az 500-as Kymcomnak tartósan 120-140 simán ment, 140-ről még simán előztem akár 160-ig ahol még ment volna, se soha nem kajdásztam piros sávba. Az ülés alá pontosan 28 doboz félliteres sör fért el itt meg egy nyamvadt EÜ csomagot is úgy kell betuszakolni....