Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont azt akartam érzékeltetni, hogy nem nyomatékkulccsal húzták a szervízben, és hogy ezt is csak 23Nm-el lenne szabad
mitol van az, hogy ha az elso feket be akarom huzni, akkor ko kemeny (meg sem mozdul a kar), majd utana azonnal beesik arra a szintre hogy lehessen fekezni? nem jo moka, reggel jottem befele es igy jartam, nem tetszett a dolog.
A motorral meg is kell tudni állni..az hogy lefulladás nélkül elindulsz, az azért elég kevéske még

A kis bandit nagyon pörög, sztem könnyen megútálható ( 100-nál 10ezret forog, 140-nél 14ezret..), én biztos nem szeretném
Nosss, ezerrr köszönet mindenkinek !

Sokat segítettetek, akkor pár mondat hogy tiszta legyen minden.

Motoros tapasztalatom abszolut nincs, eddig max havernál 125ös Endurón motorozgattam...
18 vagyok , most rakom le a jogsit... Viszont , akármi jut eszembe az életkoromról, a korom ellenére, abszolut higgadt vérű vagyok, Autóval se volt soha gondom. Viszonylag ( olyat nem lehet mondani hogy valaki rutin nélkül jól motorozik stb ) de amikor életemben először ráültem a 125-s motorra, ( előtte már jó ideje vezzettem autót) igy 1 perc alatt megszoktam a kuplungot, és következő percben, már szépen tudtam , fulladás, csunya váltás nélkül motorozni...
Szóval, nagy motorral se lenne gondom, nagyon óvatosan beletanulok hamar. ugyhogy Devil köszönöm neked is tanácsaid, inkább Ak-s mocikat nézek, legfőképp Gs 500.
Bár a sor 4 azért vonz engem, mert egyszerüen odavagyok , a gyönyörű, egyenletes járásáért, na meg persze ezért:
http://www.youtube.com/watch?v...
( no, persze amint mondtam, száguldozásnak nem vagyok a hive, de a gyönyörű hangjának igen...)
Ami viszont a 1 vgy 2 hengeres gs 500nak, más. inkább darabosabb, és mély chopper jellegű hangja van, még nagyon fordulatnál is ( aztán lehet hogy videón nem jön át annyira...)
bár ezen a videón viszonylag, szép hangja van a gs 500nak:

http://www.youtube.com/watch?v...

Ugyhogy mégegyszer köszi, mindenkinek, mostmár nyitottabb szemmel fogok járni...
( bár picit fáj a szivem a sor4 miatt, de nem szeretném utólag azt mondani: ááá miért nem hallgattam rájuk.......
ezért....
Ez viszont valós - és szép vas is

Gs500
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...


És egy kis Z750-es?
http://www.kepesmotor.hu/kawas...


ER6N?
http://www.hasz
naltauto.com/mo...





Szóval ezek nem régi gépek, nagyobbak is......drágábbak is.
De eladásnál is könnyebb dolgod lenne - hiszen Én is szívesebben vennék egy 750.est - mint egy 250-est - ha mindkettő AK-s
Hát először is, ha találsz forgalmi szerint fojtott GS500-at inkább az mint a banditok.

De ha mindenképp bandit akkor inkább a 400-as. A 250-es hivatalosan nem igen volt kapható Európában, ezért az alkatrész ellátottsága kicsit nehézkes, mivel csak gyári cuccokat tudsz hozzá venni. Emellett öregek, széthajtottak, agyonszerelték őket mindenféle sufi módszerekkel. A 400-asból vannak viszonylag fiatalabb példányok, inkább azokból válogass.

Mivel üres az adatlapod, nem tudom milyen motoros múlttal rendelkezel, de tapasztalatot szerezni nem ilyen japán gépeken kell ,mert sokba fog kerülni, előbb-utóbb.
Hello!

Az utolsó mondatod alapján lebeszélnélek a 250-400 Banditról. szuper kis gépek ezek, és mindannyiunknak, akinek ilyen volt, örök élmény mind, de el kell ismerni, mára az itthoni park nagyon elöregedett, és csak nehézkesen lehet őket szerethető állapotban tartani. Nem akarok olyan bűvszavakkal élni, mint alkatrészellátás, meg belpiac.
Ha tényleg kell egy kezdőmotor, vegyél egy GS500at, ami ugyan nem olyan dögös gép, mint a 250 bandit a csutkakormánnyal, de jó szolgálatot fog tenni a tanuló évek során.
Tény, a kisbanditok (mindkét köbcenti) szuper kis gépek, de van velük baj. Ha van egy kis műszaki vénád, és nem riadsz meg némi szereléstől, vagy hibakereséstől, akkor bele lehet vágni, de lélekben készülj fel.
Ha szeretnél egy olyan gépet, amit ha kitolsz a garázsból egyből indul, akkor a legjobb megoldás egy GS500. Igénytelen a motorja, létezik belőle korlátozottal hajtható, és szépen megy.

Jellemzően ezek a sornégyek nagyon jól bírják a forgatást. Nem nagyon hallani, hogy a blokkal lenne a baj. Általában bosszantó tömítések, vagy elektromos hibák jönnek elő, és amikor azt mondják, hogy egy fesszabályzó 20.000, akkor leseggelsz.

A fogyasztás, lévén a motor élvezeti/luxuscikk, nem nagyon lesz releváns, ezt majd meglátod.

Mint volt kisbandit tulajdonos, ez a javaslatom.
pl erről beszélek:

http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok
/195410/SUZUKI_GSF_250_BANDIT.html



1992-es motor 20.000km-rel?
Na ne mááááár
Olvass vissza pár oldalt, mert ez a kérdés úgy 10-15 oldalanként felmerül.

Azt fogod találni, hogy sem a 250.est de főleg nem a 400-ast nem ajánlja senki.

Ennek oka:
250-es: Régi gép, ki tudja hányadik tulaj, mennyi a valós KM.
Mert ha olyannal adják el, hogy 20-30-40.000km az egyszerű: vicc.
Általában nem széthajtott, hanem MÁR SZÉTHAJTOTT gépek, hiszen minden A-korl-os ezt veszi, vette......
Mivel fiatalabb korosztály - így várható a suffnituningolás is.
Pörgős gép.....


400-as: japán belpiacos, gyémánt árkategória (alkatrészekben)


Szóval Én lebeszélnélek ezekről - de ez a magán véleményem.


AK-ba sok más motor is belefér......nagyon sok suzuki, honda, yamaha is....Nekem Gs500-asom volt.
Persze itt a kérdés, hogy mennyire előírás a sor 4?



Egy tárcsafék?
A GS500-ason is az van....és 180.-nál is megfogja a gépet. Hiszen a féknek többet kell tudnia, mint a motornak.



Szóval moci ügyben Én azt ajánlom, hogy ne motort keress elsőre, hanem AK-s vasat....
Gyüjts össze 20-at.....és utána tudsz vacilálni, hogy akkor mi legyen.
De ha leállsz 2 motornál - akkor beletenyerelhetsz egy rakás kakiba is, oszt abból minden lesz, csak nem élvezetes motorozás.
Mindensetre most nekem is ment a bogár a fülembe- mi mérleg hypochionderek tartsunk össze- úgyhogy a következő adag alkatrészel rendelek gyári tömítést :D
Azért nem, mert az alátét az első meghúzásnál felvesz egyik oldalán a csavar, másik oldalán a blokk egyeletlenségeit. Ha kiveszed és másképp rakod vissza akkor az előző belenyomódások miatt nem tömít ha nincs jól meghúzva.
Egyébként egy ilyen réz alátét bármelyik autós, teherautós boltba kapható kb 100 Ft-ért
Sziasztok!

Motorvásárlás előtt állok, és nagyon jól jönne most a segítségetek!
Szóval, abban a témában kérnék kimerítő választ, hogy...

Akorl. Jogosítványhoz veszek mocit, ugyhogy mindenféleképpen suzuki bandit lesz, mivel 4hengeres mocit, mást nem nagyon találtam ( esetleg ha tudtok, említsétek meg.)
Most nagyon gondolkozom , hogy 250 banditot, vagy 400 banditot vegyek...
A feltételeim a következők...

-Sebességre elég nekem a pálya tempó 130-150km/h...
-Fogyasztása kevés legyen.
-"Tartós" legyen

Nos a következő ellentmondásos befolyásoló tényezőket hallotam:

250-mellett:
-Kevesebbet eszik mint a 400as, mivel kevesebb köbcenti ( nyilván hasonló vezetés mód mellet)
-Ugyanúgy egész jól megy mint a 400-as...

400-mellett:
-Kevesebbet eszik mint a 250-es , mivel ezt nem kell 10000 felé húzni hogy jól gyorsuljon... kevesebb fordulatszám=kevesebb benya...
-Ebből adódóan sokkal tartósabb a motor, mert nem kell szétpörgetni, hogy szépen gyorsuljon...
-Sokkal biztonságosabb mint a 250-es, mivel ez már dupla tárcsafékes, stb.

Nos, akkor kérem valaki rakjon rendet a fejemben... Most melyik eszik kevesebbet ? első keréken 1 tárcsafék elég megfogni egy 250-es , 130-al robogó motort ?
Melyik tartósabb normál használat mellet ?
Hangra mindkettő hasonlóan szép ugye?
( illetve egy off kérdés... bocsánat, de ezek nagyon fontosak nekem, melyiknek mi az előnye hátránya:
250 vagy 400 ccm-es 1 hengeres motor...
250 vagy 400 ccm-es 2 hengeres motor
250 vgy 400 ccm-es 4 hengeres motor...

Előre is nagyon köszönöm a válaszokat, első motor lesz, és nagyon sokáig szeretném róni az utakat vele, nem mindegy mire adok ki, 3-4-500 ezret...
Ricsi...
Ez esetben zöldi felvetése tetszik.
Miért is nem fog tömíteni, ha ugyanazzal a nyomatékkal húzzuk le a tömörebb tömítést?
Attól, hogy az vékonyabb, még nem kellene nagyobb erővel szorítani, hogy a felülete tömítsen...
A felületét ígyis, úgyis ugyanolyan erő terheli, csak kicsit bentebb kezd el fogni a csavar...
http://www.fuldugo.hu/Magazin/...

http://www.fuldugo.hu/Magazin/...


Minidg mondtam, a Schubert a király, ha az ember nem akar füldugóval baszkurálni :D
attól nem szakad meg legfeljebb nem tömít.......inkább az amit írtam, hogy mindig egy kicsit túlhúzva és egyszercsak kakukk.....csak az utóbbi 3 hétben 6 ilyen történetem volt....
Biztos én vagyok a sík, de attól, hogy összébb "zömült" egy tömítés, és a nyomatékklulccsal 23Nm-rel húzom le a csavart, attól miért szakad meg?
Köszi.
Na ja, innentől már csak kézügyesség és bevállalás kérdése....
Nekem 650-.es van, de ugyan ez....
70-80-nál az első.....
120-130.-nál a második.....
180 környékén a harmadik......
210-220 környékén a negyedik......és ekkor kezd villogni az utolsó, amikor 13,5L megy bele.


Persze sokat számít, hogy tényleg mi a menet, és főleg, hogy meddig tankolok?
Mert ha középállványon tankolok, pisztoly kiakadásig, akkor még simán megy bele 1-1,5L csak azt már szép lassan kell belenyomni.


Volt, hogy ez az utolsó egység 280km-nél jött csak......már azt hittem elromlott a szintjelző:-))))
Pedig csak hegyes-vidékes-menet volt, ahol ugye nyugi van.
Szia!

sajnos az nincs...

Üdv Kill.
Szia!

jelenleg GSF -re csak:

KIPUFOGÓ-DOB, COBRA, KEREK ALU, GSF 1200-ra van, ennek ára eredeti ára: 76 ezer volt, én most eladom: 47 ezerért.

De sajnos a 600-ra nincs jelenleg se rendszerem, se megfelelő dobom!
GSX-R-re tömérdek mennyiségben...

Sajnálom!

Üdv KillBill.
Alulról csinálva lefelé jön a spén, az a kis alu reszelék pedig ami bent marad, az nem csinál gondot. A legfontosabb inkább az , hogy amikor letörik a helicoil véhét, azt ki kell piszkálni egy kis mágnessel.
Szerintem.
Így van, erre is a 23Nm vonatkozik, de mivel nem cserélik alatta a tömítést, ezért mindíg egyre jobban meghúzzák, hogy tömítsen, a vége aztán ez!
Köszi, ki fogom próbálni