Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van egy eladó ülésen, 1200 Banditra...azé' mennyit adsz?
Meg tudná nekem valaki mondani, a K7-es 650-es bandit olaljeresztő csavarjának menet adatait?
Sziasztok!

Bocsánat, hogy így rátok török!

Rengeteg eladó Suzuki alkatrészem van!
Újak!
pl:
link

Mindet nem tudtam feltenni, de sok van...

Üdv KillBill.
Zoliék most szerveznek, jövő hét végére egy osztrák karikát, 2 napos SZ-V, ha érdekel...én megyek...
Az olajcseré témához szólnék: egy normális olaj+szűrő 10e-ből megvan. A csere nem egy bonyolult dolog, valszeg mindenki meg tudja csinálni maga. 10e-ből kb 400 km-t lehet motorozni ha csak a benzint számoljuk, ennyit szerintem rá lehet szánni 6000 km-enként
Jaj rossz helyen szóltam, ne haragudj nem tudtam, hogy motorszerelő vagy! Akkor majd egy szinkron állításra megkérhetlek majd! Épen ideje lenne már de csak a szelephézag beállítása után!
Egy közepes teszter 30-40rugó körül egy jobb 120 rugó körül van....végülis pár állítás után bejön az ára...szoktam amúgy nyíregyre járni és méricskélek helyben alkalmanként.....
Azt el is felejtetem a nyomaté kulcsot azért beszereztem a megspórolt pénzből!
Én csak olaj és levegőszűrő cseréről beszéltem! Természetesen nem fogok megvenni minden egyes műszert a motorhoz. Nem lenne az gazdaságos, hogy egy szinkron állításhoz beszerezem a technikát. Persze ha lenne azt is el tudnám végezni rajta!
Rendben, de ha Neked lenne szervized mennyiért csinálnád meg? A szinkront is ellenőrizted, TPS-t? Ha beáll valami a gépben megtudod oldani otthon?...amúgy sokan meg tudják csinálják maguk így ez csak kérdés, de még többen nem....épp tegnap 2-en hívtak, hogy tudnák megoldani a beleszakadt olajleeresztő menetét a túlhúzás miatt és nemrég gyertyamenetnél volt ugyanez.....mindent meg lehet oldani otthon is csak akkor úgy kell ahogy azt a szervizben is teszik....párszor lehet túlhúzni egy menetet, de a 4-5.-nél már meg fog szakadni.....
Persze amit a gyár előír! Csak hogy érzékeltessem az árakat egy barátom 12-ezres szervizbe munkadíjal együtt 28-ezer forint ott hagyott ott. Mindez saját magamnak csinálva 15-ezer forintba kerül.
De annak semmi köze a cserékhez.....csináld meg magad, de akkor amikor a manual előírja....
Igen de a rezsiórákat azt nálunk határozzák meg!
jaja.
A szervizeknek tök mindegy, nem a magyar forgalmazó határoza meg az intervíllumokart hanem a gyár......japánban is ugyanaz mint bárhol máshol a világon...
Tényleg, a Tiéd 12000-nél volt...és a szinkronon kellett állítani....
A suzu mindig érzékeny volt az olajcserére....ha nem tartották be akkor elkezdte csipegetni.......a többit érzés szerint, gyertya nem annyira gond mert kárt nem okoz, a szinkron szintén, a tps ugyanúgy, de az olaj fontos....szerintem
A kamionomban 60000km az olajcsere, az újabbakban 100000 vagy még több....mivel az előző gazda betartotta az utasítást és nem húzta ki tovább most van benne 1milla km és a legutóbbi olajcsere 40000km-rel ezelőtt volt és eddig 2l olajat evett meg a turbós 12500ccm-es motor........ugyanilyen motoros gép kollégánál zabálja az olajat igaz, ott nincs csere csak akkor ha már csattog a motor...
Igen abban egyetértek veled, hogy nem mindegy hogyan használják a motort! De azért egy kicsit a szervizek lehúzása is nyom a lapban. Én magamnak csinálom nem kevés pénzt megspórolva! És a spórolt pénzt beletankolva inkább elmotorozom mint, hogy a szervizekben hagytam azt.
nalam is jo, hogy volt gyertyacsere...
3éve az Audi a kocsi szervizperiódusát egészen egyszerűen megduplázta. Egyik intervallum után rátelefonáltak a főnökre, hogy mostantól duplája a periódus, és kész.
Hogy mi alapján határozzák meg? Nem tudom...
A Hyo-nak pedig 4000-ként kell olajat cserélni.......az, hogy melyik gyártó mennyire becsüli meg azt, hogy milyen intervallumban mit kell cserélni az valószínüleg valamilyen mérlegelés tárgyát képezte......a yamahánál sem minden típusnál 10000km van amelyik szintén 6000.......persze mindenki akkor cserél bármit amikor jónak látja, de láttam gondos gazdánál pedig a gép hajtva volt 100000 feletti futást teljesen gond mentesen és láttam túramotorost aki ugyan nem ment vadul sosem de a csereperiódusokat nem tartotta be és 40000-nél belenyúlás volt a blokkba.....de tényleg mindenki azt csinál amit akar csak azt írtam be, hogy mit kéne elvégezni a manual szerint...
Az meg feketébb érdekes, hogy a Yamaha motorkerékpárnak az olaj csereperiódusa 10-ezer kilométerenként van előírva! A Suzuki motorokba meg 6-ezrenként kel cserélni az olajat. Ha valaki meg tudná fogalmazni, hogy minek ez a 4-ezres eltérés annak megköszönném szakmai tudását!
Hát ha a szervízkiírást veszed alapul amit a ferdeszeműek adtak ki akkor kéne..................ha saját kútfőből megy akkor lehet későbbis.
mert elő van írva és aki néha tépkedi kicsit annak kell is nem beszélve arról, hogy itt azt hiszem az újakról beszélünk amiknek a tps gyárilag is szokott rossz helyen lenni, arra is ránézni 5 perc, de érdemes és a szinkron csak akkor jó ha az ISC Controllert is használják hozzá.....persze van akinek 36000-nél sem volt rossz..