Romániában előfordult velem, hogy a Bőzödújfalut körülvevő hol macskaköves,hol zúzottköves poros út után összevissza járt és pöfögött durrogott a mocim.Néhány tíz perces keresgélés után megtaláltuk a hibát. Az injektorsor csatija kicsit szétrázódott és beporosodott Tisztítás újraösszedugás és olyan lett mint új korában.
A csatlakozók, tehát tudnak meglepetést okozni!
Az kizárt, Nekem is az van.Ugyanúgy működik mint egy rendes fék, csak alaphelyzetből indulva nem olyan beton kemény. Kicsit nehezebben érzékelhető a nyomáspontja a normál fékhez képest.Viszont sokszor volt már Nálam életmentő hatása, vizes úton vészfékezésnél.
Egyszer ki kéne próbálni, hogyha elektronikusan kiiktatom, akkor ugyanolyan lenne-e mint a másik. Ha igen, akkor el tudom képzelni, hogy Taylornak a rázós úton, esetleg ilyen elektronikus kontaktproblémája lehetett, ami miatt betonkemény lett, mint egy rendes fék.
Szerintem.
Én töredezett, kátyús úton szoktam érezni, amit te mondasz. Én viszont érzem, hogy az ABS asztatja a kart. Amint átszalad a kerék a kátyún, megvan a fék, és minden rendben. Már egészen hozzászoktam.
jogos a válaszod, de nálam a motor szerencsére élvezeti cikk, nem pedig általános közlekedési. Erre a két hétre akkor emlékszem mikor a szelephézagoló korongokat vettem hozzá, plusz valami gumi alkatrészeket a karbiba... de hozzáteszem ez január elején volt, és nálam november végétől március elejéig szunyókál a kislány.. ugyhogy ezt a két hetet meg sem éreztem! :) Más alkatrész ellátással nem volt problémám... a kopók mint pl olaj, szűrők, lánc, szimeringek, stb.. mind mind készleten vannak mindenhol. Sőt egy ismerősömnek voltak komoly elektronikai problémái, bontóba talált mindent, egy hét alatt szinte az egész elektronika ki lett cserélve, normál áron... persze a bolti gondolom horror lett volna.
ha tudnam akkor pontosabban leirtam volna. en annyit erzekelek, hogy amikor fekezni akarok, elso mozdulatra nem tudom behuzni a kart (kvazi akad), de utana azonnal mukodik is.
ezt a hibat sajna nem tudom reprodukalni, ma volt eloszor (es eddig utoljara).
szorul a fekkar? nemtudom, mire gondolsz. ez a jelenseg most volt eloszor. utana atjottem a varoson es tobbszor nem jott elo. persze ezek utan barmikor megtortenhet...
csak kicsit belevau... azt az indokot magamból kiindulva cáfolnám hogy aranyárba mozog a fenttartás! (habár hozzáteszem csak saját magam tapasztalataira tudok támaszkodni) Én eddig bármit vettem rá/hozzá, 1-2 héten belül lett minden és még gyáriból is elérhető áron (ha azt vesszük alapul hogy a motorozás eleve drága hobbi) hozzá jutottam. Persze őrületes műtétre sosem került sor, olajat gyertyát, meg légszűrőt meg mindenhol lehet kapni!
Egy biztos ha hosszútávra tervezel 250est ne vegyél!
1 hamar kinövöd igényled majd a nagyobbat (legalább egy lépcsőfokkal)
2 ha kevesebbet is eszik mint egy 400as (amit kétlek), akkor a megspórólt pénzt bőven elvered szervizre...
mellékesen, én 7 éve boldogitom az enyémet és ő is engem! De hozzáteszem ez ritkaság a konténeres banditok között! Adatlapomon lsd hirdetés!
Am ezek a paraméterek alapján eR6n gs... de ezek nem néznek olyan jól ki mint a bandit... és ritka belőluk is amit AKval vezethetsz!
A csatlakozók, tehát tudnak meglepetést okozni!