Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tank alatti toldó-csatlakozót pucold meg és kontakt-spray-zd be! Egyből pontos lesz a tank visszajelződ.
Throttle Position Senzor
Gázállás érzékelő.
Köszi a jóindulatodat, nem is ezek miatt viszem. A pecsét kellene a szervizkönyvbe, meg a szinkron. (A gyertyacsere szerintem sem időszerű még, a hűtőfolyadékcseréről nem is beszélve.) Ugyanis alapjáraton "röfög" a vas, mint 1 rossz IFA. Kíváncsi vagyok, ez normális-e.
Amúgy a Carmo-nál tokkal-vonóval 31 pénzt mondtak. A gyertyacsere +10 lenne.
Világosítsatok fel, mi az a TPS?
És a kuplungnál, bár amióta van nyomatéksokszorozóm azóta inkább azt használom, sokkal kíméletesebb mint a légkulcs és nincs előtte akadály......
Fasza.
Motoron nem használom a kerékhez, egy anyáért nem érdemes előcuccolni, csak mikor a két kocsin cserélek téli/nyári kereket. Motoron csak a kislánckerékhez ideális, mert azt nagy szívás leszedni nélküle.
Én leszedésre 4-esen használom, vissza meg 1-esen, aztán tovább nyomatékkulccsal
.
a váltó lehet, hogy "ledarálja", de a hajtókar és a vezérlés megsínylené....
Hát igen, akkor nagyon ki kellene mosni valahogy. Az mondjuk előnyös, hogy "csak" alu marad, ha marad, azt talán könnyebben ledarálja, cserébe nem gyűjti össze a mágnes.
Légkulccsal amin nem állítja a nyomatékot(mindegyiken lehet) és alapból 1000nm körüli, hogy mindent leszedjen.....nekem csak 300nm-es van és csak leszedésre használom........volt olyan SV amin a hátsó kereket légkulccsal húzták meg és összeszopta a villát és a kerék közepét.....és ez nem ritka....
Vagy nem a fedélen van? Most hirtelen nem emléxem, a Simson volt a fejemben, ahol a fedélen van. Akkor szét kéne szedni a blokkot. Ajjaj.
Na jó, de itt pillanatnyilag arról van szó, hogy Erik nem akar bontást....
Ha leszedés nélkül próbálkoznának, akkor már fordulnék is sarkon.
Hogy a p***ba húzza meg a gumis "szerelő" a kerékanyát úgy, hogy leszereléskor eltörik a félcollos fix krovaszár? Igaz, hogy kénytelen voltam csövet húzni rá, de még így sem jött le, akkor meg még nem volt légkulcsom.
Mondjuk egy vaszély van a helyén történő fúrkálással......nehéz úgy csinálni, hogy spén ne kerüljön belülre is ami nem tesz jót a motornak.......
Ne a kijelzőt nézegesd, majd 2-3 tankolás után számold ki, meglátod nem lesz az 6-nál több
Nekem a régi görbevázas lég-olajos van, annak mutatós benzinszint mérője van, amikor eléri a piros mezőt akkor van kb félig
Először engem is zavart, de kitapasztaltam és már nem izgat.
Nagyon könnyen.....pár olajcsere amiknél csak mindig egy picit van túhúzva és egyszercsak megszalad......gyertya ugyanez....
Én ezt nem értem Szétszedtem, összeraktam már dolgot életembe és M8-nál nagyobb menetet még soha nem szakítottam meg. Hogy a büdös p****ba, lehet egy olajleeresztőt így megtépni? Jó tudom, hogy aluba tekeredik, de akkor is az van vagy 12-es menet.
250-300 km-re tankolok 15 litert.
Remélem nem. :)
Miért? Te szoktál venni vignyettát a pályára? Soha nem vettem még motorral pályára nyalókát!
Régebben 5,5; mostanában inkább 6.
Most teszed fel a ZVM-et? Nem rozsdásodott meg?
Én 6-ból kijövök, ha kicsit zavargálom akkor is.
Sziasztok!

Inkább az 1250-es gazdikat kérdezném.
Mennyi eszik a Tietek?Mert én sokalom az enyémnek.Ma tankoltam,71km után már elment egy egység a kijelzön,de már a második is közbe közbe elment.
Kb.120-al mentem városon kivül.Nem huzattam neki,3000környékén váltottam.
Vagy ez normális?
Tükörszár hosszabbító?