Én arra leszek kíváncsi, hogy az autópálya és Makó közt mennyi baleset lesz.
Engem elég közelről érint, mert arra buszozok.
(nem mint utas, hanem én vezetem) már előre félek a sok baromtól mikor még aszt hiszi még a pályán van és tolja neki mint az állat.
Köszi, most nem, túl sűrű a programom. Még a tali előtt rendbe kell tenni a motort is, olajcsere/lánccsere szelephézag, meg ilyesmi. Utána héten meg Szlovákiában GSX-talira is megyek.
Jól kib.sztak akkor a marosleleiekkel. Odatették a szájukba az autópályát, meg a hidat szeged felé. Aztán csórikáim kerülhetnek továbbra is derekasan, amikor havi 1szer be akarnak jönni a városba
Legalább a város, meg a 43-as makóig üres lesz
Én fél 5 felé jártam a 47esen lévő csomópontál..akkor még nem engedtek fel.. így legálisan nem tudtam még végigmenni rajta..és valószínű csak ezért pályamatricát se fogok venni
Helló.
Július végén voltunk 6 napot Csíkszereda mellett - Lázárfalván. Az utak nagyon jók (a magyar viszonyokhoz képest), persze ott is vannak sz@r kátyús utak, Főleg Hargita megyében. És egyre nagyon figyelj(jetek) ha kimentek, szinte minden második településen, mérnek a fakabátok. És ellentétben a mi "szervünkkel" ott behajtják a büntit elveszik a irataidat vagy motor forgalmiját és kocoghatsz befizetni a csekket utána vissza a szervhez a papírjaidért (tapasztalat).
Nem tudom fejből......ha kiveszed a csavart rögtön meglátod....behajtód van?....én épp ezért nem vettem szettet mert az nagyon drága és a néhány menet miatt inkább irány a gépműhely.......
Pont ezért kellene a menet mérete, hogy megvegyem a megfelelőt, és ne kelljen megvenni az egész heli-készletet.
Egyébként kilőni nem tudja, mert azért maradt benne menet , csak nem lehet nyomatékra húzni, ezért kell a + tömítés, hogy ne szivárogjon.
Már 15e-t mentem így, de akkor is meg kell csinálni!
Ha elviszed egy olyan szervizbe ahol van akna akkor a helyén meg helicoil-ozzák párezerért vagy gépműhely ahol felborítva ugyanezt megcsinálják....én is ezt teszem az ilyenekkel....az olajleeresztővel nem érdemes játszani, ha hirtelen elengedi magát akkor jó esetben csak a motorban lesz kár míg leáll, de a gumi alá ömlő olajon hatalmasat lehet zakózni....
Nekem az utolsó, a 2 éves szervíznél történhetett a túlhúzás, mert amikor otthon Én cseréltem először, akkor a kitekeréskor már a teknő menetével együtt jött a csavar. Ez az 54ezres szervíznél volt, azóta én 2X cseréltem kenderrel és teflon szalaggal tömítve, de most már szeretnék pontot tenni a végére!
Hello !
Olvastam,hogy Erdélyben jártál tavaly júliusban és ezzel kapcsolatban lenne kérdésem,hogy hó elején illetve végén voltatok.Én is tervezek egy karikát(kb: 7nap) (júliusban,vagy augusztusban)Székelyföldön,fogarasokban, és nem szeretnék végig ázni.Esetleg tudnál küldeni pár linket,ahol az időjárással kapcsolatban tájékozódhatok. Előre is kösz.
Nem szóltál rossz helyen rossz embernek....csak én próbáltam ebből megélni és nem jött össze......nem lehet annyit elkérni amennyiből fenn lehet tartani egy szervizt.......ha járok felétek felírom és nálam lesz a teszter....bár hétközben a kamionban van mert akármerre járok valakinek épp jól jön...
Szia Erik abban biztos vagyok, hogy a menetszám emelkedése sűrűbb mint ami Suzuki Swiftbe kel. Azért írok Suzuki Swiftbe valót mert volt olyan aki esztergáltatott hagyományos menetűt és azóta a Swift olajszűrőjét használja a bandithoz! Azt már nem írom hogy miért.
Én eladok, nem veszek...
Mint látod áru készletem, már van...
A viccet félre téve, ha szükségetek van valamire szóljatok, ha van olcsón adom. Küldök fotót, megnézheted, ha tetszik, akkor megveszed, ha nem-nem...
Üdv KillBill.
Engem elég közelről érint, mert arra buszozok.
(nem mint utas, hanem én vezetem) már előre félek a sok baromtól mikor még aszt hiszi még a pályán van és tolja neki mint az állat.