A bukó-szélzaj témához: azt elfelejtettem, hogy én füldugót használok. Füldugó nélkül szerintem a sokszázezres bukó is alkalmatlan közlekedésre. Én nagyon kényes vagyok a zajokra (ezért is rühellem a sportdobokat), így ha pár utcányit gurulok, akkor is bedugom a fülem.
Kinti fórumokon azt olvastam, hogy többen panaszkodnak a shoei zajcsökkentőjére. Egyébként drága is meg csak shoeira jó
A windjammer postaköltséggel együtt 3800Ft és univerzális. Lehet hétvégéig meg is jön, majd beszámolok.
Csupasz motoron 120 felett tök mindegy milyen bukóban vagy, mivel telibe kapod a szelet sokkal nagyobb erők érnek. Viszont egyértelműen kissebb a szélzaj csupasz motoron, legalábbis nekem a Banditomon így volt, viszont 120 felett már küzdeni kellett az erőkkel. A Gixeren nagyobb a zaj (pont a bukóra tereli a szelet a plexi), viszont 200-ig szinte egy kézzel lehet gurulni 200-tól már rá kell hajolni a tankra.
A Nitro-t azért vettem, mert egy ismerősőm ilyet használ évek óta. Nem mondom, hogy minőségben akkora szám (az 50k-s HJC sokkal-sokkal igényesebb), viszont kényelemre és súlyra (1300g) tökéletes. Én úgy vagyok vele, ha ezt a szezont kibírja nekem már megérte. Inkább veszek 25-ért évente bukót mint sok évre 100k+-ért egyet, mivel eszem ágában sincs évekig ugyanabban a bukóban lenni.
Hát az én bukómmal az a fő baj, hogy tartós 120 feletti tempónál annyira tépi a szél, hogy az borzasztó és mivel a gépem csupasz, ez elég baj. Zöldi és Tsanyi elmondása szerint egy jó bukóban nincsenek ilyen gondok. Shoei bukókat néztem, viszont az árak eléggé el vannak szaladva, bár mostanában kaptam elég kedvező ajánlatot Qwest-re, még mindig sok. Ez a nitro elég jól hangzik, kíváncsi lennék, hogy nagy tempónál milyen a szél hatása rá. Bár a gixeren van szélvédő de gondolom az is csak akkor ér valamit ha lefekszel a tankra. Vagy nem?
Szia laller80!
Remélem az eljárás alkalmazásával megggyógyul a lötyögő szemű Bandit!
Sajna a rotor kérdésben nem tudok segíteni! Talán érdeklődj bontóban. Gondolom ott jutányosabban hozzá lehet jutni!?
Tehetnél fel egy-két fotót és adatot a nem túl részletes adatlapodra! Üdv.
Köszönöm válaszodat, holnap el is végzem ezt a műveletet, had álljon csak mereven :)
Az első lánckerekem védőjét leszedtem, mondom megnézem mi lehet a bibi, mert kb 20 km/h-t csal az órám. A fedél levétele után láttam, hogy sajna a rotor 4 pöckéből 1 le van törve. Holnap megrendelem, csak nem csillagászati áron adják, vagy valakinek egy plusz eladó?
Szia!
A plexit a Louisban vettem Bécsben,és teljesen jó kb. 7cm-rel magasabb mint az eredeti, most már inkább olyat vennék amin van külön állítható szélterelő!
A maradandó csillogó hatást egy Motul tisztító spray használatával tudom elérni,amivel havonta egyszer át szoktam törölgetni a vasat!
Ez a spray egyfajta fényesítő hatást is ad ápolás után,illetve egy védő réteget is!
Nem tudom, hogy hol lehet kapni a megyében..vagy itthon. Az enyém Németországban lett megvásárolva. Ha a kinti árakból indulunk ki olyan 7ezer ft körül lehet itthon.
Szia laller80!
Pontosan, ahogyan mondod! Az a gond, hogy szerintem eléggé nehéz a vastag lencsék miatt a lámpatest (így a fejidom) és a gyalázatos utak miatt az a szilent egy idő után kikopik és lötyög a csapon! Én az enyémen annó kiszereltem és egyszerűen a csapra szigetelőszalagot tekerve (amennyit befogadott) összeraktam! Tudom, hogy nem egy szakszerű megoldás, de nekem amíg használtam tökéletes volt! Úgy állt, utána mint Katiban a gyerek! Szerintem egy próbát Neked is megér!
És itt Csongrád m.-be lehet kapni?
Ha igen -hol? és ?Ft
Ha te azt mondod jó elhiszem, a fényképeidet nézve jártál már pár helyen, akarom mondani: -JÓ PÁR HELYEN
A windjammer postaköltséggel együtt 3800Ft és univerzális. Lehet hétvégéig meg is jön, majd beszámolok.
A Nitro-t azért vettem, mert egy ismerősőm ilyet használ évek óta. Nem mondom, hogy minőségben akkora szám (az 50k-s HJC sokkal-sokkal igényesebb), viszont kényelemre és súlyra (1300g) tökéletes. Én úgy vagyok vele, ha ezt a szezont kibírja nekem már megérte. Inkább veszek 25-ért évente bukót mint sok évre 100k+-ért egyet, mivel eszem ágában sincs évekig ugyanabban a bukóban lenni.
Remélem az eljárás alkalmazásával megggyógyul a lötyögő szemű Bandit!
Sajna a rotor kérdésben nem tudok segíteni! Talán érdeklődj bontóban. Gondolom ott jutányosabban hozzá lehet jutni!?
Tehetnél fel egy-két fotót és adatot a nem túl részletes adatlapodra! Üdv.
Az első lánckerekem védőjét leszedtem, mondom megnézem mi lehet a bibi, mert kb 20 km/h-t csal az órám. A fedél levétele után láttam, hogy sajna a rotor 4 pöckéből 1 le van törve. Holnap megrendelem, csak nem csillagászati áron adják, vagy valakinek egy plusz eladó?
A plexit a Louisban vettem Bécsben,és teljesen jó kb. 7cm-rel magasabb mint az eredeti, most már inkább olyat vennék amin van külön állítható szélterelő!
A maradandó csillogó hatást egy Motul tisztító spray használatával tudom elérni,amivel havonta egyszer át szoktam törölgetni a vasat!
Ez a spray egyfajta fényesítő hatást is ad ápolás után,illetve egy védő réteget is!
Grat a gépedhez!Lenne pár kérdésem.
Milyen plexi van a gépen?Vélemény róla?
Illetve mivel tisztítod,ápolod a vasat,hogy ilyen tiszta,csillogó?
Köszi.
Üdv.Geri
Pontosan, ahogyan mondod! Az a gond, hogy szerintem eléggé nehéz a vastag lencsék miatt a lámpatest (így a fejidom) és a gyalázatos utak miatt az a szilent egy idő után kikopik és lötyög a csapon! Én az enyémen annó kiszereltem és egyszerűen a csapra szigetelőszalagot tekerve (amennyit befogadott) összeraktam! Tudom, hogy nem egy szakszerű megoldás, de nekem amíg használtam tökéletes volt! Úgy állt, utána mint Katiban a gyerek! Szerintem egy próbát Neked is megér!
Ha igen -hol? és ?Ft
Ha te azt mondod jó elhiszem, a fényképeidet nézve jártál már pár helyen, akarom mondani: -JÓ PÁR HELYEN