Szóval - mivel gondolom aki kiírta hol lakik, az nem akarja titkolni - kigyűjtöttem ki hol lakik, íme:
Isti, aki csináltatja, ő Pellérden, Pécs mellett.
A többiek:
Erik - Budapest
Dawntez - Budapest
Arron - Budapest
Csomy - Budapest
Karika - Dél Pest megye (hogy hol, azt nem tudom)
Mikuni - Püspökladány
Geri - Celldömölk
György - Jánkmajtis
Andersen - Csongrád megye (nem tudom hol)
Kruska - Csongrád megye (nem tudom hol)
Daty - Izsófalva
Tehát a 11 emberből 5 Bp.
Ha pl. én meg elgurulnék Miskolcra, vagy mittomén, akkor már közelebb lennénk egymáshoz.
Szerintem ha onnét eljön valaki, az el tudja vinni a többieknek is.
A többiek meg majd nyilatkoznak, hogy el akarnak e jönni érte egy gurulás keretén belül, vagy postázzam nekik.
Ja ha már így benne vagyok.
Egy 5let.
Anno, amikor a DL klubot megalakítottam, csináltunk egy térképet, ahol mindenkit bejelöltünk - mármint aki akarta - hogy hol lakik.
Most is csinál6nánk egyet, és legalább, ha gurulnánk Magyarországon erre-arra, tudnánk, kit hol tudnánk felkeresni személyesen.
"Egy kis "adalék" a tükörhosszabbító-talp felszereléséhez:
Mint már írtam, előre szerezzetek be a gyáritól 40mm-rel hosszabb imbuszcsavarokat és ha megjön a cucc, ellenőrizzétek le, mennyire pontos a lyukak helyzete a talpon. Én csak simán felszereltem és utána vettem észre, hogy picit a talp és a tükör alja nem áll pontosan egymáson. A megoldás az, hogy 1mm-rel nagyobb fúróval a talpat át kell fúrni, hogy meghúzás előtt a talpat össze lehessen "lőni" a tükörrel. Nálam végül is nem annyira zavaró a dolog, azóta is úgy megyek vele, nem látványos a különbség, lusta is vagyok leszerelni és megcsinálni. A képet a nagyon nézitek, észrevehetitek azt amiről beszéltem."
Neked, és természetesen mindenkinek akinek még nem tiszta, 5.000 azaz ötös ezer Ft postával együtt egy pár tükörhosszabbító!
Ez a posta azt takarja, hogy ha kész a cucc, Isti leküldi nekem az egészet!
A továbbpostázásról meg majd beszélünk, annál is inkább, mert vannak páran akik eljönnek érte személyesen, és természetesen - ha jól gondolom - elviszik azoknak is, akik a közelükben laknak!
Ja, és természetesen én is tudok gurulni az "átvevők" felé egy kicsit, hogy hamarabb ideérjenek!
Üdv!
A 12 pár hosszabbító meg van rendelve, lehet utalni az 5.000 Ft/pár árat.
Az Isti számlaszáma szerintem nem publikus - mint ahogy szerintem egyikünké sem - ezért aki rendelt, kérem írjon egy mailt a d.aty@freemail.hu címre, hogy elküldhessem neki az utalási adatokat!
Az ívek szerintem rendben vannak Kakucson, nem éreztem magam körforgalomban
Hogyan tudom megállapítani, hogy nem gyári kutyacsont van a motoron?
Még arra gondoltam, hogy a Dunlop Qualifier Sportmaxnak ilyen furcsa profilja. Használta valaki más is ezt az abroncsot?
Valami ellentmondás van a dologban. A majrécsíknak előbb kellene eltűnnie, mint a lábtartónak leérnie. Esetleg attól érhet le előbb ha az ív ki van emelve és pont nem jó irányba. Tudod vannak azok a verseny pályák amiknél az ív majdnem függőleges. Viszont pl a körforgalmak nagy része pont a másik irányba van kiemelve, ezért is eszi jobban a gumik oldalát és a lábtartó vagy a csizma orra is hamar leér
Egyébként a bandit egy túra gép, ha karcolgatni akarsz a pályán, vegyél egy gixert mint Scotty, azon nem fog leérni a lábtartó
A "versenyzősen" kicsit erős megfogalmazás arra, amit csinálok , de inkább erre hasonlít amivel próbálkozok. A térdkoptatót nem sikerült megkarcolnom, mert egy picit dönteni kellett volna még a motort.
Továbbá kérdéses, hogy hogy helyezkedsz el a motoron a kanyarban. Ha rendőrösen, a motort letolva a földre, a tested fenn marad, akkor ugyanolyan sebességnél, és ívnél a motor sokkal lejjebb kerül.
Ennek ellentéte, a versenyzős tartás, amikor a motor van feljebb, a pilóta meg lóg rajta. Itt a motort már nem lehet lejjebb dönteni, de az ív, meg a sebesség ezt kívánná. Ilyenkor kell "kiülni".
Gyári 160-as van hátul. Most akkor elbizonytalanodtam Lábtartókat csúnyán ledaráltam, de egy bő fél centis rinya csíkom még van. Mondjuk, ami igazán meglepett, amikor leért a kipufogó. Azon gondolkodom, hogy lehet rövidebb kutyacsont van ezen a gépen? Mondjuk ezt nem mondta az előző tulaj, illetve úgy érzem elég magasan ülök a gs500-hoz képest.
Hello.
Nekem az 1250es van, és egyszer sem sikerült még lekarcolnom a lábtartót, és nincs rinyacsíkom (most van, de szezon végén nem volt). Voltam Kakucson is, atom melegben, de nem ment le. Javaslom, nézd meg hova van állítva a hátsó rugóstagod. Nekem a legkeményebben, 7esen van, így a motor mindig magasan marad. Ha puhán van, akkor a kanyarban összeül a gép, és akkor hamar leér a lábtartó.
Ha mindenáron módosítani akarsz, akkor cserélj kutyacsontot, emeld meg vele a moci hátulját. Itt a fórumon ilyen zöldinek van, az tuti. Azt hiszem, fordított arány van. Nagyobb kutyacsont ültet, és a kissebb emel.
Isti, aki csináltatja, ő Pellérden, Pécs mellett.
A többiek:
Erik - Budapest
Dawntez - Budapest
Arron - Budapest
Csomy - Budapest
Karika - Dél Pest megye (hogy hol, azt nem tudom)
Mikuni - Püspökladány
Geri - Celldömölk
György - Jánkmajtis
Andersen - Csongrád megye (nem tudom hol)
Kruska - Csongrád megye (nem tudom hol)
Daty - Izsófalva
Tehát a 11 emberből 5 Bp.
Ha pl. én meg elgurulnék Miskolcra, vagy mittomén, akkor már közelebb lennénk egymáshoz.
Szerintem ha onnét eljön valaki, az el tudja vinni a többieknek is.
A többiek meg majd nyilatkoznak, hogy el akarnak e jönni érte egy gurulás keretén belül, vagy postázzam nekik.
Ja ha már így benne vagyok.
Egy 5let.
Anno, amikor a DL klubot megalakítottam, csináltunk egy térképet, ahol mindenkit bejelöltünk - mármint aki akarta - hogy hol lakik.
Most is csinál6nánk egyet, és legalább, ha gurulnánk Magyarországon erre-arra, tudnánk, kit hol tudnánk felkeresni személyesen.
Üdv!
Daty