Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval - mivel gondolom aki kiírta hol lakik, az nem akarja titkolni - kigyűjtöttem ki hol lakik, íme:

Isti, aki csináltatja, ő Pellérden, Pécs mellett.

A többiek:

Erik - Budapest
Dawntez - Budapest
Arron - Budapest
Csomy - Budapest
Karika - Dél Pest megye (hogy hol, azt nem tudom)
Mikuni - Püspökladány
Geri - Celldömölk
György - Jánkmajtis
Andersen - Csongrád megye (nem tudom hol)
Kruska - Csongrád megye (nem tudom hol)
Daty - Izsófalva

Tehát a 11 emberből 5 Bp.
Ha pl. én meg elgurulnék Miskolcra, vagy mittomén, akkor már közelebb lennénk egymáshoz.
Szerintem ha onnét eljön valaki, az el tudja vinni a többieknek is.
A többiek meg majd nyilatkoznak, hogy el akarnak e jönni érte egy gurulás keretén belül, vagy postázzam nekik.

Ja ha már így benne vagyok.
Egy 5let.
Anno, amikor a DL klubot megalakítottam, csináltunk egy térképet, ahol mindenkit bejelöltünk - mármint aki akarta - hogy hol lakik.
Most is csinál6nánk egyet, és legalább, ha gurulnánk Magyarországon erre-arra, tudnánk, kit hol tudnánk felkeresni személyesen.


Üdv!


Daty
Elméletileg május 06.-ra írta Isti, hogy elkészül.
én ha az időjárás engedi személyes átvételben gondolkodom,Bp-től nem messze lakom,azt megoldjuk a többit
szintén ment mail
Budapest, Esztergom viszonylatban milyen kilátásaim vannak a szállításra?
Tudjuk, hogy mikorra lesz meg a cucc?
Ment PÜ....
39 EZER?hú bazz Az nem semmi.
Erre gondolsz:

"Egy kis "adalék" a tükörhosszabbító-talp felszereléséhez:
Mint már írtam, előre szerezzetek be a gyáritól 40mm-rel hosszabb imbuszcsavarokat és ha megjön a cucc, ellenőrizzétek le, mennyire pontos a lyukak helyzete a talpon. Én csak simán felszereltem és utána vettem észre, hogy picit a talp és a tükör alja nem áll pontosan egymáson. A megoldás az, hogy 1mm-rel nagyobb fúróval a talpat át kell fúrni, hogy meghúzás előtt a talpat össze lehessen "lőni" a tükörrel. Nálam végül is nem annyira zavaró a dolog, azóta is úgy megyek vele, nem látványos a különbség, lusta is vagyok leszerelni és megcsinálni. A képet a nagyon nézitek, észrevehetitek azt amiről beszéltem."
A felszereléshez amit írtam, add át a többieknek.
Szia!

Neked, és természetesen mindenkinek akinek még nem tiszta, 5.000 azaz ötös ezer Ft postával együtt egy pár tükörhosszabbító!

Ez a posta azt takarja, hogy ha kész a cucc, Isti leküldi nekem az egészet!
A továbbpostázásról meg majd beszélünk, annál is inkább, mert vannak páran akik eljönnek érte személyesen, és természetesen - ha jól gondolom - elviszik azoknak is, akik a közelükben laknak!

Ja, és természetesen én is tudok gurulni az "átvevők" felé egy kicsit, hogy hamarabb ideérjenek!
Üdv!

Daty
Helló daty
Azt is írd már le mennyi postával együtt.

És előre is köszi hogy elintézted
Közérdekű közlemény tükör hosszabbítót rendelőknek!

A 12 pár hosszabbító meg van rendelve, lehet utalni az 5.000 Ft/pár árat.
Az Isti számlaszáma szerintem nem publikus - mint ahogy szerintem egyikünké sem - ezért aki rendelt, kérem írjon egy mailt a d.aty@freemail.hu címre, hogy elküldhessem neki az utalási adatokat!

Széles utat!

Daty
De friss vagy köszi!
D.I.D. + JT párosítás minőségben és árban is jó. Keresd Zöldit, ad neked jóárusítva
Sziasztok!
láncot kellene cserélnem,tudtok ajánlani vmi jó márkát és ahol ezt jó áron be is szerezhetném ?
Köszi
Hát megméred a két csavar közepének távolságát, abból a többiekével összehasonlítva fogjuk tudni, hogy mi a helyzet.
Igen, valami nem kerek nekem sem a dologban.

Az ívek szerintem rendben vannak Kakucson, nem éreztem magam körforgalomban

Hogyan tudom megállapítani, hogy nem gyári kutyacsont van a motoron?
Még arra gondoltam, hogy a Dunlop Qualifier Sportmaxnak ilyen furcsa profilja. Használta valaki más is ezt az abroncsot?
Valami ellentmondás van a dologban. A majrécsíknak előbb kellene eltűnnie, mint a lábtartónak leérnie. Esetleg attól érhet le előbb ha az ív ki van emelve és pont nem jó irányba. Tudod vannak azok a verseny pályák amiknél az ív majdnem függőleges. Viszont pl a körforgalmak nagy része pont a másik irányba van kiemelve, ezért is eszi jobban a gumik oldalát és a lábtartó vagy a csizma orra is hamar leér
Egyébként a bandit egy túra gép, ha karcolgatni akarsz a pályán, vegyél egy gixert mint Scotty, azon nem fog leérni a lábtartó
Akkor szerintem valamiért alacsonyabb a motorod, lehet hogy tényleg le van ültetve.
A "versenyzősen" kicsit erős megfogalmazás arra, amit csinálok , de inkább erre hasonlít amivel próbálkozok. A térdkoptatót nem sikerült megkarcolnom, mert egy picit dönteni kellett volna még a motort.
Továbbá kérdéses, hogy hogy helyezkedsz el a motoron a kanyarban. Ha rendőrösen, a motort letolva a földre, a tested fenn marad, akkor ugyanolyan sebességnél, és ívnél a motor sokkal lejjebb kerül.
Ennek ellentéte, a versenyzős tartás, amikor a motor van feljebb, a pilóta meg lóg rajta. Itt a motort már nem lehet lejjebb dönteni, de az ív, meg a sebesség ezt kívánná. Ilyenkor kell "kiülni".

Te hogy nyomod?
4esen van a hátsó rugóstag, ha jól emlékszem. Kutyacsontos cserére nem gondoltam, de jó ötletnek tűnik. Köszönöm!
Gyári 160-as van hátul. Most akkor elbizonytalanodtam Lábtartókat csúnyán ledaráltam, de egy bő fél centis rinya csíkom még van. Mondjuk, ami igazán meglepett, amikor leért a kipufogó. Azon gondolkodom, hogy lehet rövidebb kutyacsont van ezen a gépen? Mondjuk ezt nem mondta az előző tulaj, illetve úgy érzem elég magasan ülök a gs500-hoz képest.
Ez jó. A piricsei kistérségi, vagy a New York manhatteni telefonkönyvről beszélünk?
Hello.
Nekem az 1250es van, és egyszer sem sikerült még lekarcolnom a lábtartót, és nincs rinyacsíkom (most van, de szezon végén nem volt). Voltam Kakucson is, atom melegben, de nem ment le. Javaslom, nézd meg hova van állítva a hátsó rugóstagod. Nekem a legkeményebben, 7esen van, így a motor mindig magasan marad. Ha puhán van, akkor a kanyarban összeül a gép, és akkor hamar leér a lábtartó.
Ha mindenáron módosítani akarsz, akkor cserélj kutyacsontot, emeld meg vele a moci hátulját. Itt a fórumon ilyen zöldinek van, az tuti. Azt hiszem, fordított arány van. Nagyobb kutyacsont ültet, és a kissebb emel.