Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem véletlenül 180-as gumma van hátul?
Mert ha az, akkor nem is fog eltűnni a rinyacsík sosem.Nekem is érintetlen a legszéle. A gyári 160-assal pedig még a lábtartónak sem kell leérnie, hogy ledaráljam a szélét. Viszont a 180ast mégis jobban szeretem!
Ma kint voltam a Kakucs-ringen, hogy gyakoroljak egy picit. Pár hónapja ültem át gs500-ról a Banditra. Nagyon élveztem a dolgot, tetszik a motor Gondoltam eltüntetem a rinya-csíkot a gumiról , de nem sikerült . A bal oldali lábtartó szinte a gumiborításig kopott, de még van csík. Jobb oldalt többször leért a gyári hurkatöltő kipufogó, egyszer egy picit ki is emelte a motor hátulját, így ebbe az irányba kevésbé döntöttem az incidens után. Az abroncs nem egy friss fejlesztés: Dunlop Sportmax Qualifier. SOS volt a dolog és csak ez volt raktáron a gumisnak. A pályán nagyon jól viselkedett, eddig meg vagyok vele elégedve.

Van valakinek abban tapasztalata, hogy feljebb lehet e tenni a lábtartókat? Meddig dönthető a 650-es Bandit? Ha feljebb teszem a lábtartót mi a következő ami leér (tartok tőle, hogy pórul járnék egy ilyen módosítással)?

A motort egyébként gyakorlatilag csak túrázásra használom, ráadásul majdnem mindig két személlyel. A lábtartó koptatást a pályára tartogatom. A Kakucs-ringet mindenkinek ajánlom, szerintem fel tud készíteni egy neccesebb helyzet megoldására.
Egy kis videó a képekből a hétvégi gurulásról!

http://youtu.be/8e8kfl_2Thc
Mert nem volt kedve állítani......a légolajoson amúgy tényleg szokott 24000-ként kelleni, de a vizes elég jól bírja...
Egy havernak légolajon legyintgettek 24 ezernél, hogy jó az még, aztán szerelőt váltott, megnézték, és 4 szelep már kitámasztott.
Egy Ducati szerelős oldalon olvastam egy jót. Ott azt írták, akkor jó a hézag, ha úgy mozog benne az idomszer, mintha becsuknád egy telefonkönyv közepébe
Nem hinném, hogy gond lenne, de azért nem fog ártani egy ellenőrzés....
Köszönöm a válaszodat, hogy érzékeltessem menyire túrázásra használom a Michelin Pilot Road 2-ben 39-ezer kilóméter van de most már erősen cserélni kel!
Többnyire gond nélkül...
Köszi az infót nem tépem neki csak túrázásra használom! A szelepdeknyi tömítést ha pasztával megkenjük úgy még visszarakható?
Persze........ha kitámaszt a szelep(nincs hézag) beég és legkevesebb egy becsiszolás kell, ha túl nagy a hézag akkor meg ott kopik jobban......persze egyáltalán nem kizárt, hogy még értéken belül van ha nem téped az arcát.......az állítás ára általában 12-15 rugó körül van plusz a lapkák ha kell...na meg ha a tömítés visszarakható, de ha még 60000-nél nem volt bontva össze szokott sülni annyira, hogy utána már ereszthet...
És ha nem tetem meg akkor milyen problémát okoztam a motornak ezt ki tudnád fejteni?
Sőt tovább módosítok: Van technológia ilyen mütyürök, sőt a nem ferro mágneses anyagok sík és palástköszörülésére is, de nem hiszem, hogy pár lapka miatt megérné...
Módosítok: Biztosan van olyan asztal, amiről nem csapná le (hiszen valószínűleg így állítják be a vastagságát), csak az általam eddig látott és ismert mágnesasztalokról csapná le.
A síkköszörű lecsapná a mágnesasztalról?
Na mindegy, inkább veszek majd, nem fogok belerokkanni pár lapkába szerencsére.
"jön a tapasztalati rész mert "épp eléggé húzósan" kell benne mozognia "

Na hát ez az. Ha 100x csinálom akkor már sok tapasztalat lenne, de akkor sem tudnám eldönteni, hogy melyik a jó.
Ha meg lenne egzaktul határozva, hogy "x" mm szélességű hézagmérő "y" N erővel meghúzva ki kell kijöjjön, de "z" N-nál még bent kell maradnia, akkor lehetne pontosan mérni (egy tartományt).
Hogy áttörhetetlen legyen? Na egy ilyenre kíváncsi lennék
Nekem már hamarosan erre is gondolnom kell De addig is marad az erényöv
Ja. Én is erre gondoltam.
Igaz :-)))

Végöl is köszörülés is simán megoldható, hiszen eredetileg is így állítják be a vastagságát, csak nem épp "hagyományos" gépen.
Lézerrel ma már megedzik akár a szűzhártyát is.......
Ezért mondtam, hogy csak tipp. Bár az előbbi rajzon tényleg elég kicsi. A múltkor valaki berakott egy GS500 videót, annak a lapkája kb 100 Ft-os pénzérme nagyságú ha jól láttam
Tized milliméteres vastagságnál és tizedgrammos tömegnél kéregedzés?!?
Még ha mágnesezhető is a lapka, akkor sem érdemes köszörülni. Túl kicsi. A köszörű lecsapná az asztalról.

A hézagmérésnél meg nem a befeszegetés a mérvadó. Ha betetted, akkor a felülettel párhuzamosan meg kell húzni-tolni a mérő lapkát. És itt jön a tapasztalati rész mert "épp eléggé húzósan" kell benne mozognia az adott hézagmérőnek, hogy ki lehessen mondani: pont ennyi a hézag.
Hát én kéreg edzettre gondolnék első körben, de ez csak tipp.
Sztem ezt 16-nak lehet venni.