Nem véletlenül 180-as gumma van hátul?
Mert ha az, akkor nem is fog eltűnni a rinyacsík sosem.Nekem is érintetlen a legszéle. A gyári 160-assal pedig még a lábtartónak sem kell leérnie, hogy ledaráljam a szélét. Viszont a 180ast mégis jobban szeretem!
Ma kint voltam a Kakucs-ringen, hogy gyakoroljak egy picit. Pár hónapja ültem át gs500-ról a Banditra. Nagyon élveztem a dolgot, tetszik a motor Gondoltam eltüntetem a rinya-csíkot a gumiról , de nem sikerült . A bal oldali lábtartó szinte a gumiborításig kopott, de még van csík. Jobb oldalt többször leért a gyári hurkatöltő kipufogó, egyszer egy picit ki is emelte a motor hátulját, így ebbe az irányba kevésbé döntöttem az incidens után. Az abroncs nem egy friss fejlesztés: Dunlop Sportmax Qualifier. SOS volt a dolog és csak ez volt raktáron a gumisnak. A pályán nagyon jól viselkedett, eddig meg vagyok vele elégedve.
Van valakinek abban tapasztalata, hogy feljebb lehet e tenni a lábtartókat? Meddig dönthető a 650-es Bandit? Ha feljebb teszem a lábtartót mi a következő ami leér (tartok tőle, hogy pórul járnék egy ilyen módosítással)?
A motort egyébként gyakorlatilag csak túrázásra használom, ráadásul majdnem mindig két személlyel. A lábtartó koptatást a pályára tartogatom. A Kakucs-ringet mindenkinek ajánlom, szerintem fel tud készíteni egy neccesebb helyzet megoldására.
Egy Ducati szerelős oldalon olvastam egy jót. Ott azt írták, akkor jó a hézag, ha úgy mozog benne az idomszer, mintha becsuknád egy telefonkönyv közepébe
Köszönöm a válaszodat, hogy érzékeltessem menyire túrázásra használom a Michelin Pilot Road 2-ben 39-ezer kilóméter van de most már erősen cserélni kel!
Persze........ha kitámaszt a szelep(nincs hézag) beég és legkevesebb egy becsiszolás kell, ha túl nagy a hézag akkor meg ott kopik jobban......persze egyáltalán nem kizárt, hogy még értéken belül van ha nem téped az arcát.......az állítás ára általában 12-15 rugó körül van plusz a lapkák ha kell...na meg ha a tömítés visszarakható, de ha még 60000-nél nem volt bontva össze szokott sülni annyira, hogy utána már ereszthet...
Sőt tovább módosítok: Van technológia ilyen mütyürök, sőt a nem ferro mágneses anyagok sík és palástköszörülésére is, de nem hiszem, hogy pár lapka miatt megérné...
Módosítok: Biztosan van olyan asztal, amiről nem csapná le (hiszen valószínűleg így állítják be a vastagságát), csak az általam eddig látott és ismert mágnesasztalokról csapná le.
"jön a tapasztalati rész mert "épp eléggé húzósan" kell benne mozognia "
Na hát ez az. Ha 100x csinálom akkor már sok tapasztalat lenne, de akkor sem tudnám eldönteni, hogy melyik a jó.
Ha meg lenne egzaktul határozva, hogy "x" mm szélességű hézagmérő "y" N erővel meghúzva ki kell kijöjjön, de "z" N-nál még bent kell maradnia, akkor lehetne pontosan mérni (egy tartományt).
Ezért mondtam, hogy csak tipp. Bár az előbbi rajzon tényleg elég kicsi. A múltkor valaki berakott egy GS500 videót, annak a lapkája kb 100 Ft-os pénzérme nagyságú ha jól láttam
Még ha mágnesezhető is a lapka, akkor sem érdemes köszörülni. Túl kicsi. A köszörű lecsapná az asztalról.
A hézagmérésnél meg nem a befeszegetés a mérvadó. Ha betetted, akkor a felülettel párhuzamosan meg kell húzni-tolni a mérő lapkát. És itt jön a tapasztalati rész mert "épp eléggé húzósan" kell benne mozognia az adott hézagmérőnek, hogy ki lehessen mondani: pont ennyi a hézag.
Mert ha az, akkor nem is fog eltűnni a rinyacsík sosem.Nekem is érintetlen a legszéle. A gyári 160-assal pedig még a lábtartónak sem kell leérnie, hogy ledaráljam a szélét. Viszont a 180ast mégis jobban szeretem!