Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fontolóra veszem, az biztos.
Metamidból nem jó?
Gondolom olcsóbb lenne, és a célnak megfelel.
"sose volt olyan hogy "na faszom kéne már a nagyobb mert nem elég" max méretre..." na majd lesz!
Ha lesz fejlemény, mindenképpen közzéteszem fotóval illusztrálva, és akinek kell, természetesen legyártatom!
Szia!

Leírnám én is a meglátásomat! Ha jót akarsz a 250 CCt felejtsd el, főleg ennyi idősen és ha jól értetem A-s jogsival! FZR ZXR 250 kevés van az országban, és elég leharcooltak... pénznyeLő automaták... 250 bandita van elég... sok kukába való, viszont az szól még ellene hogy a 400as motorok költségei nem maradnak el a 250 től élménybe viszont nagy ugrás, régen én is 250est akartam, de mondták hogy egy hét után megunom! Kicsit erősebb mint egy jó 125ös RS vagy MITO és annyiba kerül mint egy 400as. Nekem a bandit 7 éve megvan, sose volt olyan hogy "na faszom kéne már a nagyobb mert nem elég" max méretre. De persze izlések és pofonok, valaki simson után hajabusát vesz! :D A 250 jó tanuló motor, de egy 400as mégjobb, megtanulod megszereted megszokod, megtartod! Vagyis én a saját példámból beszélek!
Engem is érdekelne a dolog!
A sorozatgyártás, hátha olcsóbb!
Ahogy hallottam a kawák alkatrészileg nézve elég rossz választás, de ez csak hallomás. Szezoba venni elég drága dolog. Ha kibírod még nélküle akkor inkább gyüjtögess még és vegyél télen. Állítólag ezen a télen több 2001 utáni 1200-es cserélt gazdát 5-600e körüli áron.
Vagy Kawasaki ER-5!
Én is benne vagyok, csak várjunk pár napot, van itt egy marós srác, hátha megcsinálja, és akkor ha kell csináltatok neked is, de ha nem, akkor élesszük fel a dolgot!
Igen-igen lehet, mi több most csinálom. 4-600 ccm-es motort szeretnék minimum, viszont amikor megláttam a kis Banditát felcsillant a szemem, hogy milyen szép és jó, de 2 dolog, azaz az kis köbcenti és sor4, valamint a teljesítménye az ami azt mondja, hogy nem kell.

Az, hogy milyen motorom lesz, annak csak is pénztárcám fog határt szabni.
Szia!

Értelek és köszönöm válaszod.

MZ-re reagálva annyit, hogy nagyon jó masinák, olcsó a fenntartási költségük, akartam is egy 251-es ETZ-t, viszont inkább szeretnék egy 4 üteműt, valamint korszerűbb gépet, ha nem is egy mait.
Egyébként jelenlegi motorom egy MZ teljesítményével vetekszik, mindössze 5 lóerővel marad el egy 250-estől.

Am. nem nulláról kezdek motorozni, az eldobom a motort szisztéma kevésbé érint, vagy is éppen annyira mint egy átlag motorost.

Hát igen, a GS 500-ról már sok jót hallottam, viszont az én kis listámon a GPZ 500 előrébb áll. :D

Minden bizonnyal igazad van és el is fogadom, viszont azt megjegyezném, hogy öreg motor nem vén motor, és nem feltétlen kell párhuzamot vonni az öregség és a széthajtás között.

Még egyszer köszönöm véleményed.

Széles utat!
Ja megnéztem közbe az adatlapod. 22 évesen már lehet rendes A jogsid. Miért nem veszel inkább egy 600-ast?
Az alkatrész drága hozzá, csak gyári van hozzá, nehézkes a beszerzés. Ezen kívűl öregek, agyon hajtottak, agyon szereltek. Inkább egy GS500.
De kb ezredjére is: motorozni megtanulni MZ-n kell! Ha azt eldobod véletlenül, fillérekből tapra lehet állítani és minden sarkon kapsz hozzá mindent. Ezt egy japán gépről nem nagyon elmondani, főleg nem egy belpiacosról, amilyen a 250-es bandit, mert ezt hivatalosan soha nem forgalmazták Európában. Ezek konténer számra jöttek a japóktól.
Sziasztok!

Egy kis információra volna szükségem a 250-es Bandittal kapcsolatban. Több embertől hallottam, hogy kis köbcentiben a sor4 nem a legjobb választás, mivel nagyon pörgősek, hajlamosabbak szétmenni stb-stb. Konkrétan a ZXR 250-re és az FZR 250-re hallottam ezeket, amelyek a kis Banditával ellenben speed-ek ugyebár.

Nézegettem véleményeket a 250-es Banditról, viszont a fenti két modellel ellentétben nem hallottam ún. rémhíreket, mi több relatíve stabil masináról van szó (használattól is függ persze).

Kérdéseim:

- Valóban egy stabilabb konstrukció a Bandit pl. az FZR-rel vagy éppen a ZXR-rel szemben? (sor4, 250 ccm végett)
- Kezdő nagymotornak jó választás-e a Bandit 250?
- Milyen az alkatrészellátása, árban kibírható-e?

Várom segítségetek!

Előre is köszönöm!

Üdv.:
Ghost

UI.: Nem elfogult válaszokat várnék.
Én szeretnék egy ilyet. Felélesztjük a dolgot?
Pontosan. Az öntött alumínium talp 40mm magas.
Én se pályázok sokat, csak egyszerűen annyival járkálok mint ha pályán lennék:-)
Ez meg is látszik a gumin, mert rendesen kockásodik.

És persze tudom, hogy ezért nem megy el annyit.
De basszus:-)))
Néha kerül rá némi olaj
köszönöm fiúk lényeg hogy terjedjen mint a pestis... ha kicsit lehetek nagyképű nem csak az én érdekem hogy eladjam!
hihi, én meg beszúrtam a srácnak, aki a neminduló 250-et akarja megvenni :DDDD
Csabu!

"4 db 40mm -rel hosszabb imbuszcsavar" - ez alapján jól gondolom, hogy a szárhosszabbító magassága 40 mm?
Beraktam az eladó motorok topicba
Köszönöm fiúk! Esetleg egy kis segitséget kérnék tőletek, voltam én regisztrálva a bandit.hu-n ősidőkben, de már fene tudja az adataimat...(viszont itt vannak onnan ismerős nickek) amennyiben él még a honlap belinkelnétek a hirdetésemet az eladók közé. Ezért nem akarom regisztrációval tölteni az oldalt, és annak idején néztem én is ott eladó motort! Köszönöm!