Még egy tanács, amit nagyon sokan kihagynak az ilyen jellegű méréseknél: Az olcsóbb digit multiméterek a saját telepükről veszik a referencia feszültséget. Tehát ahogy merül az elem, úgy egyre nagyobb feszt mutatnak azonos mérésnél.
Sziasztok. Van egy 600-as banditom. Tegnap lemerült az akksim bebikáztuk úgy értem vele haza. Akksi úgy néz ki hogy jó. A töltésem 16 V-nál jár olyan 3000-es fordulaton. Hány voltos töltésem kell hogy legyen? 16V az sok egy kicsit? Gyanítható a feszszabályzó hibája? Ettől merülhetett ki az akku is? Segítségeteket előre is köszönöm.
Ahogy mondod, hiába győzködnek páran, még ha jót akarnak, akkor sem tennék fel még egyszer olyan nagy bálnákat hátra.
Köszönöm szépen, igen, volt, kipróbáltam, mindössze egyszer, de elég is volt.
Vagy csak a kicsi E21-eseket teszem fel, vagy semmit.
Egyenlőre itt tartok!
A daty nem azt mondta, hogy kellene neki bazi nagy raktér, csak az asszony nem tud felülni rá, hanem azt, hogy volt neki, de csak egyszer volt fenn.
Szóval győzködni sztem felesleges.
Nagy dobozok! Nekem még ez a 70l is kicsi és ha jól megfigyeled a granturizmókon épen ilyen dobozok vannak! Én alapból mindig viszem magammal az eső cuccot eső csizma meleg holmi stb. Egy hegyi túránál kiszámíthatatlan az időjárás...Kel a nagy doboz és a V35-ös a kerék járatott is kihasználva minden igényt kielégít, pont egy méter széles.
A sárvédőn gondolkodtam!
A fejidom marad ahogy van.
E21.
A DL-en 46 literes volt hátul, oldalt 2 db 42 literes.
Jó drága volt, és túllőttem vele a célon, 1x volt feltéve a két oldalsó, amíg feleségem megpróbálta, fel tud e ülni rá úgy.
Soha többet nem teszek rá ilyen nagy dobozt. A nullánál tuti nagyobb gyakorlati értéke van, hisz jó pár ruhanemű elfér benne, nekem meg másra nem igazán lesz előreláthatólag szükségem, ha elruccanunk vele 1-2 napra valahová.
Szerintem még egy hetes Horvátországi kiruccanásra is be tudnék pakolni a 3 dobozba!
Igaz, biztos szűken!
Nem tervez valaki közülünk Horvát nyaralást motorral?
Én benne lennék!
Hát nem tudom... túl sok az ilyen mérő óra, meg olyan mérő óra, túl giccsesnek tűnik a festés stb...
Ellenben a tükrön lévő két kis nem tom hogyhíjják, tán halszem tükör vagy mi, azt lehet kipróbálnám, ha tudnám hol lehet kapni, főleg, ha szélesítené kicsit a látóteret, legalább nem kellene kitoldani a tükörszárat, hogy rendesen lássak hátra.
Nem próbálta közületek valaki?
Dehogy sértődtem!
Ellenben a meghívást komolyan gondoltam!
Rengeteg gyönyörű hely van, amiket még az utazási irodák nem fedeztek fel, és nem is sokan ismernek.
Tudok errefelé párat, amit még nem sokan láttak!
Eladóvá vált a tavaly vásárolt első Galfer márkájú fém fékcsőszettem, mivel a B-King munkahengerhez nem passzol a hossza - egyedi hosszúságú fékcsöveket kell majd gyártatnom.
Görbevázas (GV75A) nagybandin volt. Fittingekkel együtt adom. 12 eFt-ot szeretnék kapni érte.
Tetszik! Még a sárvédőre meg a fejidomra lehetne nyomni valami egyedi fehér matricás dekort, nem? Most komolyan.
Az E21-et meg tényleg gondold meg. kb 0 a használati értéke, ahhoz meg drága. A givi/kappa tartó mindenképp kell rá, akkor meg 30 rongyból könnyen vehetsz koffert párban is, gyakorlatilag új állapotban. Rendes, 36-42 literest.
Ezt a gépet már láttam az iwiw-en. Tudod is, hogy mennyit költött rá a gazdája vagy csak tippelsz?
A festés biztos nem olcsó, de nem lehet, hogy saját maga csinálta?
Érdemes?
Tapasztalatok?
Egyáltalán érdemes?
Köszönöm szépen, igen, volt, kipróbáltam, mindössze egyszer, de elég is volt.
Vagy csak a kicsi E21-eseket teszem fel, vagy semmit.
Egyenlőre itt tartok!
Szóval győzködni sztem felesleges.
De szerintem egy egyedi fényezés csodákat tehet!
A fejidom marad ahogy van.
E21.
A DL-en 46 literes volt hátul, oldalt 2 db 42 literes.
Jó drága volt, és túllőttem vele a célon, 1x volt feltéve a két oldalsó, amíg feleségem megpróbálta, fel tud e ülni rá úgy.
Soha többet nem teszek rá ilyen nagy dobozt. A nullánál tuti nagyobb gyakorlati értéke van, hisz jó pár ruhanemű elfér benne, nekem meg másra nem igazán lesz előreláthatólag szükségem, ha elruccanunk vele 1-2 napra valahová.
Szerintem még egy hetes Horvátországi kiruccanásra is be tudnék pakolni a 3 dobozba!
Igaz, biztos szűken!
Nem tervez valaki közülünk Horvát nyaralást motorral?
Én benne lennék!
Ellenben a tükrön lévő két kis nem tom hogyhíjják, tán halszem tükör vagy mi, azt lehet kipróbálnám, ha tudnám hol lehet kapni, főleg, ha szélesítené kicsit a látóteret, legalább nem kellene kitoldani a tükörszárat, hogy rendesen lássak hátra.
Nem próbálta közületek valaki?
Ellenben a meghívást komolyan gondoltam!
Rengeteg gyönyörű hely van, amiket még az utazási irodák nem fedeztek fel, és nem is sokan ismernek.
Tudok errefelé párat, amit még nem sokan láttak!
Eladóvá vált a tavaly vásárolt első Galfer márkájú fém fékcsőszettem, mivel a B-King munkahengerhez nem passzol a hossza - egyedi hosszúságú fékcsöveket kell majd gyártatnom.
Görbevázas (GV75A) nagybandin volt. Fittingekkel együtt adom. 12 eFt-ot szeretnék kapni érte.
Az E21-et meg tényleg gondold meg. kb 0 a használati értéke, ahhoz meg drága. A givi/kappa tartó mindenképp kell rá, akkor meg 30 rongyból könnyen vehetsz koffert párban is, gyakorlatilag új állapotban. Rendes, 36-42 literest.
A festés biztos nem olcsó, de nem lehet, hogy saját maga csinálta?