Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi.
Nekem kapcsolva van a 12V, a hátsó helyzetjelzőről. Így parklámpa funkcióban is tudok 12Vot adni a töltőre, és a kulcsot is zsebre rakhatom. Mint te. Csak a 3 helyzetjelző izzó fogyasztásával vagyok rövidebb. Mondjuk én nem kempingezem :)
A fokozatkijelző ügyes munka.
Kamionos boltban vettem az aljzatot, 1500 Ft volt darabja. Azért van fixre kötve, mert pl sátor mellett bevezethető a 12V a "lakosztályba" gyújtás nélkül -így célszerűbbnek tartom.
A GIPRO pedig 2mm-es alumínium lemezből készült, saját gyártmány és a kormány középső konzoljába illeszkedik pontosan, a gyújtáskapcsolónál lévő résbe csúszik be és mindössze két kis csavar fogja. Sablont eltettem.
Elárulód,hogy hol vetted?
Illetve még az érdekelne,hogy a fokozat kijelzö hogy van rögzitve,hova?
Köszi
Nekem az alsóruházatomra van varrva a fűtőszál és bírja. Egy fűti a nadrágot, egy meg a felsőt.
Nekem kétoldalon a műszerfal vízszintes felületébe van belefúrva és úgy van kötve, hogy folyamatosan, fixen rajta van a 12V. Kicsit takarja a képen a kuplung és a fék hidraulika tömlő, de azért kivehető a kupakja.
Sziasztok!

Szeretnék majd egy szivargyújtó aljzatot rakni a Banditra.
Ha van itt valaki aki már szerelt fel.Az megosztaná,hogy milyet,és hova rakta?
S-es 1250-es gépem van.
Köszi
Kicsit pontosabban? Szinkron megvolt, kari pucolás megvolt, üveggyertya megvolt.
Akkor a karbikat még kéne egy kicsit pofozgatni...
köszi, pofára ez az a cucc...tényleg kell akkor mérni, a tuti miatt....
Na jó, de kb mennyi? Ma kivittem a gépet kipróbálni a féket és az 1-es henger nem igazán akart menni. Kivettem a gyertyákat és tiszta fekete volt az összes. Megpucoltam, beállítottam a hézagot rajtuk, utána érezhetően finomabban járt.
A kérdés csak az, hogy nem-e kellett volna leégnie azalatt a pár km alatt a koromnak? Mikor vissza jöttem, a henger fogásra elég forró volt, sütötte a kezem.
Ha jól van beállítva kevés...
Szerintetek mennyi idő kell hozzá, hogy a gyertyáról leégjen a korom és olyan szép barna legyen?
B+, ezt a bénát, pedig makrón volt....
Ezt a kappa monorack tartómhoz kaptam, és volt egy gyanúm, hogy csak kappa platnihoz jó
Nem tudom mennyire bírná a folyamatos több órás bekapcsolást miközben rajta mozgunk.... ...viszont olcsó, lehet, hogy veszek és majd kiderül...
Lehetséges.
Viszont lehet megérne egy kísérletezést, mert még ott lenne az üléshuzat, és a nadrág is felette.
Tényleg úgy tűnik.....viszont kell valami hőkapcsoló mint az ülésfűtésekben van nehogy túlmelegedjen...a ruhafűtésemben nekem is van különben megsütne pedig csak 50W-os, de mielőtt kikapcsol nagyon forró...
nem tudod lefotózni inkább?
Én sem értek hozzá.
Ez pl. 12 V-os.
Szerintem csak + - kell neki és működik.
Ha jól értelmezem az adatait, akkor 35W-os.
Azóta nem jártam arra, viszont találtam itthon! LEméred a hosszát-szélét lyuknak? Ha stimmel, odaadom ezt.
Ezek nagyon jók....honnan tudom miféle áramossággal működnek?...nem értek hozzá, mi kell, hogy 12v-ról működjön?
Fűtő fóliák
Remélem, most jó!
Blue Mester!
Csendesen megsúgom, hogy a motorozásnak semmi köze a bajodhoz, mert ha így lenne, akkor Én már 20 éves korom óta nem motorozhatnék. Majd személyesen kitanítalak a tudományra.
Ellenben az ülésfűtés az nagy komfort!