Abben egyedibb, hogy nekem szerzett hozzá más színt is, ezért vártam rá 1 hónapot!
Hogy hogyan egyedibb?
Nem akarom lelőni a poént, a most lettünk kész a lakás felújítással eddig nem volt időm a motorral foglalkozni.
A gumikat már lecseréltem, de a kerekek még nincsenek belehúzva nyomatékkulccsal.
A jövő7re terveztem, és ha kész akkor csinálok róla pár képet, és megmutatom, mi az egyedi benne!
Normál -vékony műbőr huzatból
készített tankbőr.
Műbőr alatt kasírozott vékony szivacsréteg véd a karcoktól.
kb.10 féle szín áll rendelkezésre.
Vastag (kb.dupla vastagságú)
fekete műbőrből készült
tankvédő huzat.
(Csak fekete szín van)
Keményebb merevebb tartást
biztosít.
Lehet matt, vagy fényes fekete.
Egyedi mintát vagy bevarrást is készítünk rá.
Én az utóbbit rendeltem és nagyon erős és tartós le lett tesztelve!
Köszi a tippet!
"A képen látható kétféle anyagból készült..."
Ezt elmagyaráznád milyen kétféle anyagból készült?
Mert én csak feketét látok!
Vagy rosszul látom?
Én is a vastagabbikból csináltattam, az enyém azért ettől "kicsit" egyedibb!
Akár az is jó! Igen ő csinálta én egy motoros túra alkalmával felkerestem Zsoltit személyesen. Előtte egy 1250-est csinált és annak a tankformája más mert egy kicsit hozzá kelet szabni az enyémhez. A képen látható két féle anyagból készült én a vastagabbik bőrből készültet választottam.
A középső tankbőr rögzítő alá (ami alulról akad bele a tank alsó szélébe) mit tettél, hogy ne karcolja fel a tank szélét?
Az én akasztóm fémből van, a tiéd is?
Én ilyet tettem bele tavaly: link
Itt vettem az autósboltba, ahol a láncolajzóhoz is vettük a cuccokat.
A gyári előírás 10-es, én azt vettem, de van 15-ös is ha keményebbet akarsz, de ha jól emlékszem azt meg kell rendelni. Ja a legszebb az egészbe, hogy pont nem elég az 1 liter
17-ért komplett? De milyen betétből? Nekem tavaly hozta Zöldi csak a hátsót majdnem 8-ért AP racingból. Ha csak ezt az árat számolom már bőven 20 felett vagyok, de gondolom az első drágább mint a hátsó
Köszönöm a válaszokat! Úgy látom hogy nem nagyon ellenzik a "ragasztott" betéteket,akkor lehet megpróbálom azt amit belinkeltetek, igaz nekem is itt van 20km-re a centrum most már azt kell eldöntenem hogy hova vigyem Ja amúgy kérdeztem a suzukiban hogy mennyibe kerül a gyári fékbetét és azt mondták 22e/pár mondjuk ez vagy 3-4 éve volt. A hozzávaló betétek 7-8e körül voltak/ pár de azok szarok voltak.
Ugy van ahogy irtad . De ha nem tesztbe nyomkodod a gombot, akkor beinditod a tanitasi folyamatot, amikor meghatarozod a az egy kerekfordulatra esö impulzusok szamat, meg a kerekatmeret...lehet ezert nem reagal. De lehet csak le van ragadva az erzekeny szerkezet. Meg kene nyomni olajjal a tartalyon keresztül.Ahhoz nem is kell müködnie. 1.5 bar utan kinyit a pumpa, es szepen feltud töltödni a rendszer, es nem kell üresben jaratni a pumpat olaj nelkül...Fecskendövel ezt meg tudod csinalni.
Abben egyedibb, hogy nekem szerzett hozzá más színt is, ezért vártam rá 1 hónapot!
Hogy hogyan egyedibb?
Nem akarom lelőni a poént, a most lettünk kész a lakás felújítással eddig nem volt időm a motorral foglalkozni.
A gumikat már lecseréltem, de a kerekek még nincsenek belehúzva nyomatékkulccsal.
A jövő7re terveztem, és ha kész akkor csinálok róla pár képet, és megmutatom, mi az egyedi benne!