Bár nekem nincs olajozóm, csak a józan paraszti véleményem a témához, de szerintem az olaj szétkúszik. Ha hígabb olajat használsz, jól kúszik, de jobban is szóródik. Itt több kolléga aki olajoz, a Husqvarna láncfűrész olaját favorizálta.
Jó reggelt!
Erik,összeállt a láncolajozó készletem ,beszereltem,mindennek találtam egy kis helyet,de egy dologra nem emlékszem,h a tűt hova hajtottad,hol csepeg az olaj a láncra. tudsz nekem egy képet küldeni róla.Nem akarom,h szanaszét csöpögjön Köszi előre is!
Etanolhoz hozzászólva,láttam a teszt videót,és olvastam is a Banditba szerelt átalakítóról. Most rakattam bele anyám Swiftjébe,most azzal járok. 1.0 GS nyomaték nélküli az autó,de az Etanollal jobban húz,érezhető( relatív),Banditnál is azt írták,h nőtt a nyomaték,de miután tényleg csak túrára használom,és sajnos nem mindig van rá időm ( K7-es és 20000km van benne)nem hozza be az árát soha ,pedig kipróbálnám vele !
Nagyon köszi, ezzel a megoldással kijött
Viszont még régebben sikerült beletörnöm a hátsó féknyeregbe az egyik légtelenítő csavart, amit most megbóbáltam törtcsavar kihajtóval kiszedni, nem sok sikerrel. A végén már annyira szét b@sztam, hogy a menet is odalett Megnézem a helyi autósboltba hátha van nagyobb méretű légtelenítő csavar, ha nincs, vehetek másik féknyerget
Sziasztok.
Úgy lesz Csabu, köszi, hogy szóltál. Ma sajnos mégsem került sor rá, holnaptól pedig 2 napos sűrű elfoglaltság vár rám, úgyhogy hétfőre marad a dolog.
Pontosan erről beszél jónéhány hozzáértő, hogy a nem direkt bioetanolra gyártott járműveknél egy idő múlva olyan meghibásodások lépnek fel, amely sokkal nagyobb kiadást fog jelenteni, mint az üzemanyag árán történő spórolás.
A végén úgy is a pénztárcád fogja eldönteni. Persze van néhány dolog amit meg kell nézni, a teljesség igénye nélkül: lánc elnyúlása, lánckerekek fogai, esésnyomok, féktárcsák állapota, kormánycsapányak állapota. Ezek apró dolgok, de sok mindent elárulnak az előző tulajaról. Azt is vedd figyelembe, hogy ha ezeket cserélni kell az nem kis pénz, bár nekem 1,2-es van de néhány ár ami a 600 esetében se sokkal olcsóbb: láncszett kb 30e, első féktárcsa pár 50e, első fékbetét garnitúra 15e. Persze az első az olaj+szűrő+légszűrő csere az kb 15e. Úgyhogy csak ésszel
Inkabb tura meg varosban, szal azthiszem a 600-as Bandit lessz. A 400-ast en is felejtosnek ereztem, meg a CBR nekem kicsit sok ugy erzem. Ugyse olyanok itt az utak, h 200-al furikazhatnek, meg a Bandit valamivel kenyelmesebb is. Am a 400-ast azert godnoltam, mert haverom vett nemreg kezdesnek es neki bejott . Meg egy kicsit olvasgatok es keresgelek valami olyat ami jo allapotban van. Meg az lenne a kerdesem, h mire figyeljek oda a 600-as Banditnal. Hasznalat, fentartas, alkatresz? Koszi a segitseget
Jobban megnézve ez a 600-as elég street fighter kinézetű. Sanszos, hogy szét van hajtva. Inkább olyat nézz ami legalább a képeken fel van dobozolva vagy van rajta doboztartó.
Hát először is, mire szeretnéd használni? Túrázni? Akkor a CBR felejtős, a testtartástól meg fog őrülni rajta. Rövid utakra, gyorsulgatni, cikázni a városban oda inkább való. A 400-at felejtsd el! A legrosszabb választás! A másik kettő jó lehet csak tudd mire akarod használni.
Eső üzemmódban 15-20 mp-enként