És a programozása sem volt egyszerű de egy általunk készített kábel segítségével felkonfiguráltuk a vezérlőcsipet! Nagyon szépen olajoz és kihagyhatatlan extra.
Persze.
Szétvágja a lánckerék anélkül, hogy észrevennéd.
Már attól függ mit teszel oda, de nekem spec egy jókora injekciós tűt eltüntetett úgy, hogy észre sem vettem mi történt.
Csak egy probléma van , én a lánckerék és a lánc közé semmilyen alkatrészt nem mernék beépíteni, gondoltál már arra ,hogy ha ott valami lelazul,eltörik a rezonanciától mi fog veled történni ?
Nagyon sok lehetőség közül lehet választani, hogy hova rakd. Én az ülés alá rejtetem el és tapasztalatom alapján egy tartály ami 1,5 dl 6000 kiló-méteres intervallumra képes. Láttam olyat, hogy a tartály egy cumisüveg volt nagyot nevetem rajta de célnak megfelel. Kreativitás kérdése mibe és hova rakod a tartályt.
Szia nem hinném hogy fellazulna rugós alátét és önzárós anyával van rögzítve! Köszönöm, hogy figyelmeztettél de gondoltunk minden ilyen lehetőség kizárására.
Na most itt elfogok követni egy nagy SZENTSÉG törést a BANDIT fórumon
Nem gondolkoztál még Kawasaki ER-5-n? ( Suzukinál a GS-500 az ami a legközelebb áll hozzá de azt nem ismerem milyen)
A Kawán kezdtem -jogsival- motorozni kezdő motornak tökéletes.
Nagyon igényes munka, de Én azért beállítás után valószinűleg megheggeszteném, mert ha esetleg fellazulnak a csavarok és megeszi az első lánckerék annak nagyon csúnya vége lehet.
Szép napot mindenkinek!
Szombaton a motorkiállításon megvettem a Moto Safe füldugót, akciósan 8125 Ft. helyett 7450 Ft.-ért. Ma leteszteltem, ezért leírom a tapasztalataimat. Ha nagyon bedugom a fülembe, akkor megszűri a szél zajt, meg minden más zajt is. Olyan az érzésem, mintha 3 méter mélyen lennék a víz alatt. Ha csak egy kicsit dugom be a fülembe, akkor nem szűri meg a zajokat köztük a szél zaját sem. Tehát szerintem nem tud többet, mint amit a datty ajánlott 70 Ft.-ért. Viszont adtak hozzá egy nagyon pöpec kis tartót, amibe eltudom tenni használat után. Ha úgy nézem, hogy a tartó volt 7400 Ft., a füldugó pedig 50 Ft., akkor szerintem megérte.
Szivesen kuporgatnam meg a penzem, de minel hamarabb szeretnek venni. Az az igazsag, h een is ettol felek es ezert tettem ki par kepet, h ti mitszoltok. A tukorre visszaterve par oldallal ezelott tettem ki kepet amelyiken rajta volt a tukor. Ugymondta a hapsi, hogy a motor idaig garazsban volt es azert mosta le meg sietett is. Meg talan lenne egy Honda CBR600 F2-es ugyanilyen arban. Az ara amugy 1250 euro. Itt Romaniaba olcsobbak a motrok valamivel, mint Magyarorszagon . Ennel tobbet nem is tudok most kiadni. Nekem sport, naked, max streetfighter vagy supermoto ami bejon. Kissebb turak, varosi furikazas.
Ezt azért ne vedd olyan komolyan.
Sokunknak NINCS apuci a hátunk mögött, és nem is keresünk milliókat havonta.
Nekem a kezdő motorom egy 170.000ft.os Yamaha TZR volt.....
18.000km után (1 év) behalt a teljes elektronika....
Eladtam......130.000-ért
Utána jött egy 240.000-res Aprilia Futura
6000km szenvedés.....ráköltöttem majd 150.000-ret......
Eladtam (el tudtam adni) 180.000-ért.....
Én ekkor fogadtam meg, hogy használt motort ha lehet SOHA TÖBBÉ!
Vettem egy GS500-at 0km-rel.......3 év alatt 68.0000km
3 év után úgy szálltam ki a hitelből, hogy maradt 140.000-rem, amit befizettem a Banditra......ami szintén 0km-es volt.
Igaz fizetem rá a hitelt - de tudom, hogy mit és miért kell rá költeni.
És a banditba jelenleg 42000km van.
A kötelezőkön kívül csak gumi, meg lánc, fékbetét csere volt....
Szóval szerintem a többiek csak óva intenek, hogy az összes pénzed beleverd egy romhalmazba.
Az tény, hogy buktás a moci......legalábbis Én még ilyen széles kormányt nem láttam egy gépen se.
A kipu horpadt.....
Az hogy milyen a mosás?
Na erre nem adnék. Nekem legalábbis a motor azért van hogy használjam, és nem azért hogy kirakatba csillogjon-villogjon.
Természetesen pucolgatom Én is - de nem minden nap.
Lehet hogy a kollega is így volt. Kicsit koszos volt, gyorsan leverette.
De azért a kamu rész..... egy motormosás miatt miért veszi le a tükröt? Véleményem szerint ez valóban Streetfigter-re van-volt használva, ahol ugye a tükör teljesen felesleges.
Ebből kiindulva pedig lehet hogy olyan csapágyas gondok vannak, mint álllllllat.....hiszen tudtommal azok mennek elsőre szét.
Tehát a véleményem:
1., EZT NE VEDD MEG, gyűjtsél még, vagy néz körbe esetleg más típusok? Ha bedobod mennyid van rá, akkor lehet hogy kaphatsz tippeket is.
2., VEDD MEG, de kőkeményen alkudj, és készülj arra, hogy bármikor kemény összegeket fizethetsz rá.
Szép dolog, hogy majd Te még csinálgatod - de amíg csinálod addig csak megy a pénz, és nem motorozol!
Mit akarsz? Szerelgetni, vagy motorozni?
Kezdő motornak Én specc egy GS500-at ajánlanék.
Az egy öszvér......
Nagyon kicsi a hibalehetőség, alkatrészellátása is kiváló.....és mindig van rá kereslet. S szerintem olcsóbb is mint egy bandit - persze nem is megy úgy.
Tényleg marha drága, majd 40e Ft. Az imént találtam az angol ebay-en 7880 Ft-ért szállítással együtt, igaz használt, de nincs rajta repedés, meg is rendeltem.
Kb. két hete voltam a biker-world-nél. Jelentem, hogy ez a nagyon rugalmas nyitvatartási idővel rendelkező intézet már nem foglalkozik gyári Suzuki alkatrészek beszerzésével.
Igen én is ezt mondtam ismerős körből jobb motort venni! Az a motor amit nézel nem igazán a túrázásról szól így kinézetre ha arra gondolok amire használták akkor nem keveset kapott szegényke. Egy csak túrázásra használt motort kíméletesebben hajtanak! A gazdi nagyon fontos, illetve a szervizintervallumok betartására ez egy motornál elengedhetetlen.
tudom, hogy nagy rizigo hasznalt motrot venni. Foleg, hogy az ember nem is tudja, hogy micsinaltak a motorral addig. Annyi penzem nincs, h dragabbat tudjak venni sajnos. Remelem, hogy sikerul egy jobb allapotban levot kapjak.
Ha kezdő motoros vagy és egy motor vásárlására rá megy mindened, akkor legyél még óvatosabb és kizárólag leinformálható, ismeretségi körből való használt motort válassz, mert a motorozás nemcsak a megvásárlásból és az üzemanyagból áll, hanem korosabb motorok esetén a vaskos vételárú alkatrészekből is. Ha komolyabb javítást igényel, nem fogod tudni megcsináltatni. Csak jó tanácsként szántam a hozzászólásomat.
Tudjatok konnyu ugy mondani ha az embernek van penze vagy a gyerek mogott all a penzes apuka . Nekem szerencsere egyik sincs, szeretek radolgozni arra mit megveszek. Nekem kezdomotornak uj biztos nemkene. Meghat igen Romaniabol vagyok . A tukor nincs rajta, mert sietett, h kepeket keszitsen es a mosas is azert olyan amilyen. Szeretnek een valami jobbat, dragabbat, szebbet venni de nekem igyis erre ramegy mindenem. Koszi mindent azert
Nem tudom pontosan milyen gépre kell, de a biker-world oldalán a gyári alkatrészek menünél robbantott rajzról meg tudod nézni, hogy mi az angol neve és a suzuki féle cikkszáma. Ez alapján bármelyik suzuki alkatrészeket forgalmazó üzletben meg tudod rendelni. Akár a biker-world -nél is. Szvsz nem lesz olcsó mulatság
Szétvágja a lánckerék anélkül, hogy észrevennéd.
Már attól függ mit teszel oda, de nekem spec egy jókora injekciós tűt eltüntetett úgy, hogy észre sem vettem mi történt.
Nagyon jól teszi a dolgát!
Kösz István.
Annyi olvastam már itt, erről a megoldásról már én is gondolkodóba estem.
Nem gondolkoztál még Kawasaki ER-5-n? ( Suzukinál a GS-500 az ami a legközelebb áll hozzá de azt nem ismerem milyen)
A Kawán kezdtem -jogsival- motorozni kezdő motornak tökéletes.
Szombaton a motorkiállításon megvettem a Moto Safe füldugót, akciósan 8125 Ft. helyett 7450 Ft.-ért. Ma leteszteltem, ezért leírom a tapasztalataimat. Ha nagyon bedugom a fülembe, akkor megszűri a szél zajt, meg minden más zajt is. Olyan az érzésem, mintha 3 méter mélyen lennék a víz alatt. Ha csak egy kicsit dugom be a fülembe, akkor nem szűri meg a zajokat köztük a szél zaját sem. Tehát szerintem nem tud többet, mint amit a datty ajánlott 70 Ft.-ért. Viszont adtak hozzá egy nagyon pöpec kis tartót, amibe eltudom tenni használat után. Ha úgy nézem, hogy a tartó volt 7400 Ft., a füldugó pedig 50 Ft., akkor szerintem megérte.
Sokunknak NINCS apuci a hátunk mögött, és nem is keresünk milliókat havonta.
Nekem a kezdő motorom egy 170.000ft.os Yamaha TZR volt.....
18.000km után (1 év) behalt a teljes elektronika....
Eladtam......130.000-ért
Utána jött egy 240.000-res Aprilia Futura
6000km szenvedés.....ráköltöttem majd 150.000-ret......
Eladtam (el tudtam adni) 180.000-ért.....
Én ekkor fogadtam meg, hogy használt motort ha lehet SOHA TÖBBÉ!
Vettem egy GS500-at 0km-rel.......3 év alatt 68.0000km
3 év után úgy szálltam ki a hitelből, hogy maradt 140.000-rem, amit befizettem a Banditra......ami szintén 0km-es volt.
Igaz fizetem rá a hitelt - de tudom, hogy mit és miért kell rá költeni.
És a banditba jelenleg 42000km van.
A kötelezőkön kívül csak gumi, meg lánc, fékbetét csere volt....
Szóval szerintem a többiek csak óva intenek, hogy az összes pénzed beleverd egy romhalmazba.
Az tény, hogy buktás a moci......legalábbis Én még ilyen széles kormányt nem láttam egy gépen se.
A kipu horpadt.....
Az hogy milyen a mosás?
Na erre nem adnék. Nekem legalábbis a motor azért van hogy használjam, és nem azért hogy kirakatba csillogjon-villogjon.
Természetesen pucolgatom Én is - de nem minden nap.
Lehet hogy a kollega is így volt. Kicsit koszos volt, gyorsan leverette.
De azért a kamu rész..... egy motormosás miatt miért veszi le a tükröt? Véleményem szerint ez valóban Streetfigter-re van-volt használva, ahol ugye a tükör teljesen felesleges.
Ebből kiindulva pedig lehet hogy olyan csapágyas gondok vannak, mint álllllllat.....hiszen tudtommal azok mennek elsőre szét.
Tehát a véleményem:
1., EZT NE VEDD MEG, gyűjtsél még, vagy néz körbe esetleg más típusok? Ha bedobod mennyid van rá, akkor lehet hogy kaphatsz tippeket is.
2., VEDD MEG, de kőkeményen alkudj, és készülj arra, hogy bármikor kemény összegeket fizethetsz rá.
Szép dolog, hogy majd Te még csinálgatod - de amíg csinálod addig csak megy a pénz, és nem motorozol!
Mit akarsz? Szerelgetni, vagy motorozni?
Kezdő motornak Én specc egy GS500-at ajánlanék.
Az egy öszvér......
Nagyon kicsi a hibalehetőség, alkatrészellátása is kiváló.....és mindig van rá kereslet. S szerintem olcsóbb is mint egy bandit - persze nem is megy úgy.
Tényleg marha drága, majd 40e Ft. Az imént találtam az angol ebay-en 7880 Ft-ért szállítással együtt, igaz használt, de nincs rajta repedés, meg is rendeltem.
Nem tudom pontosan milyen gépre kell, de a biker-world oldalán a gyári alkatrészek menünél robbantott rajzról meg tudod nézni, hogy mi az angol neve és a suzuki féle cikkszáma. Ez alapján bármelyik suzuki alkatrészeket forgalmazó üzletben meg tudod rendelni. Akár a biker-world -nél is. Szvsz nem lesz olcsó mulatság